האם מומלץ לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לפי המחיר?

אם יצא לכם לבדוק את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם גיליתם מבחר ענק. לא מעט חברות ביטוח מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, ומכאן הבחירה הופכת להיות מאוד סבוכה. המשימה שלכם בכל אופן תהיה למצוא את הביטוח האידיאלי במחיר המתאים. אך יש כאלה שמעדיפים לבחור את הביטוח שלהם על סמך העלות בלבד. האם כדאי לכם לעשות את הבחירה רק על סמך המחיר או שיש פרמטרים נוספים חשובים לא פחות? בדיוק על השאלה הזאת אנו הולכים לענות במאמר הבא. 

מדוע המחיר כל כך חשוב?

לא סתם אנשים עושים את הבחירה שלהם על סמך התעריפים השונים. פספורט כארד עלויות ותעריפים עשויים להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים. המשמעות היא שתרצו לבחור את הביטוח שיאפשר לכם לטייל כמו שצריך. אם הביטוח יהיה מאוד יקר, זה באופן טבעי ישפיע על הטיול עצמו. הרי לא תוכלו להוציא סכומים גבוהים על הביטוח ולאחר מכן להוציא סכומים גבוהים גם בטיול עצמו. יש כאלה שמעדיפים לחסוך מעט על הביטוח, כך הם יכולים לטייל בחו"ל כמו שהם תמיד חלמו. 

אל תעשו בחירה לפי מחיר בלבד

המחיר שאותו תצטרכו לשלם על הביטוח אמור להיות שיקול מבין שיקולים שונים. אך אל תיתנו למחיר של הביטוח מקום של כבוד כאשר הוא יהיה השיקול הבלעדי. תזכרו תמיד כי הביטוח נועד על מנת לכסות אתכם, ובחירה לפי מחיר לא בהכרח תהיה נכונה. מוטב לכם להיכנס אל תוך עובי הקורה על מנת שתוכלו לדעת כי עשיתם בחירה נכונה. בחירה שאפשר לכם לדעת כי הביטוח מכסה אתכם בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

לכל אחד מתאים ביטוח נסיעות שונה

בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל על סמך המחיר, אתם יכולים למצוא את עצמכם מכוסים חלקית בלבד. זה לא באמת משנה אם מדובר על ביטוח של חברת פספורט קארד או כל חברה אחרת. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לכם לבחון את כל הסעיפים שקיימים בביטוח. אחרי שתבחנו את הסעיפים לעומק תבינו עד כמה הביטוח מכסה אתכם. נדגיש כי המצב הבריאותי שלכם עשוי להוביל לכך שתמצאו את עצמכם נאלצים לשלם קצת יותר.

לכל חברת ביטוח יש את המחיר שלה

זה שאתם בודקים מהם פספורט כארד עלויות ותעריפים, לא אומר שעשיתם את שלכם. עליכם לזכור כי לכל חברת ביטוח יש את התעריפים שלה ויש את המחירים שלה. המשמעות היא שחובה עליכם לבחון מספר הצעות שונות על מנת שתוכלו להיות רגועים. תוכלו לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת שתוכלו להוזיל עוד קצת את התעריף. נדגיש כי אתם מוזילים את התעריף אך לא פוגעים בשורה התחתונה של הביטוח. כלומר אתם תמשיכו להיות מכוסים מכף רגל ועד ראש, אך תצטרכו לשלם קצת פחות. 

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן