מרפדיות – טיפים לבחירת שירותי רפד

פריטים באזורים עמוסי תנועה, כמו סלון המשפחה, זקוקים לבדים עמידים, בעוד שריהוט עמיד ללבוש, כגון ספות שינה ומיטות ראש, צריך ללבוש בד מסוג זה. הסיבה לכך היא שחלקים שנחשפים לשימוש כבד מדי יום, כגון ספות בחדרי משפחה, חייבים להיות מכוסים בבד עמיד ועמיד להגנה מפני כתמים ונזקים. רבים מהלקוחות שלנו עם ילדים בוחרים בבדי ריפוד עמידים לחדר המשפחה בעוד שהם בוחרים בבדים עדינים ועדינים יותר לחללים רשמיים כגון חדרי אוכל.

ברכישת בדי ריפוד לרהיטים מרופדים, יש לשים לב שככל שמספר החוטים בבד גבוה יותר, כך הוא יישא טוב יותר. מספר החוטים מתייחס למספר החוטים לאינץ 'מרובע של בד.

אלו חלק מהחומרים הטבעיים הנפוצים ביותר המשמשים לרהיטים מרופדים

השתמש במדריך זה על חומרים טבעיים וסינתטיים כדי למצוא את בדי הריפוד הטובים ביותר לפרויקט הרהיטים הבא שלך. אם אתה מחשיב ריהוט עץ כריהוט מרופד, חשוב לשקול כמה מהר הבד ייעלם.

לאחר שבחרת

חשוב לבחור את בד הריפוד המתאים לרהיטי העץ המלא שלך. בין אם אתם מערבבים כיסאות עץ מרופדים או מחפשים מיטה מעץ מלא, יש לקחת בחשבון גורמים רבים בבחירת הבד המתאים ביותר לריהוט המרופד שלכם. בעת ההחלטה אילו בדים מתאימים ביותר לריפוד, יש לקחת בחשבון את מראה הריהוט ואת החלל המסופק.

בחר בד שמשלים כל רהיט ואת פנים הבית שלך

בחר קטיפה מונוכרום או מעוצב, פשתן או טקסטיל כבד אחר לחתיכות גדולות כגון ספות, ספסלים, כסאות ואחרים כהנהון לאופנה ולתפקוד. בדים מעוצבים מעניקים לחדר מרקם עדין ומשתלבים היטב עם וילונות ומיטות ראש.

באולמות התצוגה שלנו אנו מחזיקים אלפי בדים במגוון צבעים

דוגמאות וסגנונות. בדי ריפוד נפוצים מגיעים במגוון משקולות, צבעים וטיפולי סיבים כדי להבטיח שתקבל את החומר הדרוש לך לפרויקט שלך. הבדים הטובים ביותר לשימוש ביתי הם אלה עם שימוש מתון כקישוט.

לא משנה אילו כריות משמשות בביתך

חשוב שהבד יעמוד בדרגת השימוש הרגילה שלו. ראוי לציין כי בדי ריפוד יכולים להיות בעלי קצף של עד 15,000 בעת השימוש בריפוד. לכן אתה רוצה להבטיח שקצב הניקוי של בדים אלה יהיה בין 20,000 ל -30,000, בעוד ריפוד חפצים משומשים נוטה להיות בעל קצף של 40,000.

חשיבות עמידות הבדים משתנה בהתאם לרהיט

לחלל בו הם משמשים ולהיבטים האישיים של המשפחה כגון הילדים וחיות המחמד בבית. אם יש לך ילדים, חיות מחמד או אורח חיים פעיל, שקול את הביצועים של חומרים שונים להוספת עמידות. מגוון הצבעים, הדוגמאות והחומרים הקיימים כיום מקל על מציאת הבד האידיאלי בהתאם לדרישות הספציפיות שלך.

להלן מספר טיפים של אהרון טאץ 'כיצד לבחור את בד הריפוד המושלם לריפוד החדש שלך. כאן ב- Aaron Touch, אנו עוזרים לך לבחור את בד הריפוד הנכון (בד חממה) ולהשתמש בבד שבחרת ליצירה שלך.
עבור פרטים מורחבים בתחום של שירותי רפד בית אבות פרטי מומלץ לבדוק ב- vrstation.co.il

לאחר שבחרת את הרהיט העיקרי שלך ואת הריפוד התואם

תוכל ליישם את הטיפים הללו לבחירת ריפודים לשאר הבחירות שלך. בעת בחירת ריפודים מחנות הבדים יש לך הרבה אפשרויות מכיוון שהם מציעים מאות אופציות למניה ואלפי בדים מיוחדים שתוכל לאחסן ולקנות באינטרנט. בבחירת בד ריפוד, קח בחשבון את הרגלי החיים שלך ואת השימוש ברהיטים.

ניתן להשתמש במשטחים עמידים לכתמים כגון ריפוד מבד סקוטשארד (10 $ בהום דיפו) לשימוש יומיומי

בדי ריפוד אינם מתאימים לשטיפה רגילה ולניקוי יבש כאשר הם מיושמים על רהיטים, לכן עקוב אחר הוראות היצרן וחפש בדים דוחי כתמים עבור פריטים כבדים. בעת ריפוד בתים עם חיות מחמד, בחר בדים בקפידה על מנת להבטיח שהם יכולים לעמוד בפני כתמים והתעללות.

אם כבר יש לך כיסא או ספה מרופדים

תוכל להפחית את עלות הריהוט החדש על ידי החייאת הרהיטים הישנים שלך עם פיסת בד טרנדית ואופנתית. אם כבר יש לך רהיט אהוב, בחירת ריפודים חדשים יכולה להפיח בו חיים חדשים. אל תטעו, אם הצבעים והדפוסים של החדר כולו סובלים, אתם יכולים בסופו של דבר לנוח על ספה או כורסה חדשה ששוחזרה.

טיפים נוספים לריפוד הרהיטים שלך ניתן לקבל מעיצוב הריפוד של NESCO

אתה יכול לפנות אלינו בכל שאלה שיש לך ואנו מוכנים לעזור לך להחליט על המרקם הנכון, לענות על כל שאלה שיש לך ולספק רעיונות עיצוביים לכריות ווילונות לליווי הריפוד שלך.

טיפים כושלים לבחירת בדים וריהוט נצחי ומעודן לחלל שלך

החל מניקוי חלונות ועד ריפודי ספות, נסתכל על כמה מהשיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בבחירת בדי ריפוד, כולל כמה מהספקים האהובים עלינו. בחדר התצוגה שלנו רהיטי דוגמאות רבים המיוצרים בהתאמה אישית עם בדים ממותגים וחומרים מותאמים אישית, מה שאומר שאתה יכול לקנות באולם התצוגה שלנו ולבחור את הבדים שאתה רואה.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן