הפלות חוזרות- הגיע הזמן לשנות את השיח

הפלה היא חווית שרוב הנשים המוחלט עובר בשלב כזה או אחר של החיים, אבל בעצם לא מדברים על זה מספיק, אם בכלל. הפלות חוזרות גם הן תופעה רווחת ויכולה להתרחש כתוצאה ממגוון רחב של סיבות. בעוד שיש מגוון של סיבות והשלכות פיזיולוגיות להפלות וגם הפלות חוזרות יש היבט משמעותי שקיים אף לא מטופל דיו. כדאי לדעת שלדבר על זה עוזר, מקדם החלמה ושיקום ומאפשר ליצור רשת ביטחון חזקה ויציבה לעתיד.

 BABY4U מאפשרת לכם להצטייד בכל מה שדרוש לדרך, גם אם יש בה מהמורות, ומזכירה להמשיך עם אימון, אמון ואמונה.

אף על פי שחלק ניכר מההפלות, ולפחות מחצית מהן נגרמות כתוצאה מבעיה כרומוזומלית, עדיין מחצית המקרים השנייה לא ניתנת להסבר ובמקרים כאלה הנפש תופסת תפקיד מפתח במסגרתו אפשר לצלול אל הייאוש, או להיצמד אל התקווה. 

לתמוך בנפש- לתמוך בחיים

הפלות חוזרות זו חוויה מאתגרת מאד. מעבר לטראומות הגופניות למושג הפלה יש השלכה מאד ספציפית שמלווה הרבה פעמים בתחושת אשמה. אשמה היא אויב איום שאין בו שום תרומה, אבל המחיר שהוא גוזר הוא איום ונורא. אם גם את חווית הפלה או הפלות חוזרות, שלא תיפול רוחך.

קהילת התוכן והנשים של BABY4U מלווה אלפי נשים עם סיפורים דומים לשלך שראו הצלחה גם כשהכול היה כבר קשה ולפעמים קשה מאד. במקום שבו אפשר למצוא את הסיבה אפשר למצוא גם פתרון, ובמקום שבו אין סיבה מובהקת אפשר להתחיל לשחרר ולבטוח.

זאת חוויה שדורשת הכרה, תמיכה והזנה. כמו כל חוויות החיים, גם החוויה הזו היא טבעית ולצד הצער יש גם שיעור. כל אחד מאתנו נתמך ונעזר אחרת. יש מי שצריכה לדבר על זה ויש מי שצריכה לקרוא מחקרים. כך או אחרת, אל תישארי לבד ותסכימי לחיים להכניס ריפוי לחייך.

הפלות חוזרות היא חוויה קשה אבל היא לא חייבת להיות סוף הדרך והרבה פעמים זה אכן לא המצב. נשים רבות מצליחות להרות לאחר רצף של אכזבות והתמיכה הנכונה לאורך הדרך עושה את כל ההבדל.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן