ניתוח מתיחת בטן- כל מה שצריך לדעת

כאשר מאבדים משקל רב מהגוף, בין אם כתוצאה מדיאטה חריפה, בין אם כתוצאה ממשקל יתר משמעותי ואובדנו ובין אם כתוצאה מנס הבריאה שהוא הריון ולידה, עור עודף נשאר והוא לא מהווה את האלמנט האופטימלי מבחינה אסתטית.

נכון, המטרה המרכזית שלנו הוא ללמוד לאהוב את עצמינו ללא תנאים. כמו שאנחנו, כמו שבראה אותנו הבריאה, וכמו שהגענו עד הלום, מתוך הדרך שאותה עברנו בגאון ובהצלחה.

יחד עם זאת, בתוך חברה אנחנו נותנים משקל שונה לדברים שונים ובטן שטוחה וחטובה היא עניין מהותי ומשמעותי. היא מספרת סיפור מאד ספציפי שמי שרוצה לחיות אותו, בהחלט יוכל לעשות זאת עם הבטן המושלמת. כן, בטן שטוחה היא סמל סטטוס. היא נתפסת כמושכת, כמייצגת בריאות ושפע ויש אפילו מי שרואה בה סממן מעמדי. עד כדי כך.

בטן רפויה היא מקור לחוסר שביעות רצון עצמית הן בקרב גברים והן בקרב נשים ובעוד שראוי וכדאי לעשות עבודה פנימית לקבלה עצמית מלאה, כדאי לדעת שאפשר לפתור את הבעיה עם חתך אחד פשוט, מתחת לקו הערווה וליהנות מאושר אמתי במרחק של נגיעה. לחצו כאן עבור מידע נוסף.

איך זה עובד?

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח מהפכני ברפואה הפלסטית והוא מציג תוצאות יוצאות דופן. המוני אנשים בוחרים לעבור את הפרוצדורה הזו שהיא משנת חיים של ממש.

כדאי לדעת שבשונה מכל דבר שאנחנו רוכשים ומסב לנו אושר, ניתוחים פלסטיים הם בין הבודדים, אם לא היחידים, שהאושר אותו הם מסבים נשאר לאורך זמן. מחקרים מוכיחים וגם אתם יכולים לבחון את זה על עצמם בבית. כל דבר שאנחנו רוצים ומשיגים מסב לנו אושר לפרק זמן מוגבל שמתחיל לדעוך די מהר למען האמת. זה לא המצב עם ניתוחים פלסטיים, אלו מסבים אושר שממשיך להדהד לאורך זמן. 

ניתוח מתיחת בטן הוא בעצם מתנה נפלאה שלא רק משפרת באופן מדהים את המראה החיצוני אלא ממש מעניקה תחושת אושר מתמשכת מתוך קבלת הגוף שאמור היה להיות לנו, אבל נשחק עם השנים. בהצלחה

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן