מה זה השקעות נדל"ן

משקיע נדל"ן רוכש השקעת נדל"ן בשווי מוזל מכיוון שהוא זקוק לשיפוץ ו/או שיפוץ קוסמטי. לאחר זיהוי השקעת הנדל"ן והסתיימה בדיקת הנאותות המקדימה (חקירה ואימות מצב ומצב הנכס), על המשקיע להסכים עם המוכר על מחיר המכירה ותנאי המכירה ולאחר מכן להיכנס לתוך חוזה מכר. עם זאת, התהליך הכללי הוא להירשם לפלטפורמת מימון ההמונים, לחקור את ההצעות השונות ולהיות מוכנים להציע כאשר הפלטפורמה תפתח עסקה עבור משקיעים פוטנציאליים.

עם זאת

יש כמה הנחות שחלות על משקיעים לא מוסמכים, כמו גם eREITs, שהם REITs פרטיים שנוצרו על ידי הפלטפורמה. משקיעים יכולים להשקיע עד 500 דולר ארה"ב. ישנן אפשרויות השקעה רבות עבור פלטפורמות מימון המונים. אתה יכול לבחור היכן בערימת ההון אתה רוצה להשקיע-חוב או הון-והסכום שאתה רוצה להשקיע. בגלל אפשרויות ההשקעה השונות, אין מטרה ספציפית; אתה יכול לקנות מניות בחלק מ-REIT בכמה מאות דולרים.

ישנם סוגים שונים של השקעות נדל"ן

ומשקיעים טובים בוחרים את אסטרטגיית ההשקעה שלהם בהתאם לסוג התשואה (מהירה או ארוכת טווח) בה הם מעוניינים. משקיעים המעוניינים להרוויח כסף מהר פונים לרוב למשקיעים. זה כאשר אתה קונה בית במחיר נמוך יותר, משפץ אותו במהירות, ואז מוכר אותו ברווח מהיר.

אתה יכול לקנות בית חד-משפחתי

להשכיר אותו, ולאסוף קבלות על שכר דירה מדי חודש, בהמתנה שהערך שלו יעלה מספיק כדי להפיק רווח גדול על המכירה. או שאתה יכול לקנות קניון קטן ולקבל שכירות חודשית מספרות, פיצריות, חנויות מזרונים ובתי עסק אחרים. אתה יכול להתרחב ולהשקיע בבניין דירות עם עשרות דירות על ידי קבלת זרם קבוע של תקבולי שכירות מהדיירים מדי חודש.

ישנם סוגים רבים של נדל"ן מסחרי שאתה יכול להשקיע בהם

אתה יכול לקנות קרקע באותו אופן שאתה יכול לקנות נכס מפותח. חברות REIT מרוויחות כסף מהנכס שלהן על ידי מכירה או השכרה שלו. במקום שחברות נדל"ן אחרות יפתחו נדל"ן לצורך מכירתו, המטרה העיקרית של REIT היא לפתח, לנהל ולכלול נדל"ן בתיק ההשקעות שלהן.

REIG קונה ומנהלת נדל"ן ולאחר מכן מוכרת חלק מהנכס למשקיעים. REIG קונה משהו כמו בית משותף ומשקיעים יכולים לקנות בו יחידות. החברה מנהלת את כל היבטי הבעלות בבניין והקבוצה היא צוות ההשקעות מאחורי החברה.

בעלות עקיפה פירושה שמשקיע מחליט להעסיק מנהל נכס או מצטרף לקבוצת משקיעים שיש לה צוות של מנהלי נכסים

משקיעים שבבעלותם רק נכס להשכרה אחד ורוצים לנהל אותו בעקיפין שוכרים בדרך כלל מנהל מקצועי. נדל"ן למגורים יכול מבחינה טכנית להיות השקעה פסיבית, אך היא דורשת השתתפות אקטיבית למדי.

שקול כמה זמן יש לך

כמה כסף אתה מוכן להשקיע, והאם אתה רוצה להיות אדם שפותר בעיות ביתיות כשהן מתעוררות באופן בלתי נמנע. אתה צריך להבין את הכישורים, היכולות וכוח הרצון שלך כדי להעריך איזה סוג השקעה הוא הטוב ביותר עבורך. במידת האפשר, סוג ההשקעה צריך להתאים לטמפרמנט ולכישוריך.

כמו בכל השקעה

היצמד לציפיות הריאליות וודא שאתה מתכונן וחוקר היטב לפני קבלת החלטות כלשהן. על המשקיעים תמיד להפעיל גילוי נאות ולבדוק את מספריהם בכל עת כדי לוודא שהעסקה אכן משתלמת. נוהג טוב לבדוק תמיד את הנכס לפני כריתת חוזה על מנת להעריך את העלויות האפשריות בצורה מדויקת ככל האפשר.

למשל

במקרה של השכרת נכס, עליכם לנתח מה עשוי להיות שכר הדירה העתידי, לאילו הוצאות אתם עשויים להיות אחראים ולחזות את המטרה שלשמה אתם עשויים למכור את הנכס. אם הנכס שלך עולה בערכו, אתה יכול למכור אותו למטרות רווח (כאשר מתאים) או ללוות את הון הבית שלך להשקעה הבאה שלך. במקרה של השקעה אקטיבית בנדל"ן, כמו רכישת נדל"ן למגורים להשכרה, נמשך הסיכון לפנוי, מה שיגרום להכנסה לא מספקת מהנכס ולירידה בשוק הנדל"ן, מה שיכול להפחית את ההשקעה שלך. עיר בירה.

מסיבה זו

מציאת נכס להשקעה בו עשויה להיות מאתגרת, והתחרות בין משקיעים לרכישת נכסים בודדים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למידע על זמינות. אי זיהוי ההבדל בין השכרות חד-משפחתיות לנכסים בבעלותו מוביל להחלטות השקעה גרועות ולטעויות יקרות. עם זאת, כאשר משקיעים בנדל"ן, אתה יכול לשלוט כמעט על כל המשתנים: רכישת ידע או מיומנויות ניהול משא ומתן כדי להבטיח עסקת רכישה טובה יותר, שיפור רכוש, מציאת דרכים יצירתיות להפקת רווח נוסף (על ידי הוספת מכונות חדר כביסה במתחם הדירות שלך , למשל), וכו'.

אם אתה רוצה לנצל את תיק ההשקעות שלך

נראה ש-REIT לעתים קרובות הוא דרך אטרקטיבית. לדברי Morillo, REITs הם בדרך כלל קל יותר כי אתה לא צריך לקנות את הנכס בעצמך. קרנות ריט משקיעות בנכסי נדל"ן שונים, כגון קניונים (כרבע מכלל ה-REIT מתמחים באלה), מתקני בריאות, משכנתאות ובנייני משרדים.

REITs הן בדרך כלל השקעות בעלות סיכון נמוך ובעלות נזילות גבוהה המספקות פיזור טוב ותשואות אמינות ופוטנציאליות גבוהות

השקעה ב-REIT היא דרך קלה להפוך למשקיע חדש, במיוחד אם אין לך הרבה כסף לחסוך, לא רוצה לנהל את הנכס באופן אקטיבי או לדאוג להכניס את כל החסכונות שלך לנכס אחד. "אם יש לך קרן נאמנות שמשקיעה במניות ובאג"ח, במקום לקנות נדל"ן להשכרה, הרי ריט תספק לך את האפשרות להתחבר לענף הנדל"ן הזה", נווה פרסוט, מנכ"ל ומייסד CFP, חברת תכנון. להסביר. החברה הפיננסית של אטלנטה מבוססת על תכנון מעבר והדרכה.

קבוצות השקעות בנדל"ן השקעה בקבוצת השקעות בנדל"ן (REIG)

היא אחת הדרכים לשמר את התשואה הפוטנציאלית על נכס פרטי להשכרה, שהיא ללא ספק יתרון גדול יותר מאשר מסחר ב-REIT בפרמיה. משקיעים עקיפים לטווח ארוך מצטרפים לרוב לקבוצות השקעה בנדל"ן הפועלות כקרנות נאמנות או מועדוני השקעות לרכישה והחזקה של השקעות נדל"ן. משקיעים שאוהבים את הרעיון של פרויקטי נדל"ן גדולים (שיכולים להיות ממגזרים שונים) ואשר רגילים להשקיע בבורסה (מה שהופך את ההשקעות שלהם לנזילות יותר) מצטרפים לנאמנויות נדל"ן.
בכדי לקרוא פרטים נוספים בנושא של השקעות נדל"ן בארהב נא לבקר באתר

השקעה בנדל"ן מורכבת לרוב מאותן קטגוריות השקעה שרוב האנשים חושבים עליהן מיד כשהם שומעים את המונח

כגון בעלות והשכרה של נכס למגורים או מסחריים או קניית נכס כזה להשבחה מהירה ומכירה חוזרת למטרות רווח. רכישת נדל"ן רווחי עם תזרים מזומנים יציב היא הדרך הפופולרית ביותר להשקעה בנדל"ן שהמשקיעים כבר מכירים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן