תוספים מומלצים לוורדפרס

לפני זמן מה דיברנו על כמה תוספי וורדפרס לא ידועים שמשתמשים משתמשים בהם כשהקימו אתר וורדפרס חדש. אחת הסיבות שרצינו לכסות את תוסף וורדפרס והסיבה שהתוספים הללו כל כך פופולאריים היא שכ -19% מכל האתרים פועלים על וורדפרס. מסיבה זו בחרנו את עשרת התוספים הוורדפיים השימושיים ביותר הדרושים לך כדי ליצור תוכן רוצח. צמצמנו את אלפי התוספים הקיימים כיום עבור וורדפרס ל -20 ועלינו תוסף וורדפרס לאתר המסחר האלקטרוני שלך!

מצאנו 10 תוספי וורדפרס הבולטים כתוספים השימושיים ביותר עבור מפתחים והיינו רוצים לשמוע מה אתה מוצא מועיל בעבודה שלך מדי יום לפיתוח אתרים. זוהי רשימת התוסף הוורדפרס הטוב ביותר עבור כל מפתח, אז אנא שתף אותו בתגובות למטה!

זה אוסף של תוספות

וזה קורה גם שהחברה שמאחורי וורדפרס נוצרת. הוא מלא בכלים המסייעים לך ליצור אתר בעל מראה מקצועי ולפקח על ביצועיו. אתה יכול לעשות טוב עוד יותר על ידי התקנת תוספי וורדפרס כדי להוסיף תכונות חדשות, אך הטוב ביותר הוא תוסף הוורדפרס המוגן באמצעות דואר זבל.

אם ברצונך לבצע אופטימיזציה לאתר שלך למנועי חיפוש או לשפר את חווית המשתמש

תוספי וורדפרס הם חיוניים. תוסף וורדפרס זה הוא רכיב הניתן לשילוב בליבת וורדפרס, והוא מאפשר לייצא את אתר הוורדפרס שלך לפלטפורמות אחרות כמו אנדרואיד, iOS, חלונות, מק ולינוקס. זו אפליקציה או תוכנה שתוכל להוסיף לכל אתר וורדפרס. אלה חלק מהתוספים החיוניים של WordPress שאנו יכולים להוריד עבורך, אך לא כולם עובדים עם WordPress.

W3 סה"כ מטמון נחשב לאחד התוספים הטובים ביותר בוורדפרס כדי להגביר את מהירות האתר שלך ומאחסן תוכן סטטי של אתרי האינטרנט שלך עבור דפדפני המבקרים שלך.

W3 סה"כ מטמון

הוא אחד התוספים הנפוצים ביותר של WordPress להגדלת המהירות והביצועים של אתר הוורדפרס שלך באמצעות תכונות כגון שילוב CDN. זהו תוסף טוב לניהול מודעות וורדפרס המאפשר לך לנהל את המודעות שלך באתר וורדפרס בצורה נפלאה. כפי שהשם מרמז, זה מייעל את הבלוג שלך לאופטימיזציה למנועי חיפוש באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש. לרוב הוא מודגש כתוסף SEO בחינם עבור WordPress ובדוק את מהירות אתרי וורדפרס.

Yoast יעיל, פונקציונלי ומתנהג בצורה יעילה ופונקציונלית כתוסף וורדפרס לוורדפרס, וגם לאתרי וורדפרס אחרים כגון WordPress blogger.

Yoast ידוע כאחד התוספים הפופולאריים ביותר למנועי חיפוש בוורדפרס

ונועד לעזור לך לפרסם תוכן באיכות גבוהה ומנועי חיפוש. ישנם למעלה מ- 54,000 תוספים פעילים של וורדפרס ויותר מהם פותחים מדי יום על ידי מעצבי וורדפרס ברחבי העולם. האיכות של תוספים אלה משתנה בין תוסף לתוסף, חלקם מתקדמים יותר מאחרים. סמכו על למעלה מ 100,000 אתרים עם תוסף HubSpot WordPress החינמי, שמוסיף פונקציונליות שיווקית לדפי WordPress שלכם – הכול.

בהתחשב בשיעור ובמספר התוספים הזמינים

ניתן להבין כי אתם המומים בבחירת WordPress הטובה ביותר תוספים. משתמשי וורדפרס צריכים להקפיד להוסיף יותר מדי תוספים, מכיוון שיש להם תחושה שזה יכול להאט את האתר שלכם. אולי זה בגלל שיש כל כך הרבה תוספי וורדפרס פנטסטיים בשוק ודרכים שונות להשתמש בוורדפרס. עם למעלה מ- 54,000 תוספים בספריית התוספים הנבחרים של וורדפרס, שלא לדבר על כל מוצרי הפרימיום הזמינים, קשה להפריד בין הטוב לבין כל כך טוב. תוספי וורדפרס מציעים כל מיני התאמות אישיות עבור מנהלי אתרים, אבל איזה סוג של התאמות אישיות אתה צריך לבחור?

לכן, יצרנו רשימה של תוספי WordPress מומלצים לאתר Flothemes, וכן כמה תוספים שכדאי להימנע מהם. כאן פירטנו את כל התוספים שתצטרך לתוסף הוורדפרס הטוב ביותר לאתר שלך, מהפופולרי ביותר ועד כמה מהידועים פחות.

ישנם אלפי תוספי וורדפרס זמינים

אך למתחילים לא מצליחים למצוא את התוספים הטובים ביותר מכיוון שהם לא יודעים לבחור תוסף טוב, בין אם זה תוסף פרימיום של וורדפרס או תוסף בחינם. כמשאב הוורדפרס הגדול ביותר באתר, בדקנו את כל המומחים כדי להקל על המשתמשים שלנו במציאת הפיתרון הטוב ביותר. כדי לחסוך לך זמן למחקר שלך, סיננתי את התוספים הטובים ביותר לתמונות וורדפרס ודירגתי אותם מהתוספים הטובים ביותר לתמונות הוורדפרס בחינם עבור האתר שלך.

לא ניתן להתקין תוספים בתשלום בשיטה שלעיל אם הם לא מופיעים בספריית התוספים של וורדפרס

אם לספק שירותי אירוח הוורדפרס שלך יש מגבלות על קבצים, יהיה עליך להתקין באופן ידני תוספי וורדפרס באמצעות FTP. זה יכול להקשות על התקנת התוספים מלוח המחוונים ויכול לגרום למשתמשים להוריד תוספים שונים מכיוון שלליבת וורדפרס אין תמיכה בפורמטים שונים של קבצים כמו HTML, CSS ו- JavaScript.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן