האם כדאי להשתמש תרופת סבתא

אנשי מקצוע בתחום הבריאות שלעתים קרובות פשוט מנסים לעשות את הטוב ביותר עבור המטופלים שלהם, לעתים קרובות לא רוצים לדעת מה המחירים של התרופות הללו, כי הם עשויים להיות מסוגלים להשפיע על ההחלטות הקליניות שלהם בצורה שאנחנו לא אוהבים. מצד שני, ייתכן שהם לא באמת עושים מה שטוב למטופל שלהם על ידי רישום תרופות שהמטופל אינו יכול להרשות לעצמו ולכן אינו לוקח.

אז המשך לקרוא

כדי לגלות כיצד לבטל את ערכת העזרה הראשונה שלך ולהתחיל להשתמש בתרופות ביתיות שסבתא שלך בהחלט תסכים להן. למרות שסביר להניח שתזדקק לאנטיביוטיקה מכל סוג כדי להילחם בחיידקים הגורמים לדלקות בדרכי השתן, תרופות ביתיות יכולות לעזור להקל על התסמינים הגרועים ביותר. אתה יכול להשתמש במיץ פלנטיין טרי לטיפול בקיסוס רעיל, כוויות שמש וגירויים אחרים בעור, אבל קל יותר למרוח שמן או משחה מוזלפים.

השתמש בכף אחת של שעוות דבורים קצוצות דק עבור כל אונקיה של שמן פלנטיין. לאחר מספר ימים, זה יתחיל להריח כמו פלפל: זה נורמלי. לאחר שהכין את החומרים במטבח, ג'ורג' נותן אותם כתרופה לסבתו, שצומחת לכל גובהה, פורצת את הגג.

כשסבתה לא מאמינה שג'ורג'

הוא שגרם לה לגדול כל כך, היא מוכיחה זאת על ידי מתן תרופה לאחת מהתרנגולות של אביה, שגדלה פי עשרה מגודלה המקורי. כשסבתא שותה אותו, הוא גדל כמו בית; התרנגולות עושות את אותו הדבר כשג'ורג' מנסה להן את התרופה. הוא מכריח את ג'ורג' לתת תרופות לשאר בעלי החיים בחווה, מה שהופך אותם גם לענקים.

בספרו של דאל

ג'ורג' קראנקי בן השמונה נמצא לבד בבית עם סבתו השתלטנית והמפחידה ומחליט להמציא את שיקוי הקסם שלו כדי להחליף את התרופה הרגילה שלו כדי ליישב את התוצאה. כדי להעניש אותה על האלימות המתמשכת, ג'ורג' מחליט ליצור תרופת קסם שתחליף את הישנה. הוא רואה כוס תרופה בידו של ג'ורג' וטועה בתה. למרבה האימה שלה ושל גברת קרנקי ולשמחתו של מר קרנקי, היא שותה את כל הספל ולוחצת כל כך חזק שהוא נעלם לחלוטין.

בחזרה בסלון

היא מצאה את הנכד שלה משחק עם הסמים שהיו לה בתיק. סבתי תמיד סחבה תרופות בשקית ניילון בארנקה במשך מספר ימים למקרה שהיא לא הייתה בבית כשהיא צריכה לקחת תרופות. במקרה אחד, שדווח במרכז לבקרת רעלים, בלע ילד בן שלוש מהתיק שלו חופן מהתרופות של סבתו.
למידע נוסף אודות תרופת סבתא והאם כדאי להשתמש תרופת סבתא עליך לבדוק ב- trufotsavta.co.il

הצעיר חשב שזו מציאה נבונה; דודו סירב "למכור את הנשמה למוות" ואיפשר להם להשתמש באלכוהול תמורת כסף. כשהתבגר, הופקינס חיפש דרכים להשתמש בעושרו כדי להועיל לאחרים מכיוון שלא היו לו אישה או ילדים שירשו את כספו.

מכיוון שעתיד חיי המשפחה אינו בהישג יד

אוניברסיטת ג'ונס הופקינס הפנתה את תשומת לבה לעסקים. אומרים שנדבן אחר מבולטימור, ג'ורג' פיבודי (ג'ורג' פיבודי) מכיר רק אדם אחד שנחוש יותר להרוויח כסף ממנו, וזה חברו ג'ון הופקינס (ג'ון הופקינס). לאוניברסיטת ג'ונס הופקינס הייתה מחלוקת עם אביו של דודו אליזבת, כי קונה המכולת שילם עבור ההזמנה ביין והיה קשה למצוא את הכסף.

שני חוקרים וחמשת ילדיהם קראו את Georges Marvelous Medicine ורשמו את כל המרכיבים בתערובת

גרהם ג'ונסון ופטריק דייוויס מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת נוטינגהאם החליטו לנתח את ההשפעות הטיפוליות והרעילות של התרופה המדהימה הזו באמצעות ToxBase, מאגר הרעלים הלאומי של בריטניה.

מכיוון שרוב ההרעלה הבלתי מכוונת מתרחשת בבית

והיא הגורם המוביל למוות בשוגג של תינוקות – החוקרים חששו מכך שהסיכון בניסיון לשחזר את התרופה המופלאה של ז'ורז' במהלך הבידוד גדל. שיקוי אחד כזה מתואר בספר הילדים הפופולרי של רואלד דאל, תרופת הנס של ג'ורג', והוא ניתן לסבתא תמימה עם כמה השלכות קשות. ומכיוון שכל כך הרבה ילדים צעירים מקבלים חינוך ביתי במהלך המגיפה, קיים סיכון מוגבר להרעלה מקרית באמצעות חפצי בית כמו אלה שג'ורג' השתמש בו ברפואה הנפלאה שלו.

אז בעוד שהורים חוששים שילדיהם יפלו לידיהם של סמי רחוב

ילדיהם פשוט יפנו לערכת הרפואה למשפחה, ואמא ואבא רק במסדרון. סבא וסבתא – קבוצת גיל שידועה כמי שנוטלת מרשמים רבים ותרופות ללא מרשם – יכולה להיות מקור אספקה קל ותמימי, במיוחד אם ארון התרופות מלא בכדורי כאב כמו Vicodin ו- OxyContin, תרופות נגד חרדה. כמו Xanax. , כדורי שינה כגון Ambien, משתנים כגון Lasix (בני נוער ישתמשו בהם לירידה במשקל), ותרופות ללא מרשם המכילות פסאודואפדרין כגון סודאפד ותרופות קרות. אחד מכל ארבעה בני נוער מדווח שהם השתמשו לרעה בתרופת המרשם שלהם בחייו, ושלושה מכל ארבעה יגידו לך שהם נטלו את התרופות האלה מהבית או עם חברים. מדי שבוע, יותר מ-17,000 בני נוער לוקחים תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם בפעם הראשונה כדי לצאת להרפתקה מרגשת.

 

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן