ציפורן חודרנית- הסוף לסבל המיותר

לא לכולם, אבל מי שסובל ומכיר, יודע היטב עד כמה התופעה של ציפורן חודרנית יכולה להיות מטרידה ונוראית למדי.  זה ללא ספק מטרד שעלול להציק בשגרה ובמקרי קיצון ממש להזדהם. חשוב לדעת שטיפול לא נכון לא רק שיפגע באיכות החיים לאורך זמן, אלא עלול ליצור נזק של ממש.

טיפול בבעיה של ציפורן חודרנית ניתן ומומלץ לטפל אצל קוסמטיקאית מוסמכת, בעיקר אם מדובר על התקף אקוטי של זיהום שהתרחש כתוצאה ממנה, אבל הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה באמצעות תחזוקה נכונה. מי שאינו יודע לגזור את הציפורניים שלו נכון חשוב מאד שימנע לעשות זאת ויקפיד לפקוד קוסמטיקאית בשגרה על מנת שהיא תבצע זאת.

ציפורן חודרנית היא תוצאה של מבנה הציפורן, אבל היא גם תוצאה של גזירה לא נכונה שלה בשילוב עם נעליים סגורות, ולעיתים קטנות או לא מתאימות. למרות שבעיה של ציפורן חודרנית ניתנת לטיפול, לחצו כאן לקבלת מידע נוסף. בפועל ולמרבה הצער, מדובר על תופעה חוזרת לאור העובדה שאנחנו לא משנים את התנאים השגרתיים ולא מקפידים על טיפוח שבשגרה.

הקפדה על שגרת טיפוח- לא רק עם ציפורן חודרנית

על מנת לסיים את התופעה ולהבטיח שהיא לא תחזור, חייבים להקפיד על שגרת טיפוח כל הזמן. חשוב להבין שגם אם הצלחתם להעלים את התופעה ואפילו לשנים ארוכות וטובות, בקלות רבה מדי היא יכולה לחזור והיא יכולה לחזור עם זיהום משמעותי וחמור. מידע נוסף אפשר לקבל באתר.

שגרת טיפוח עקבית תבטיח שמירה על כפות הרגלים ואת הנוחות המיטבית. מעבר לטיפול בבעיית הציפורן החודרנית, טיפול אצל קוסמטיקאית יאפשר לשמור על טיפוח כל כף הרגל, לרבות העור העודף מסביב לציפורניים והעור הקשה שמצטבר לעיתים על העקב ובאזורים נוספים של הרגל.

כמובן שטיפוח קוסמטי שגרתי לא נוגע לטיפוח כפות הרגליים בלבד, שכן כל קצוות הגוף שלנו שחשופים יותר מהחלק המרכזי לזיהום האוויר ולחיכוך עם הסביבה זקוקים לניקוי עמוק והזנה של לחות וויטמינים על מנת להתגונן מפני כל המזיקים שבסביבה ולאפשר שיקום למערכת.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן