מסע מסביב לעולם היין

בורדו בכללותה הפכה לשם נרדף לאיכות בהיסטוריה של עולם היין. כרמנרה מוכרת כענב היין הלאומי של צ'ילה, ואין שום כינוי אחר בצ'ילה המייצר כרמנרה מעודנת ומתובלת יותר מכורמי היין של קולצ'גואה. למעשה, ענב בורדו משולב מתחת לרדאר מדי שנה, וצ'ילה משתמשת בכרמנרה כביטוי האמיתי למה שמהווה את הזנים המפורסמים של יינות.

יין

הוא חלק חיוני בכל ארוחה בתרבויות רבות וייצור יין התפשט לכל היבשות מהחוף הים התיכון. ההערכה ליין עצמו גברה גם והובילה להקמת דרכי יין, כאשר גרמניה חנכה את מסלול היין שלה באוקטובר 1935. כיום, בחירת מסלול היין לסיור חשובה כמו בורדו, הציורית כמו קייפטאון, כמו היסטורית. כמו ארמניה, לא צפויה כמו ברזיל, ומלכותית כמו בכל מקום שביניהם.

לא רק אזורי היין של העולם הישן ממשיכים להגביר מיצים טעימים

אלא שמספר אזורי עולם חדש משתמשים בטכניקות חדשניות ובזני ענבים מהעתיקה, כדי לנצל טרור מפתה ליצירת יעדים מבוקשים. אזור היין הקרוב ביותר לסידני הוא סידני ולמרות שיש טיולים הוגנים בעיר, מבקרים רבים בוחרים בסיורים במקום.

היום אנו רוצים לבקר ב 13 מאזורי היין הטובים בעולם ששווה ביקור. שימו לב כי ברשימה צירפנו מספר קישורים שיובילו למאמרים מפורטים יותר אודות רבים מהתחומים הנדונים.

לא כל ספרי היין למתחילים הם בצד היקר

לקבלת פריימר לספרי היין התייעצנו עם קבוצה של סומלייה ובהם אלדו סוהם, מנהל היין של שלוש לה ברנארדין בכוכב מישלן ופניו של בר היין סוחם; בלינדה צ'אנג, הסומלייה עטורת הפרסים של ג'יימס בירד; ויקטוריה ג'יימס, מנהלת משקאות של קוט אשלי; סנטורו, מנהל משקאות אזורי של סטנדרט; אלכסיס שוורץ, נציג מכירות של יבואן היין שבסיסה בברוקלין, זאב רובין סלקציה; וקרלה רזא- צ'אקון מהמומחים שלחו רשימת ספרים להפניה, החל מאינציקלופדיות של יין וכלה בספרים שיעניקו לחובבי יין אחרים, והוספנו כותרים המומלצים על ידי שניים או יותר מהם.

אני משרד עורכי דין בדימוס ובעלי צ'רלי ואני היינו בר מזל מספיק לבקר באזורי יין רבים ברחבי העולם

טעמנו כמה יינות מצוינים בטיול שלנו ופגשנו אנשים נפלאים רבים וחווינו חוויות נהדרות ומצחיקות. במהלך ארוחת הצהריים בקופיין וולס גוטרי במירופיקס, הם הביאו לנו כמה יינות לטעימה שהיה זיכרון מהנה.

חובבי יין שמעזים לעולם היין חוזרים לא רק לצרפת ולבורדו

אלא גם למדינות רחוקות כמו דרום אפריקה, ניו זילנד, אוסטרליה וצ'ילה. חגי יין הם אחד החגים הבלתי נשכחים והמלמדים שתוכלו לעשות. ישנם מפעילי תיירות יין ומידע על יקבים ברחבי העולם המסייעים למטיילים למצוא סיורי יין מוזלים וסיורי יין במדינות אלה.

אם אתם בחופשת יין או פשוט רוצים להפוך את היין לחופשה נהדרת

אתם במקום הנכון. גלה את הטרקלינים בשדה התעופה, המסעדה המשולבת או, והכי טוב, את הכרמים והיקבים של שדה התעופה. השתמש בניווט משמאל כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של תעשיית היין במדינה, ערוך סידורי נסיעות, בקר ביקבים ותהנה מטעימות יין במהלך נסיעותיך.

מסע יין

הוא קמעונאי יין מקוון המציג את יעדי היין הגדולים בעולם בגישה חדשנית ייחודית, מונעת נדודים. אלו מקומות שאולי ביקרת בהם בעבר, אך לאחר חזרה ארוכה סיורי יין יכולים להעלות מחדש את הזיכרונות הללו. עם מגבלות נסיעה קיימים עולם שלם של יין לחקור ולגלות, ומסע יין מביא את המיטב ממנו ממש עד לפתח ביתכם.

ברוק קמבורן הוא הבעלים והמפעיל של סיורי יין בירת לאומי הון בינלאומי עטורי פרסים וראש ייעוץ תיירות בנצ'מרק. הוא חקר ופרסם רבות בנושא תיירות יין וקולינריה והוא חבר במפלגת העבודה הלאומית של היין והתיירות האוסטרלית.

מייק וסת לוקח את קוראיו לטיול עולמי בשמונים יינות בהשראת רומן ההרפתקאות הקלאסי של ז'ול ורן

וסת הוא העורך של הבלוג "כלכלן היין" ומחברם של יותר מתריסר ספרים, כולל רבי המכר "מלחמות היין" (2011), Extreme Wine (2013) ו- Money Tastes Like Wine (2015), שזכו בפרס גורמנד הבינלאומי על כתיבת היין המערבית הטובה ביותר בשנת 2016. הבלוג שלו הוענק על ידי גורמנדס אינטרנשיונל 2015 כבלוג היין הטוב בעולם, ובעלת הטור של וול סטריט ג'ורנל לטי טיג כותבת על בלוגי יין בבלוגוספירה, ואחד מאלה שהיא מצפה לקרוא בהמשך הוא Veseths.
למידע נוסף על יינות ישראלים ומסע מסביב לעולם היין נא לבקר ב- meshekofir.co.il

כל כוס יין מספרת סיפור ושמונים יינות מספרים סיפור חשוב. המסע מתחיל בלונדון, בסיס הבית של פיליאס פוג ועוקב אחר מסלולו דרך צרפת ואיטליה לפני שיצא לחיפוש אחר סיפורי יין משכנעים בסוריה, גאורגיה ולבנון.

מה שמבדיל ספר זה

הוא הכללה מתמדת של אנקדוטות עובדתיות ממקומות בלתי צפויים. הספר החדש נכתב על ידי מייק וסת ונערך על ידי ליטלפילד של רוומן. זהו אוצר משעשע ורב-שכבתי של סיפורים ועובדות שלא דומה לשום ספר יין אחר. מייק הוא מחברם של מספר ספרים בנושא יין ומפרסם באופן קבוע את הבלוג של כלכלן היין.

אנו למדים כי לונדון ביססה את המוניטין שלה בן מאות השנים כמוקד הסחר ביין בשנת 1152

כאשר המלך הנרי השני מאנגליה אלינור מאקוויטנה התחתן. מסוף המאה ה -17 ייצור היין בכף כרם מתוארך לבואם של עולי הוגנוט מצרפת. היין שלהם שימש כתרופת הצפדינה במהלך המסעות הארוכים להודו.

כיום

המדינה מייצרת יינות ברמה גבוהה כמו סולה, דינדורי, רזרב ושיראז, אך תרבות היין שלה סובלת ממסים גבוהים, איסורים ופרסום. תנודות טמפרטורה פרועות באזור היין Ningxia בגובה 900 מטר גרמו לכך שהגפנים היו צריכות להיקבר בסתיו ולפרק אותן באביב כדי למנוע את הנזק שנגרם ממזג אוויר קר. ההשתתפות של מדינות כמו תוניסיה, מרוקו ואלג'יריה בסחר היין גבוהה.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן