מכירה בחנות איביי

אנו נספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להיכנס לעולם המרתק של מכירות eBay, מהיסודות של הקמת חנות eBay משלך ועד לדברים שאתה צריך כדי להקים חשבון מוכר ב- eBay וכיצד למצוא פריטים שתוכל למכור. . מכירה ב- eBay עשויה להיראות מרתיעה בהתחלה, אך אם תבצע את הצעדים הבאים תוכל להגדיר את חנות eBay שלך להצלחה. טיפים אלה למכירת eBay מכסים כל דבר, החל מרשימת הפריטים שלך ועד למכירה, כאשר סוגים שונים של פריטים שנמכרים מטופלים, כמו גם מדריך שלב אחר שלב להקמת חנות eBay.

כשאתה מרחיב את העסק שלך ב- eBay

יש לך אפשרות לפתוח חנות eBay משלך או לשלם מנוי חודשי שמציע יתרונות המגבירים את התנועה והמכירות. אתה יכול להפוך לעסק איביי חזק יותר על ידי תשלום עבור מנויים המכונים חנויות eBay, או על ידי אתחול זה בעצמך עם מנוי לשירות חנויות מקוונות כגון פלטפורמת המסחר האלקטרוני של אמזון, Amazon Store Service. אתה יכול לשפר את חנויות eBay הרחבות שלך על ידי תשלום עבור מנויים המכונים "חנויות eBay", או על ידי תשלום עבור מנוי לשירות החנויות המקוונות Amazon Store Services.
עבור פרטים נוספים על מכירה בחנות איביי ועובדים וירטואליים ניתן לבדוק ב- fillva.com

המנוי המתאים ביותר לעסק שלך תלוי בסוג הפריטים שאתה מוכר ב- eBay, דבר שנדבר בהמשך.

אם אתה מגלה שהנחות וזיכויים יחסכו לך יותר כסף ממה שהיית מוציא על עמלות

אז חנות eBay שווה את זה. עם זאת, אם ההנחה או האשראי היו חוסכים לך יותר מכספיך מאשר העמלה היו מוציאים, האם כדאי לשלם את העלות הנוספת של מנוי לחודש, או שמא תחסוך במנוי?

אם אתה נמצא בעמוד עיצוב החנות, אין לך זמן להתכוונן לחנות eBay שלך. לאחר ששקללת את כל האפשרויות ומצאת את המנוי המתאים לחנות eBay עבורך, אתה בדרך לחנות משלך!

אם אתה מנוי לחנויות eBay

אתה יכול להשתמש ב- eBay Sellers Hub כדי ליצור מבצעים, הנחות ומסרים שיווקיים אחרים. אם כבר יש לך חנות מסחר אלקטרוני משלך על ידי חיבור החנות שלך ל- eBay Marketplace, ודא שאתה מחבר את החנות לחשבון eBay שלך. כשאתה פותח את חשבון ה- PayPal שלך, לחץ על הקישור "פתח את חנות eBay" למעלה (גם אם כבר יש לך חשבון Etsy) מכיוון שאתה שוכח את הדף שבו תוכל לפתוח את עסק האיביי האמיתי שלך. וכאשר אתה פותח חנות PayPal, אתה יכול לנצל את הכלים של קידום מכירות צולבות של eBay.

אם אתה משתמש באותו קוד HTML שתיארתי זה עתה

תוכל גם לקשר לרישום eBay שלך בחנות eBay באמצעות הקישור "חנות Etsy" בפינה השמאלית העליונה של הדף. מכיוון ש- eBay ידועה בעיקר בזכות מכירות פומביות בסגנון רישום, אתה יכול לקבוע מחיר קבוע לפריט שלך שיעזור לו למכור מהר יותר. דרך נוספת למכור יותר ב- eBay היא לערוך מחקר מעמיק לגבי המוצר שאתה מוכר. אם רוב רוכשי eBay באמת רוצים לקנות את המוצר שלך, הם מחפשים מידע על האיכות, המחיר ופרטים אחרים של הפריט. אם ללקוחות eBay שלך יש שאלות לגבי מכירת פריט, הם בטח ירצו לדעת יותר על eBay Store ומוצריו ושירותיו, לחץ כאן.

ניהול חנות eBay

במקום פשוט לרשום את הפריט שלך באתר, הוא תשלום שאתה משלם עבור כל רישום. אם אתה משתמש ב- eBay למטרות עסקיות, העמלה תתבסס על מספר המוצרים שאתה מוכר בחנות eBay שלך. פרטי העמלות כוללים כלי שיעזור לך לבחור את אפשרות החנות הנכונה של eBay עבורך.

הבנת הכללים לרישומים בחינם יכולה לעזור לך למקסם את החיסכון שאתה עושה באמצעות ניהול חנות eBay

על ידי הבנה כיצד להפחית את דמי המוכר שלך ב- eBay, תוכל להפוך את eBay לערוץ ההפצה הרווחי ביותר שלך עד כה. נסה את 10 ההדלפות החייבות שלנו – קרא את הטיפים למכירות eBay למקצוענים שיעזרו להגביר את מכירות הרווחים ב- eBay. בבלוג זה תלמדו מה עושה רשימה טובה, איך למכור הכי טוב בחנויות eBay ואיך למשוך לקוחות.

כלי התאמה אישית נוסף זה עוזר לך ליצור שטח פרסום עבור פריטים ברשימה שלך בסרגל הצד השמאלי של חנות eBay שלך ולקדם אותם למנועי חיפוש עם מילות מפתח שקשורות ישירות למלאי המכירות של החברה שלך

זה עוזר לשמור על עמלות eBay נמוכות ויכול להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך ואת המכירות שלך בחנות אטסי. אם המכירות שלך גדלות, אתה יכול לשקול לפתוח חנות eBay ולשלם דמי מנוי חודשיים.

AuctionBlox מאפשרת לך לרשום את המוצרים שלך ב- eBay על ידי חיבור החנות שלך ל- eBay, ואינך צריך לעבור מחשבון של מוכר בחינם לחנות eBay. שדרוג זה אינו דורש דמי מנוי, אך יכול לעזור לך להרחיב את העסק שלך אם זו מטרתך.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן