השתלת שיניים עם השתלת עצם

האפשרויות עשויות לכלול השתלות עצם טבעיות, כגון השתלות עצם מחלקים אחרים בגוף, או השתלות עצם סינתטיות כחומרים להחלפת עצם שיכולים לספק מבנה תמיכה לצמיחת עצם חדשה. מטופלים המקבלים שתלים דנטליים עשויים לדרוש השתלה קטנה, בעוד שמטופלים עם נגעים בפנים או ליקויי גדילה עשויים להזדקק לניתוח השתלת עצם נרחב יותר. אובדן שיניים או מחלת חניכיים. גם אם לא קיבלת שתל, ייתכן שתצטרך השתלת שיניים כדי לתמוך בחלק בלסת שלך שאיבד עצם עקב אובדן שיניים או מחלת חניכיים.

אם שיניים אובדות עקב טראומה

עששת, עששת או טראומה, בדרך כלל מתרחשת אובדן עצם והעצמות סביב הלסת מתחילות להתפרק. הפחתת כמות העצם סביב השיניים יכולה להשפיע גם על מראה הפנים, אך השתלות עצם יכולות לשקם עצמות אבודות ולהכין את הלסת לניתוח השתלת שיניים. אם אתם זקוקים להשתלת עצם, מנתח הלסת שלנו יכול לבצע ניתוח אחד או יותר לתיקון הלסת התחתונה והרכסים התומכים בשיניים.
על מנת לראות מידע אודות השתלת שיניים עם השתלת עצם והשתלת שיניים מחירון כדאי לבקר ב- dental-clinics.co.il

בשל ההליכים העדינים ומרובי השלבים הנדרשים להשלמת השתלות עצם והשתלות שיניים

חיוני להיעזר ברופא חניכיים מוסמך ומומחה להשתלות שיניים, בעל ניסיון ובקיא בניתוח זה. תכנון השתלת שיניים יכול לערב מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות רופא המתמחה במצבי פה, לסת ופנים (מנתח פה ולסת), ורופא שיניים המתמחה בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כמו החניכיים. ועצמות (רופא חניכיים), רופא שיניים שמתכנן ומתקין שיניים מלאכותיות (תותבות), או לפעמים מומחה לאוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון).

הליך טיפוסי יכול להיעשות במשרד שיניים או במרפאה חוץ

הליך כירורגי זה יכול להיות דרך יעילה לתיקון או תיקון עצם. זה עובד באמצעות השתלת עצם באזור איבוד העצם. באופן מסורתי, תהליך זה כולל הוצאת חלק מהעצם מחלק אחר בלסת או גופו של המטופל והשתלתו בעצם הלסת.

ניתן לקחת עצם מחלקים אחרים בגוף ולהתמזג בניתוח לתוך עצם הלסת הקיימת

השתלות עצם משמשות לעתים קרובות בהליכי שיניים אחרים, כגון הנחת שתל באזור שבו עצם הלסת חלשה. נפוץ מאוד להשיג את השן החלופית הרצויה בהליכי השתלת עצם קונבנציונליים. השתלת עצם, בדרך כלל ניתוח קטן המבוצע במרפאת השיניים שלך, משמשת ליצירת עצם חדשה באזור הלסת שהכילה שיניים בעבר. בניתוח השתלת עצם, המנתח לוקח פיסת עצם מאזור אחר בגוף, או, כפי שקורה לעתים קרובות כיום, משתמש בחומר מיוחד להשתלת עצם ומשתיל אותה על עצם הלסת.

השתלת הלסת התחתונה פתיחת דו-שיח מוקפץ סגור שתל הלסת התחתונה השתלת הלסת התחתונה יתכן ויצטרך מנתח שיניים להשתיל חתיכה קטנה של עצם, בדרך כלל ממקום אחר בעצם הלסת או עצם הלסת התחתונה, כדי לתת לשתל הדנטלי בסיס מוצק. .

שתף ב-Pinterest Javier De La Torre Sebastian / Westend61 / Offset Images השתלת עצם דנטלית

היא ניתוח להגדלת מסת העצם בחלק של הלסת שאבד או דורש תמיכה נוספת. אם הלסת של המטופל אינה רחבה מספיק כדי להכיל את השתל, ניתן להשתמש בעצם אדם כדי להגדיל את רוחב הלסת ולהמשיך בתהליך ההשתלה. נדרש ניתוח הגדלת עצם ליצירת לסת שבירה.

בדרך כלל לוקח 3 עד 6 חודשים עד להחלמת השתל לפני שניתן לבצע שתל דנטלי

סוג זה של השתלת עצם משתמש בדרך כלל בעצם אדם ב"גוש" קטן שנלקח מסנטרו או הלסת התחתונה של המטופל ליד המקום שבו היו פעם שיני הבינה שלהם. השתלות עצם בלוק משמשות באופן סלקטיבי אם הקסנוגרפט אינו מספק עובי עצם מספיק כדי ליצור רכס שכבר נהרס. שתל מסוג זה, הנקרא לעיתים שימור רכס, ממוקם בשקע מיד לאחר עקירת השן. הוא ממלא את החלל שהותירה שן חסרה ומונע מדפנות השקע להתמוטט.
עבור מידע אודות השתלות שיניים בבת ים כדאי להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

אם השיניים שלך חסרות לזמן מה, הלסת התומכת עלולה להיות דקה יותר מבעבר. הגדלת רכס מגדילה את הרוחב והנפח של עצם הלסת כך שהיא יכולה לספק בסיס יציב להשתלות או אפשרויות שיקום אחרות.

במהלך ההליך

חתיכה קטנה של עצם מוסרת מחלק אחר של הלסת או הגוף. פלסטיק Alveolar. השתלת עצם מתבצעת במקביל לעקירת שיניים כדי למנוע איבוד עצם שאחרת היה מתרחש לאחר עקירת שיניים. במהלך ההליך, עצם חדשה מונחת ישירות לתוך השקע שממנו נעקרה השן.

כאשר מותקנים כראוי, שתלים דנטליים יכולים לשמר את העצמות היכן שהשיניים היו ממוקמות במקור. לעיתים, במיוחד כאשר השן אבדה ולא הוחלפה במשך תקופה, יש צורך בתיקון העצם החסרה (היכן שהייתה השן בעבר) כדי לתמוך בשתל.

רקמת העצם החלופית יכולה להגיע מחלק אחר בגוף

כגון החלק האחורי של הלסת, הרגל התחתונה או הירך. עם זאת, אם חומר העצם מגיע מגופך, ההתאוששות עלולה להיות כואבת יותר, שכן הפעולה מתבצעת בשני מצבים – למשל, הירך והלסת. כמות העצם שנאספה ולאחר מכן מושתלת היא בדרך כלל קטנה, ולכן תקופת אי הנוחות צריכה להיות קצרה.

עם זאת

אם זה מומלץ במקרה שלך, השתלת עצם ותקופת ההחלמה המתאימה יהיו השקעה טובה מזמנך כדי שתוכל להפיק את המרב מהשתלות השיניים שלך. השתלת עצם לא תמיד נחוצה להשתלת שיניים, אך כאשר יש ציון, היא יכולה לסייע בשיפור משמעותי של סיכויי המטופל לתוצאות טיפול טובות. מטופלים הזקוקים להליך הגדלת עצם לפני השתלת שיניים צריכים לצפות לטיפול ארוך יותר לריפוי תקין לאחר השתלת עצם.

אם אתה נמצא בקרלייל, בוילינג ספרינגס, מכניקסבורג, קמפ היל או פנסילבניה וברצונך ללמוד עוד על השתלת עצם, אנא צור קשר עם קרלייל משפחה ורפואת שיניים קוסמטית באופן מיידי.

על פי Journal of Pharmacy ו-BioAllied Sciences

חתימות נחשבות לתקן הזהב להשתלות עצם על ידי אנשי מקצוע, אך בדוק עם רופא השיניים שלך כדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבור ההליך. השתלות בהיעדר שיניים אנשים שיקבלו שתלים במקום שיניים חסרות הם מועמדים תכופים להשתלת שיניים. אחת הסיבות לכך שרופא השיניים בבלומפילד שלך עשוי להמליץ ​​על שתלים היא כי שיטה זו של החלפת שיניים יכולה למנוע את אובדן העצם המתרחש לאחר עקירת שיניים. מכיוון שהטיטניום בשתלים מתמזג עם עצם הלסת, השתלים לא יגלשו, ירעישו או יגרמו נזק לעצם כמו שגשרים או תותבות קבועים יכולים.

חומר השתל בסופו של דבר ייספג בגופך ויוחלף בעצם החדשה שלך

ככל שהשתלת העצם מסתיימת מוקדם יותר לאחר אובדן שן, כך תהליך ההשתלה פחות אינטנסיבי והסיכוי להצלחת הליך השתלת השיניים גבוה יותר. בתהליך השתלת העצם הפשוט ביותר, רופא השיניים יתחיל במילוי חור בלסת בחלקיקי עצם.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן