עומדים לבצע טיפול IVF? כל המידע השימושי עבורכם

אם מסיבה כזאת או אחרת אינכם מצליחים להיכנס להריון טבעי, ישנו צורך לבצע הפריה חוץ גופית. יש כאלה שמכירים את הטיפול בתור הפריית מבחנה או בכלל בתור IVF. כל השמות הללו מתייחסים בדיוק אל אותה הפעולה, הפריה של הביצית ביחד עם הזרע באופן מלאכותי. ככל הנראה יש לכם לא מעט שאלות שמעסיקות אתכם לפני שתיכנסו לתהליך שכזה. אנו ננסה לעשות לכם סדר ולעלות לסדר היום את השאלות הכי שכיחות. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם עושים בחירה שלא מתאימה לכם.

למה שתצטרכו לשקול טיפולי IVF?

לפי פרופ' אדריאן שולמן לא מעט זוגות בכל הגילאים מתקשים להיכנס להריון טבעי. הבעיה יכולה להיות באישה או בגבר, אך זה לא אומר שישנו צורך לוותר על החלום. באמצעות טיפולי הפריה חוץ גופית ניתן להתגבר על כל המכשולים. ניתן להבין בדיוק מהי הסיבה לבעיה, וכמובן לנסות לתקן את המצב. כך שאותם זוגות שהתקשו להיכנס להריון, ימצאו את עצמכם בתוך זמן קצר מתגברים על המכשולים.

כמה עולה הפריה חוץ גופית?

עבור רוב הזוגות המגיעים אל פרופ' אדריאן שולמן העלות היא לא הפקטור המרכזי. שכן החלום להיות הורה הוא אחד מהחלומות הכי גדולים של כל זוג. לרוב מדובר על עלות של כמה אלפי שקלים לביצוע ההליך כולו. אך כמובן שישנו שוני בעלויות בין מקרה אחד לבין מקרה אחר. בהתאם לחומרת המצב כך גם קובעים את עלות הטיפול עצמו. תוכלו לפנות לפגישה ראשונית שבמהלכה יהיה ניתן גם לקבוע את העלות של הטיפול עצמו.

האם מסוכן לבצע טיפול IVF?

כמו כל הליך רפואי, גם בעת הפריה חוץ גופית ישנה מידה מסוימת של סכנה. אך אם תבצעו את הטיפול אצל רופא מוסמך כמו פרופ' אדריאן שולמן הסכנות לא יהיו קיימות. הרופא ידע בדיוק מה צריך לעשות על מנת להתגבר על המכשולים ולהעלים אותם. כי בסוף רופא מנוסה הוא רופא שיכול להתגבר על כל מכשול, לא משנה אם מדובר על מכשול גדול או קטן.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן