מצעי כותנה מצרית 500 חוטים מחיר

בעוד שחומרים איכותיים עשויים להצדיק את תג המחיר הגבוה יותר עבור מצעים יוקרתיים מסוימים, ספקים אחרים עלולים לסמן בטעות את הסדינים שלהם כ"כותנה מצרית" כדי למשוך לקוחות. כותנה סיכות ארוכה וכותנה סיכות ארוכה הם מונחים המשמשים להתייחס לחוטי כותנה המשמשים לסובב את החוט שממנו עשויים הסדינים. סיבי כותנה ארוכים במיוחד אלה ארוכים ב-50 אחוז מכותנה רגילה, מה שהופך אותם לרכים, חזקים ועמידים יותר מסדיני כותנה סטנדרטיים.

בעוד שספירת חוטים יכולה להיות כינוי שגוי על סדין

אין ספק שכאשר מדובר ברכות ואיכות, סדיני הכותנה הטובים ביותר הם פרקל או סאטן. לסדינים הרכים ביותר, חפשו 100% כותנה מצרית מאושרת עם מארג סאטן בין 500 ל-600 גדילים. חוטי כותנה מהדקים ארוכים הופכים את הסדינים הללו לעמידות ועמידים לגלולות, אך נושמים. חוט הכותנה העדין הדו-שכבתי ומהדק ארוך שומר על המבנה של הסדינים הללו תוך שהוא נשאר קל משקל ונושם.

החוט העדין של סיבי כותנה בסיסיים ארוכים ומרקם הסאטן של הסדינים הללו מעניקים להם אווירה ייחודית של איכות מלון

סדינים רכים אלה עשויים מ-100% כותנה בסיסית ארוכה ואידיאליים לשנת לילה נינוחה. סוקרים רבים טוענים שהם יוקרתיים כמו מצעים יוקרתיים ויקרים יותר.

הציפות משתמשות בחורים בצורת מעטפה כדי לגרום להן להיראות נקיות ומבריקות. כל סדין וציפית עשויים מכותנה ארוכת סיכות, עם אריגה עדינה יוקרתית וחלקה וספירת מחטים קלה של 270.

השילוב של 400 חוטים

מארג סאטן וכותנה מצרית איכותית עם גדילים ארוכים הופך את הסדינים הללו לעמידות ואידיאליות לבקרת טמפרטורה. עשוי מ-100% כותנה מצרית, סט 1000 גדילים רך ועמיד. זה לא רק חומרים באיכות גבוהה (יריעות מאושרות על ידי Oeko-Tex Standard 100), אלא גם אומנות. עם 800 חוטים בשילוב עם ערב סאטן וכותנה באיכות גבוהה, הם רכים ומשיי.

ספירת החוטים של 500 מעניקה לסדינים כמות משמעותית של משקל

אבל ברוב האקלים הם צריכים לישון קריר בזכות בד הכותנה הארוך והנושם שלהם. בעוד שמערכות מצעים יוקרתיות רבות משתמשות בשילוב של כותנה מצרית וכותנה כפרית אחרת, סט המצעים Pure Parima Yalda עשוי אך ורק מ-100% כותנה מצרית טהורה, מאושר על ידי איגוד הכותנה המצרית.

מצעים רויאל מצרים מציעים מגוון רחב של מערכות מצעים מכותנה מצרית המשתנים בספירת החוטים ובעלותם. סדינים מצריים אמיתיים הם די יקרים, עם חלקם רק 500 דולר.

חפשו סדינים מכותנה מצרית או פימה (או אמריקאית) מכותנה סרוקה או מוארכת

עבור יריעות עם יותר חוטים, משתמשים בחוטי כותנה דקים יותר, המאפשרים יותר חוטים להתאים לאינץ' רבוע. עבור סדינים עשויים כותנה מצרית, המספר האופטימלי של חוטים הוא 400-700; אפילו פחות חוטים (200-300) יכולים להיות נוחים מאוד אם החוט הוא חד-שכבתי ומעובד דק. הסיבים מסובבים לכדי חוט חזק, המשמש ליצירת יריעות עמידות, נושמות, סופגות ורכות שהולכות ומתרכות בכל כביסה.

המרקם של הסדינים קובע את התחושה והרכות וכן את העמידות

שכן חלק מהמרקמים עלולים להחליש או לשבור את החוטים לאורך זמן. אריגה משובצת היא המרקם הנושם והקל ביותר שתוכלו למצוא, וזו הסיבה שהם החליטו לייצר את יריעות הקירור שלהם בצורה זו. סדינים אלה של Peacock Alley זמינים בשני עיצובים קלאסיים, פסים ומזוגגים, ושישה צבעים אחידים.

אלו שמחפשים צבעים עשירים יותר

כדי להשלים את עיצוב חדר השינה שלהם עשויים להעדיף כותנה מרוצפת, שכן בד זה מחזיק בצבעי צבע עמוקים יותר ועמיד בפני דהייה במהלך הכביסה. סדינים מכותנה מצרית יכולים להיות יקרים, אז השקיעו בבחירות סגנון נצחיות, לא בטרנדים.

הכותנה המצרית הזו

היא באיכות גבוהה ועמידה מאוד בפני כל עומס תובעני ובלתי מרוסן. הקולקציות השונות של מוצרים אלה הזמינות כאן נבחנות על ידי עמידותן באיכות וביעילות השימושיות שלהן. ודאו שאתם קונים את הסדינים מיצרן מהימן המציע מדיניות החזרה אמינה ו/או אחריות על הסדינים.
לפרטים נוספים בתחום של מצעי כותנה מצרית 500 חוטים מחיר ניתן לגלוש לאתר kingofpuh.co.il

עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק

קניית סדינים חדשים יכולה להיות תהליך מבלבל. בעוד שסוגים שונים של מצעים זמינים באופן נרחב בחנויות קמעונאיות טיפוסיות כמו Kohls ו-Target, דור חדש של יצרני מצעים מנסים להתמודד עם מצעים זולים עם דרישות ספירת חוטים אקסטרווגנטיות על ידי הצעת סדינים באיכות גבוהה, לעתים קרובות בעבודת יד. בצורה ידידותית לסביבה. סדינים מכותנה מצרית של Silk & Snows מציעים את אותה איכות יוקרתית ומרקם עמיד כמו מערכות סדינים מתחרות רבות, אך בשבריר מהעלות. עשויות מכותנה מצרית בעלת ספירת חוטים של 500, סדיני סאטן מפוארים במיוחד אלה יקשטו את מיטתכם ביוקרה ללא תחרות וישנו בנוחות ובמעמד.

בנוסף

הוא פחות נוטה להתקלף מאשר סאטן כי יש לו מרקם צפוף יותר. חלק מהחברות ישתמשו ביריעות דו-שכבתיות על מנת לקבל יותר חוטים, אך לא תמיד יריעות של 1000 נימים טובים יותר; זה יכול להיות רק שני גיליונות של 500 חוטים, מחוברים זה לזה. המספר אמנם שנוי במחלוקת, ולפי יוהנה, "זה תלוי בטחנה שאתה מתעסק בה", אבל זה נותן לך מושג היכן עובר הגבול בין שריון חד-שכבתי לא מורכב לבין אלו שמוסיפים חוט כאן ו שם. ..כדי להגדיל את המונה.

בעוד שכותנה מצרית עשויה להיות כותנה באיכות טובה

האמת הפשוטה היא שהיא לא מספיק טובה עבור סדינים של Thomas Lee PerfectCale®, שמשתמשים בפועל בכותנה של Supima, כותנה מובחרת שגדלה בדרום מערב ארצות הברית. האורך הנוסף הזה לא רק שומר על הרכות והנשימה שבגללן אנחנו אוהבים כותנה, אלא גם הופך את החוט לחזק יותר מסיבים אחרים, כך שמצעים בסיסיים ארוכים צריכים להיות השקעה טובה שתיראה אופנתית במשך שנים רבות. ייתכן שתגלו שהמצעים שלכם יחזיקו מעמד זמן רב יותר אם תולים אותם לייבוש.

אם אתה רוצה מראה אופנתי יותר, אתה יכול גם לגהץ את הסדינים עם אש קטנה. למד כיצד לשמור על המצעים החדשים שלך טריים ונקיים בעזרת עצות הסדינים הלבנים שלנו. כביסה במים קרים ב-40 מעלות צלזיוס תשאיר את המצעים שלך במצב מעולה.

זה חשוב במיוחד ליצור נווה מדבר של רוגע עם הכרית המושלמת

השמיכה הנוחה ביותר, המזרן התומך ביותר וכמובן הסדינים הנוחים ביותר. בסופו של יום, אני לא יכול לחכות להתמתח מתחת לשמיכה קרירה ורכה ולהניח את פניי על כרית יפה מצופה כותנה. שינה של 7-9 שעות מלאות בכל לילה פירושה שאנחנו מבלים הרבה זמן במיטה. בדיקת השינה מאפשרת ללקוחות לישון על הסדינים למשך זמן מסוים כדי לוודא שהם מתפקדים כראוי.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן