קידום ממומן בפייסבוק

מייסד ומנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג חשף היום את הוספה של עמוד מקודם, דרך חדשה לעסקים ליצור קשר עם משתמשים ולמקד פרסום לקהל הרצוי להם. מאמר זה מראה לך כיצד להקים דף פרסום לעצמך, מכיוון שרבים מכם רק מתחילים להשתמש במודעות פייסבוק לעסק שלך.

מודעות בתשלום בפייסבוק יכולות להיות בעלות יעדים מרובים

כולל הגברת המודעות למותג, הגדלת התנועה לאתר שלך וקידום תעסוקה של המוצרים והשירותים שלך. מודעות פייסבוק מסורתיות מציעות לך את האפשרות לבחור פוסטים ממומנים שעושים ולא עושים זאת, כמו גם להפעיל אפליקציות מובייל.

אם ברצונך לפנות למשתמשים על סמך התנהגותם, עליך להשתמש במודעות פייסבוק במקום בפוסטים ממומנים. אחד הגורמים שעליך לקחת בחשבון בעת פיתוח מודעה בפייסבוק או פוסט ממומן בפייסבוק הוא אסטרטגיית הצעת המחיר שלך.

כמובן

אתה יכול לפרסם את עמוד הפייסבוק שלך, קבוצות ואירועים, אך אינך צריך לפרסם אותם באופן שהופך אותם לגלויים לכולם בפייסבוק. למרות שזה לא הפורמט בתשלום המתאים ביותר למטרות השיווק המקוון שלך, זכור כי פוסטים מוגדלים עובדים טוב יותר כשאתה מפרסם גם בפייסבוק וגם בלינקדאין, ומודעות מודעות עובדות הכי טוב כשאתה מנסה למשוך אנשים מהם. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה בין פוסט ממומן בפייסבוק או מודעה בפייסבוק הוא האם המודעה שלך מופיעה בעמוד הפייסבוק של המותג שלך.

אתה יכול ליצור מודעת תמונה כדי להגביר את ההודעה שלך, או שאתה יכול להעלות פוסט עם סרטון לדף הפייסבוק שלך. ניתן ליצור מודעות וידאו במנהל המודעות של פייסבוק, אך אם ברצונך אפשרות יעד מפורטת יותר, צור לעצמך אחת.

כדי להגדיל את התרומה שלך, אתה יכול ליצור מודעה באמצעות פוסט קיים שכבר שיתפת בדף הפייסבוק שלך, כגון תמונה או סרטון.

אם אין לך ניסיון פרסומי בפייסבוק

עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק וקבע יעד קמפיין הגיוני להגדיל את יעדי הפוסט שלך. אם אתה רק מתחיל עם מודעות בחסות פייסבוק, אתה יכול גם ליצור מודעה עבור סוג אחר של פוסט, כגון תמונה, וידאו או וידאו.

אם המטרה שלך

היא להעלות את המודעות במחיר סביר, פוסט בחסות פייסבוק הוא אולי ההימור הטוב ביותר שלך. פוסטים בחסות פייסבוק הם מעט מטושטשים, אך הם למעשה פוסטים אורגניים רגילים שמשלמים כדי להגיע לאנשים שכבר עוקבים אחר העסק שלך בפייסבוק. בפייסבוק, פרסום ממומן הוא בדרך כלל פוסט שתוכלו לשלם עליו ואשר ניתן לשתף אותו עם הקהל שלכם או עם העוקבים שלכם בפייסבוק.

אם אינך יודע כיצד למצוא מודעות ממומנות בפייסבוק

עליך לבקר תחילה בספריית המודעות של פייסבוק, שם תוכל לקבל השראה ממודעות ממומנות בפייסבוק המופעלות כעת. כמו כל קמפיין של מודעות פייסבוק, ניתן להחליט עבורך על מיקום המודעה שלך, אך לפוסטים בחסות פייסבוק יש אפשרות מיקום בהזנת החדשות שלך. אם תגדיל את הפוסט שלך, הוא יהפוך לפוסט בפייסבוק בתשלום וממומן שמופיע גבוה יותר בעדכון החדשות עבור קהל היעד שלך. פוסטים של Boost יופיעו כפוסטים של "booster" בעדכוני החדשות, ותוכלו לבחור מתוך מגוון דירוגים.

על ידי מחקר ויצירה של מודעות איכותיות ומשכנעות, מודעות ממומנות בפייסבוק, תוכלו להגדיל את הכנסות העסק שלכם ולהוות תוספת נהדרת לקמפיין השיווקי שלכם.

אם פרסמת בעיקר #

הגברת הפרסום בעמוד שלך באמצעות אסטרטגיית המודעות שלך בפייסבוק – הגיע הזמן לקחת את משחק המודעות שלך בפייסבוק לשלב הבא ולחפש את הטוב ביותר, היעיל והמחיר ביותר. אפשרויות יעילות זמינות. אנו יודעים כי פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות, שאף אחת מהן לא מוצאת על ידי מישהו פרט לאלה שיש להם אינטרס עז לקדם פוסטים ופרסום בעמודים ובממשקים שלהם, וזה כל שכן טוב יותר.

הדרך הקלה ביותר לפרסום בפייסבוק

היא להגדיל את מספר הפוסטים, מכיוון שעם הפוסטים הנכונים תוכלו לפרסם בעמוד הפייסבוק שלכם ולפרסם לספונסרים ולאוהבים אותם. פרסום בפייסבוק יכול לשמש גם כדי למקד קהל מאוד ספציפי כדי להשיג את יעדי השיווק שלך, ולכן הוא מוטמע לעתים קרובות בקידומי מותגים המפורסמים בעדכוני החדשות של פייסבוק. פוסטים יעילים באינסטגרם מוכחים משתמשים במודעות ומקדמים את הקהל המותאם אישית למראה באמצעות פוסטים אוטומטיים – וכך מגדילים את הפרסום שלכם ואף יכולים להשתמש בהם בשילוב עם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו טוויטר ופייסבוק.

פוסט בפייסבוק

הוא דרך לחברות לשלם כדי להגיע לקהל גדול יותר ממה שהם היו יכולים באופן אורגני. הגברת פוסטים היא תת-סוג של מודעת פייסבוק, זה פשוט פוסט בפייסבוק שמגביר את הפוסטים שלך בפייסבוק כדי להגיע לקהל גדול. זה בעצם כמה דולרים שהנחתם כדי שהפוסט שלכם יופיע בעדכוני החדשות של קבוצה מסוימת של אנשים כמו חברים, משפחה, קולגות או חברים של חברים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן