תכנון ועיצוב קליניקה- השכרה מרפאות לרופאים פרטים

השכרת מרפאות לרופאים פרטים היא רק שלב אחד בתהליך משמעותי של הכנת המרפאה והקליניקה הפרטית עבור המטפל והצוות שלו ועבור המטופלים שעתידים לפקוד את המקום בתדירות גבוהה, אם לא ברמה היומיומית.

ההמלצה החמה ביותר היא לשכור מעצבת פנים שתוכל לנהל את הפרויקט, להוציא אותו לפועל ולספק מוצר מוגמר ברמה הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, השכרת מרפאות לרופאים פרטיים מידיים מנוסות, שהחלל ייעודי ומותאם מראש בדיוק למטרה זו, כמו עם MDC, הכול יהפוך להיות הרבה יותר נח, מהיר, יעיל וגם משתלם כלכלית.

טיפים לעיצוב שעובד

השכרת מרפאות לרופאים פרטיים בחללים מותאמים וייעודיים למטרה זו היא החלטה שבהחלט תקצר הרבה מאד תהליכים, אבל זה לא מספיק. גם אם הקליניקה אותה תשכרו בשיתוף פעולה עם MDC תהיה מושלמת, הטאצ' האישי והספציפי שלכם חיוני. הוא חיוני למטרות מיתוג והוא חיוני לחוויית הלקוח.

המטופל הוא לא רק מטופל, הוא גם לקוח, והקליניקה היא לא רק מרפאה, היא גם בית עסק, ולכן חשוב מאד לקבל החלטות עסקיות, גם אם בעל המרפאה הוא רופא. חשוב לקבל את העובדה שברגע שיצאנו לעצמאות ופתחנו קליניקה פרטית, תואר הרופא מצטרף באופן אוטומטי לתואר החדש והפלא- מנהל ואיש או מנהלת ואשת עסקים, וזה כובע נוסף, משמעותי שלא כדאי להקל בו ראש.

הידוק והעמקת הקשר האישי

הצלחה של פעילות עסקית, כל פעילות עסקית, מבוססת על מערכת היחסים שבין שני הצדדים. השכרת מרפאות לרופאים פרטים היא הצעד הראשון בביסוס מערכת היחסים הזו, במטרה שתתקיים לשנים רבות. ככל שהקליניקה תהיה מזמינה יותר ומסבירת פנים יותר, כך הרצון לשהות בה יגדל, גם אם מדובר על מרפאת שיניים ☺

החל מצבע הקירות, דרך בחירת הריהוט עד לפינת התרעננות עבור הלקוחות, המגזינים והתמונות על הקירות. הפרטים הקטנים הם אלה שייצרו את האווירה וזה כולל כמובן גם את התאורה ואת גופי התאורה שנותנים טון משמעותי ומייצרים אווירה ברמה הטובה ביותר. כמובן שאם אתם רוצים להגדיל ולעשות, יש מקום לחשוב באופן מסודר על מיתוג הקליניקה ואת העיצוב שלה לעשות בהתאם.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן