נגישות אתרי וורדפרס

בפוסט בבלוג זה אני אראה לך מדוע כל כך חשוב להפוך את אתר הוורדפרס שלך לנגיש יותר ולהציג כלי פשוט שכל אחד יכול להשתמש בו כדי להגביר את הנגישות לכל.

אם כבר יש לך אתר וורדפרס ואינך מעוניין לשנות את ערכת הנושא

יש תוסף לנגישות שיכול לעזור לך לזהות ולתקן כל בעיות תאימות. תוסף זה מבטיח לשפר את הנגישות של וורדפרס עצמה, לפקח על הנגישות ולשפר את הנגישות. ראוי לציין כי בכל נושא וורדפרס כל אחד יכול להגיש תוסף והוא יכול לעבור בדיקת נגישות אופציונלית במהלך תהליך הבדיקה. צוות WordPress ללא מכשולים יעזור לכם לבדוק ולשפר את הנגישות באתר שלכם ואת הכלים והמשאבים שמספקים Make.

אם אתה צריך לתקן תמונות, כותרות וקישורים, עליך לבדוק אם אתה יכול להוסיף את תוסף הנגישות בלחיצה אחת לאתר הוורדפרס שלך.

עסקים רוצים שיהיה להם אתר נגיש יותר

אך הם זקוקים לתוספים חזקים כדי להפוך את הנגישות לתכונה מרכזית. זה גורם להם יותר סיכוי לשמור על לקוחותיהם וכמו לקוחות – לשמור עליהם. בהמשך נבחן כיצד לטפל בניהול ערכות נושא וורדפרס ותוספי נגישות, כולל תמיכה טובה יותר בנגישות.

תוספים כמו WP Accessibility יכולים לעזור לך לפתח מיקוד מקלדת טוב יותר עבור אתר WordPress שלך

בין היתר. אם ברצונך לבצע שינויים מוגבלים באתרי וורדפרס הנוכחיים שלך, תוכל לראות את השימוש בתוסף וורדפרס לצורך נגישות או את שינוי פריסת המקלדת המוגדרת כברירת מחדל באתר שלך (למשל קיצורי דרך, מקשים וכו ').

הנגשת אתר הוורדפרס שלך אינה רק נוהג עיצוב טוב, אלא גם מבטיחה שלכל האנשים תהיה גישה שווה לתוכן האינטרנט שלך וליישומים שלך. הנגישות ב- backend חשובה גם עבור לוחות המחוונים של WordPress כדי להבטיח שכולם יוכלו לנהל ולתרום תוכן באתר.

זה הגיוני שפיתוח אתר הוורדפרס שלך יעזור לך לפתוח קשת רחבה יותר של הרשת עבור מי שזקוק לנגישות

אין שום דבר רע בזה, אבל צריך להיות חשוב באותה מידה לוודא שאתרי וורדפרס נגישים לכל. ככל ש אתר וורדפרס יהיה נגיש יותר, כך אנשים יוכלו להשתמש בו יותר, ובסופו של דבר הוא יהיה טוב יותר. שים לב שלמרות שלוקח הרבה עבודה כדי לענות באופן מלא על הצרכים של כולם, לא רק של מוגבלים, ואתה רוצה להתנהג בעצמך בהתחשב בעובדה זו, אין דבר כזה נגישות.

כדי להשיג זאת, נבדוק מהי נגישות בדיוק באינטרנט וכיצד ניתן ליישם אותה באתר הוורדפרס שלך. התחל עם נושא וורדפרס מוכן לנגישות כדי להפחית את זמן הפיתוח ולהביא בסיס איתן לאתר נגיש.

אם אתה מפתח המוטל על יצירת אתר וורדפרס נגיש

יש כמה נושאים שתוכל להשתמש בהם כנקודת התחלה. זו הזדמנות נהדרת ללמוד כיצד ליצור נושא וורדפרס נגישות ומביא לכם עשרות נושאים נגישים ומוכנים. בספריית העיצוב של וורדפרס יש רשימה בה תוכלו למצוא ערכות נושא נגישות וחיפוש, כמו גם קישורים לכמה מהנגישות הטובות ביותר שיש לנושאים.

אם נושא וורדפרס נכלל בספריית הנושאים תחת התג נגיש לנגישות, על העיצוב להתאים לעשרות דרישות הנגישות של צוות סקירת WordPress ערכות נושא.

כל הקודים החדשים והמעודכנים המפורסמים בוורדפרס חייבים לעמוד בהנחיות אלה בהתאם לתקני קידוד הנגישות של וורדפרס

תקני הנגישות של וורדפרס דורשים קודים חדשים או מעודכנים כדי לעמוד בדרישות הנחיות הנגישות עבור חברי צוות המשתמשים בנושא סקירת נושאי וורדפרס.

אם אתה מרוצה מהנושא הנוכחי שלך בוורדפרס ורוצה לקבל את האתר שלך בהתאם להמלצות הנגישות

ישנם תוספים נגישים במערכת האקולוגית של וורדפרס. ערכות הנושא של וורדפרס שולטות במראה האתר שלך, אך תוספים מאפשרים לך להוסיף פונקציונליות נוספת לאתרים שלך. WP Accessibility מציע קבוצה של תוספים שתוכננו לתת מענה לאתרי WCAG שלך מבלי לשנות את נושא הוורדפרס שלך.

כדי ללמוד עוד על הנגישות של תוספים אלה, עיין בערך הבלוג של צוות הנגישות של WordPress בנושא נגישות תוספי וורדפרס. אם אתה רוצה עזרה במתן אתר הוורדפרס שלך, יש לנו מומחיות עמוקה בתחום זה. בנוסף למאמצינו לשפר את הנגישות למשאבי הליבה של וורדפרס, צוות WP Accessible מציע מומחיות בנגישות באמצעות תוספי הנגישות של WordPress ותוספים לנושאי WordPress.

אם אתה תוהה כיצד ליצור אתר נגיש בוורדפרס, המדריך הזה הוא בשבילך. אם אתה מעוניין בנגישות אינטרנט ובמה מדובר, נסביר ונשתף כמה טיפים לבניית אתרי וורדפרס נגישים בפוסט זה.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן