ניתוחי קרסול וכף הרגל- כל מה שצריך לדעת

ניתוחי קרסול וכף רגל הוא ניתוח עדין ורגיש ומורכב במיוחד. כף הרגל שלנו היא איבר מאד מורכב, עדין ורגיש עם כמות גבוהה מאד של עצמות קטנות. הרבה עצמות פרושו של דבר הרבה פוטנציאלים לפגיעה, ומטבע הדברים, ככל שאלו קטנות יותר, כך קשה יותר להגיע אליהן. יחד עם זאת מיומנות של רופא מנוסה כמו במקרה של ד"ר ניב דאירנגל לצד הטכנולוגיה הקיימת כיום מאפשרים להגיע לריפוי מלא של מגוון תופעות קשות ומורכבות.

כף הרגל שלנו נושאת את כל הגוף, לאורך כל שעות היום, מדי יום לאורך כל החיים. זה הרבה מאד עומס על איבר מאד קטן ושברירי ויש לזה את ההשלכות של זה. קיימות לא מעט תופעות, מחלות ופגיעות אורתופדיות מורכבות למדי.

על הטיפול וסוגי הניתוחים

ניתוחי קרסול וכף רגל נעשים על רקע שתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא כדי לשקם פציעות ופגיעות, אלו מתרחשות בתדירות די גבוהה בין אם במסגרת פעילות גופנית ובין אם בשגרת החיים. כמובן שפציעות נוצרות גם בעקבות שחיקה טבעית, כאשר הרופא, ובמקרה שלנו ד"ר ניב דריאנגל יאבחן את המצב ויתאים את הטיפול הטוב ביותר.

הסיבה השנייה שבגינה עורכים ניתוחי קרסול וכף רגל מתייחסים לעיוותים פיזיולוגיים שונים שקיימים הרבה פעמים מהלידה עצמה.

על הניתוח והחלמתו

לאור הטכנולוגיה והאמצעים הקיימים היום הניתוחים מהסוג הזה הפכו לנגישים מאי פעם, תוך שהם מבוצעים מהר, הרבה פעמים תחת הרדמה מקומית בלבד. אחד מהשלבים הקריטיים ביותר להצלחה של ניתוחי קרסול וכף רגל הוא שלב ההתאוששות מהניתוח. לאופן שבו עוברים את השיקום יש השפעה מהותית ביותר על ההחלמה והתוצאה הסופית של הניתוח.

המלצות על אופן ההתנהלות במהלך השיקום יינתנו על ידי הצוות המטפל וקריטי להיצמד אליהן בדיוק המרבי. לרוב ההמלצות תהיינה להפעיל עומס מסוים על הרגל, אך לא עומס מלא, כאשר ההמלצה תהיה להוסיף עומס ולהפעיל את הרגל עד לשלב שבו יהיה ניתן להפעיל עליה עומס מלא ולחזור לפעילות מלאה.

ניתוחי כף רגל וקרסול מתאפיינים באחוזי הצלחה גבוהים מאד.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן