קרם אלוורה טבעי

אם אתם סובלים מעור יבש, כדאי לשקול להחליף את קרם הלחות הרגיל שלכם בקרם אלוורה, מכיוון שהוא מסייע בשמירת מים מהאמבטיה. שקול להחליף את קרם הלחות הרגיל שלך לאמבט אלוורה כדי לאטום את הלחות בעור שלך.

ג'ל אלוורה מועשר בוויטמין E ושמן קוקוס ונספג בקלות

מעניק לחות ומרפא, וקרם האלוורה חודר לעור היבש והרגיש שלך ומותיר אותו חלק ולחות. קרם אלוורה יעיל גם בריפוי כוויות קלות וכוויות שמש, מכיוון שהוא מסייע להרגעת העור וניתן למריחה על האזור הפגוע שלוש פעמים ביום. קרם קמא איורוודה רגיש לעור לכל היום מכיל אלוורה ופועל כקרם לחות יומי לחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור הרגיש.

קרם עור הזנה להימלאיה

הוא תערובת של אלוורה, דובדבן חורפי, עץ קולנוע הודי ופניוורת 'ההודי. הקרם מגן ושומר על עורכם ללא לחות באקלים יבש. הוא אינו מיועד לעור חלק או לפנים, אשר יבש מדי לעור טיפוסי, אך זהו קרם עיסוי פנים נהדר. נסה להכין קרם פנים תוצרת בית עם מרכיבים אלה כדי לשמור על עורך רך וגמיש בחורף.

אלוורה יכולה לסייע בצורות דלקתיות של אקנה בשל תכונותיה האנטי דלקתיות ויכולה לשמש גם כמי שטיפה טבעית לטיפול בדלקת בפה

אלוורה ג'ל טהור הוא לא רק מקור חזק לחומצות אמינו וויטמינים A, C ו- E, אלא יכול לשמש גם להקלת גירוי, להקל על כוויות, לתקן חתכים ופצעים ולהפחית אדמומיות ודלקות בעור.
למידע נוסף בתחום של קרם אלוורה טבעי וקרם אלופרופוליס באפשרותך לבדוק ב- artmedicalcenter.co.il

מוצרי אלוורה מכילים שמן אלגום טהור וקלנדולה משקמת

כדי להרגיע עור רגיש ומגורה ולרפא נזקים מזיהום וחומרים מגרים. ג'ל מרגיע אלוורה, הנוסח עם 93 אחוז תמצית עלי אלוורה טהורים וזיהומים בעור, הוא ג'ל רב תכליתי המרגיע, מרגיע ומעניק לחות לעור יבש ולחוץ עם תערובת של מרכיבים מזינים. Sun Bum Cooling Gel Aloe Vera, זמין גם כג'ל וקרם שמש, מזין ומונע פילינג ועור שנפגע מהשמש – בעוצמתו המרגיעה של אלוורה.

על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה

אלוורה יכולה לסייע בהרגעת כוויות שמש. ספיגה קלה של אלוורה הופכת את הג'ל למרכיב אידיאלי לעור יבש, מכיוון שהוא לוכד לחות מהעור ומתפקד כקרם לחות רגיל לעור יבש. ג'ל אלוורה OTC מכיל גם מרכיבים מרגיעים לעור כגון אכינצאה וקלנדולה.

בנוסף

הצמח דמוי קקטוס הוא מקור טבעי לוויטמינים E ו- C, נוגדי חמצון המדכאים היווצרות רדיקלים חופשיים, מולקולות לא יציבות שיכולות לפגוע בעור, אומר נזנין סעדי, רופא עור בג'פרסון. בית החולים האוניברסיטאי בפילדלפיה. Aloe Vera Naturals ג'ל מאופיין במרקם חלק ומשיי החודר לעור כמו עלה ירוק וניתן להשתמש בו להקלה והרגעת כוויות שמש, אקנה, סכיני גילוח, פסוריאזיס, אקזמה, עור יבש ועוד. Badger Aloe Vera Gel מכיל אלוורה אורגנית מוסמכת 96 אחוז מוסמך עם חומרים טבעיים להרגעת, לחות וייבוש העור הפגוע.

קרם הלחות לגוף ההימלאיה Deodar פועל כטיפול טבעי לעור המבהיר

מרענן ומזין את העור. מיץ אלוורה ומרכיבים טבעיים אחרים מכילים ניקוי פנים של Rose & Jasmine לריפוי, החלקה, ריכוך והצערת העור, צמצום קווים דקים וקידום גמישות העור. מוצר זה קמה איורוודה, המיושם על הגוף, מגן על העור מפני זיהום ומעניק לחות למוצר.

נמצא כי

הוא משפר את לחות העור, משפר את תפקוד מחסום השומנים ומפחית זיהומים בעור. Joy Pure Aloe הוא קרם עור רב תכליתי בעל תכונות מרגיעות לטיפול בכוויות, גירוי בעור, גירוי בשמש ובעור, דלקות עור, צלקות ויובש. הוא מאיץ את תהליך הריפוי של כוויות, חתכים, אקנה ומפחית דלקות.

ג'ל הצמח עצמו מלא בוויטמינים

אנזימים, מינרלים, חומצה סליצילית וחומצות אמינו, מה שהופך אותו לשילוב נהדר ללא קשר לסוג העור שלך. הג'ל עצמו מעניק לחות לאלמנטים ומגן ומרפא את העור. ג'ל שקוף יכול לשמש כמשחה או ג'ל קרם לטיפול בעור שרוף, להפחית אקנה ולהקל על פסוריאזיס.

קל מאוד למריחה והג'ל מוכן מיד לשימוש בשעת חירום או במקרה של כוויות. אפשר גם להשתמש בעלים ולפרק אותם וללחוץ אותם לתוך הג'ל.

אם אלוורה משחקת תפקיד בשגרת טיפוח העור שלך

זה כנראה הודות לבקבוק ג'ל אלוורה שמצאת בבית המרקחת או ליד החוף בזמן שהייתה לך כוויות שמש מגעילות. למעשה, ישנן עדויות לכך שאלוורה יכולה למעשה להפחית את יכולתו הטבעית של העור לרפא פצעים כירורגיים עמוקים. אלוורה היא צורה נפוצה של צמח מחלות עור הנקרא Aloe barbadensis miller.

לעור שמן

השתמש בשמנים מבוססי הדרים כגון שמן זרעי ענבים, עץ תה או שמן חוחובה. שמן קוקוס בטוח, אך דווחו כמה תגובות והשפעות אלרגניות ולכן עדיף לבדוק שמן קוקוס על שטח קטן בעור לפני השימוש בפרוטוקול טיפוח עור חדש באמצעות שמן קוקוס.

לנולין

הוא חומר מרכך יעיל מבלוטות עור כבשים והוא נמצא בשימוש במוצרי טיפוח עור שונים במשך למעלה ממאה שנים. עם תמציות אלוורה, חמניות ושמן זית, קרם לחות זה הופך עור יבש לתערובת עשירה ואטומה של שומנים ומרכיבים חיוניים להזנה והזנה. Joy of Pure Aloe Cream Skin Benefit זהו קרם עור רב תכליתי.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן