עורך דין נוטריון מה יותר טוב

אינך רוצה שנוטריון יידע את הדרישות המשפטיות הבסיסיות לביצוע המסמכים הנדרשים שלך, אך תרוויח אם יבין את נסיבותיך האישיות כך שתוכל להשאיר רק את מה שאתה צריך. נוטריון יכול לעקוב אחר חתימות על מסמכים מסוימים ללא משוא פנים, ועורך דין יכול לייעץ לך בנוגע להתדיינותך. נוטריונים יכולים לספק שירותים אלה בבית או במשרד, אך מרבית האינטראקציות בין עורך דין ללקוח מתקיימות במשרד עורכי דין או בבית משפט.

בניגוד לדעה הרווחת

עורכי דין מאשרים מסמכים, אך נוטריונים אינם. בעוד עורכי דין ונוטריונים מספקים את אותם השירותים, נוטריונים עצמם אינם פועלים כעורכי דין. אף ששכר הנוטריון והמשפטים תחרותיים, שכר הטרחה שלהם דומה, ותהליך זה מאפשר ללקוחות ליהנות מייעוץ משפטי עצמאי.

 נוטריוני מטפלים בנושאים משפטיים

נוטריוני BC אינם מייצגים את לקוחותינו בבית המשפט ואינם מעורבים בהתדיינות משפטית. נוטריונים ועורכי דין ממלאים תפקיד דומה בכל הנוגע לאישור מסמכים. כפי שצוין לעיל, נוטריונים עובדים בנושאים משפטיים, אך נוטריוני BC בבית המשפט אינם מייצגים את לקוחותינו.

לנוטריונים יש את הזכות לתת ייעוץ משפטי בכל היבטי המשפט

אך יש להם גם את הזכות לפעול כעורכי דין בעלי הכשרה והתמחות מוגבלים במגוון תחומים. נוטריון צריך רק תואר ראשון, בעוד שנוטריון BC חייב להיות בעל תואר במשפטים יישומיים או תואר שני באמנויות, ועורך דין חייב להיות בעל תואר במשפטים. אם אתה רוצה להיות נוטריון ולא רוצה להיות עורך דין, אתה יכול להיות נוטריון במהלך לימודי המשפטים.

 נוטריון

הנוטריון מנסח מכשירים משפטיים המכונים מעשים או מעשים נוטריוניים, שאין להם כוח ראייתי או אכיף אלא אם כן הם בסמכות אזרחית. ההבחנה בין עורך דין לנוטריון בארצות הברית חלה רק על אלה שהופכים לנוטריונים, אך נוטריונים רשאים לתת ייעוץ משפטי כגון קביעת סוגי הפעולות הדורשות תצהיר או תעודה. בניגוד לנוטריונים, ההכשרה, החובות והסמכויות של נוטריונים מוגבלים, למשל, להצהרות עדים ולבחינת מסמכים חיצוניים ללא סמכות של ייפוי כוח.

חוק וויסקונסין מחייב את כל הנוטריונים

כולל עורכי הדין, להתרשם בצורה ברורה מחותם או חותם רשמי של נוטריון כאשר מתבצעת פעולה נוטריונית על מסמך, וכן נדרשות חותמות מדינה. רוב משרדי הגשת רישומים ומסמכים הם פקידי מחוז או משרדי מדינה, ובתי משפט אינם מקבלים מסמכים המאושרים על ידי נוטריון עם חתימתו שלו. נוטריון חייב להציג חותם רשמי ובו חותמת מוטבעת עם המילים "נוטריון ציבורי" (כמו במדינת טקסס), כוכב חמש נקודות, שמו ותאריך פקיעת תפקידו.

נוטריון בניו זילנד

הוא עורך דין באנגליה שהוסמך על ידי הארכיבישוף מקנטרברי להעיד על חתימות מסמכים משפטיים, לאסוף תצהירים, להעלות שבועות ולאשר את אותנטיות המסמכים המשפטיים המשמשים. בלואיזיאנה נוטריונים הם נוטריונים של משפט אזרחי, עם סמכויות מרחיקות לכת השמורות על פי חוק לצירופי עורכי דין, עורכי דין, עורכי דין ורופאים מורשים אחרים ממדינות אחרות. הדמיון בין נוטריונים לעורכי דין נמשך עד היום, למרות שמדינת לואיזיאנה שינתה את החוק כדי לשרת טוב יותר את לקוחות עורכי הדין שלה.

 נוטריון אינו לא נכלל באישור מסמכים אם אין לו בעלות במניות, אין מעורבות בהעסקת נאמנות או תאגיד ממלכתי, או אין אינטרס בעסקת היסוד. על פי RPC 136 "עורכי דין כנוטריונים" (17 ביולי 1992) , רשאים עורכי דין לאשר מסמכים המשמשים בהליכי משפט בהם הם מופיעים. לאחר שעורך דין השלים את השלבים הללו, הוא אינו חייב עוד לגשת לבדיקת נוטריון המדינה, אלא חייב להגיש את המסמכים הנכונים ולהשבע במשרד המזכיר. של המדינה.

המאמר הבא נועד לעזור לך ללמוד עוד על תפקידו של נוטריון ועורך דין

כך שתוכל ליצור קשר עם הנציגים הנכונים בכל הנוגע לניהול המסמכים האישיים החשובים שלך ולמקצוענים מקצועיים. סוגיות שוויוניות. הבנת ההבדל בין נוטריון לעורך דין יכולה לעזור לך לחסוך זמן וכסף שאתה מוציא על התדיינות במידת הצורך. אם מתרחשת בעיה במהלך עסקה משפטית, על הנוטריון להפנות אותך לעורך דין לייעוץ משפטי.

הוא לרוב הגורם המכריע בעת שכירת עורך דין או נוטריון שיטפל בעניינים המשפטיים שלך. אם אתה מוצא את עצמך במצב שכבר שכרת עורך דין, אתה עשוי לתהות האם די לדבר עם נוטריון או שאתה צריך לדבר עם עורך דין. תוכל גם לברר לגבי נושאים משפטיים ואתיים המונעים מעורך דין או נוטריון מוסמך לאשר מסמכים עבור לקוח או לייצגם בעניינים משפטיים הקשורים למסמכים.

 
עבור פרטים נוספים בנושא של עורך דין נוטריון מה יותר טוב מומלץ לבדוק כאן: rehovot-notary.com

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן