סטודיו פילאטיס – המקום הכי טוב בעיר

אם אתם עוד לא מכירים, סטודיו פילאטיס הולך להיות המקום המדהים ביותר בחיים שלכם, עם פעילות גופנית ממכרת, ותוצאות עוצרות נשימה. בין אם מזרן ובין אם פילאטיס מכשירים, סטודיו פילאטיס בהנהלת אלה וינגטרן יעניק לכם מכלול שלם של חוויה מלאה שתאפשר לכם להתחייב ולהפיק תוצאות.

פילאטיס בפועל הוא סוג חדש יחסית של פעילות שבהגדרה המקורית שלה לא יועדה לספורט, אלא לשיקום מפציעות ספורט, או יותר נכון לשיקום מפציעות בלט. על כן ניתן לראות שחלק מרפרטואר התרגילים בפילאטיס מבוסס על מתיחות, חימום ועבודה שעושים רקדנים.

יתרונות הפילאטיס

בבסיס שלו, פילאטיס כאמור הוא שיקומי ואכן ניתן לראות תוצאות מדהימות, ממש. כולל מקרים שבהם אנשים קמו מכסא גלגלים, אחרי שסבלו משיתוק מלא. כמובן שמקרים קיצוניים כמו זה הם יחסית לא גבוהים, אבל הם כן מעידים על היכולות, העוצמות והפוטנציאל האדיר שטמון בפעילות המאד ספציפית וגאונית הזאת. אכן פילאטיס טומן בחובו יכולות שיקום יוצאות דופק, אבל הוא גם מעצב ומחטב בצורה שאין שנייה לה.

התוצאות של אימון במסגרת סטודיו פילאטיס הן לא פחות ממדהימות וניכרות מאד מהר. כבר בשבועות הראשונים לתחילת האימונים ניתן להבחין בהבדל. גם מבלי לאבד במשקל, הגוף הופך חטוב יותר, מתעצב ומקבל נראות גמישה וגבעולית. פשוט מדהים. 

העובדה שכייף כל כך להתאמן, גם על המזרן וגם על המכשירים הופכת אותו לפעילות מענגת במיוחד ולמי שלא חובב זיעה ממתינה הנאה צרופה מאין כמוה, משום שלא מזיעים בפילאטיס. כן, קראתם נכון. ובכן, לעיתים, במקרים חריגים של תרגילים קשים במיוחד ניתן להזיע מעט, אבל לרוב אין עבודה על סיבולת לב ריאה, אלא על השרירים המעצבים בעיקר.סטודיו פילאטיס בהנהלת אלה וינגטרן יעניק לכם את כל התנאים הנחוצים להתמיד בפעילות מצילת חיים זו ותאפשר לכם להנות מחיים בריאים וארוכים יותר, בגוף מאושר ומוזן יותר מאי פעם. אם אתם מחפשים איכות חיים אמיתית, פילאטיס הוא ללא ספק התשובה האולטימטיבית עבורכם. כמובן שהיום ניתן לבצע את השיעורים גם דרך הזום, אבל אין תחליף לסטודיו וכמה כייף שאפשר לחזור.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן