הסוף למשקפיים- הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר היא לא טכנולוגיה חדשה, אבל היא בהחלט טכנולוגיה שמשתפרת ומאפשרת להקפיץ את איכות החיים לרמות חדשות. בעיות ראיה הן לא פיקניק ואנשים רבים סובלים מסוגים שונים ומגבילים למדי של בעיות ראיה. 

בהחלטה על הסרת משקפיים בלייזר יש הרבה לבטים וזה ברור והגיוני. העיניים שלנו זה איבר רגיש ומאד מיוחד וספציפי, זה לא עניין של מה בכך. זאת נקודה שאליה מודעים גם הצוותים המטפלים והמפתחים והיסטוריית הטיפולים מוכיחה כי פיתוח הטיפול נעשה בהתאמה ובהצלחה.

מי שמעוניין לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ומתלבט, יכול להשהות את הלבטים ולעבור בדיקת התאמה. חשוב לציין שבדיקת התאמה, אותה תוכלו לבצע אצל ד"ר אריאל ונדר, היא תנאי הכרחי כדי לעבור את הניתוח ורק שבעים אחוזים מהאנשים שסובלים מבעיות ראיה נמצאים מתאימים לעבור את הניתוח.

למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?

למרות שאנשים רבים מעוניינים מאד לעבור את הניתוח, רק חלק קטן מהאנשים נמצאים מתאימים לעמוד בו, וכאמור השיעור שלהם עומד על שלושים אחוזים בלבד. האנשים שכן מתאימים לעבור את ההליך הם אנשים שסובלים מקוצר ראייה, רוחק ראיה וצלינדר.

על תהליך הסרת משקפיים בלייזר

בין אם תעברו את ההליך אצל ד"ר אריאל ונדר או בכל מקום אחר, הליך תקין של הסרת משקפיים בלייזר מתחיל בבדיקת התאמה שאורכת כשלוש שעות. בדיקה זו היא חיוניות והכרחית כאמור, לעבור את הפרוצדורה. במסגרת הבדיקה ישנה סדרה של בדיקות ראיה שונות באמצעות צילום ומדידות שמבצע רופא כאשר בסופן מתקבלת ההחלטה על התאמה או אי התאמה לעמידה בניתוח המדובר.

במידה ונמצאה התאמה ניתן לבצע את התהליך שבעיקרו מורכב משלושה שלבים, כאשר השלב הראשון הוא פתיחת ערוץ לטיפול על מנת שניתן יהיה להגיע לקרנית. את הפתיחה הזו עושה הרופא בפעולה כירורגית. לאחר מכן יש תיקון של הקרנית באמצעות קרן הלייזר ובסיומה סוגרים את ערוץ הטיפול, זהו למעשה הליך הניתוח בתיאור גס.

תהליך ההחלמה הוא פשוט יחסית ויש תקופה של כחודש במהלכה יש להימנע מדברים מסוימים לאחר הניתוח.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן