מטבחים כפריים מעוצבים במבצע

מהם הטרנדים המובילים בעיצוב מטבחים שאנו יכולים לצפות להם ב-2019?

מטבחים תמיד היו מוקד משיכה בבית. הם לא רק פונקציונליים אלא גם משמשים כמרחב חברתי שניתן לחלוק עם חברים ובני משפחה.

בשנת 2019, מטבחים יראו יותר מסתם מטבח. הם יראו גם כהרחבה של הסלון, חדר האוכל, או אפילו חדר השינה. המטבח כבר לא רק לבישול; זה מיועד גם לחיים ולבידור!

מגמות עיצוב מטבחים משתנות במהירות בשנים האחרונות. כיום, אנו יכולים לצפות לעיצובים חוסכי מקום יותר עם סוגים חדשים של אחסון ומכשירי חשמל.

מהן הטרנדים המובילים בעיצוב מטבחים שאנו יכולים לצפות להם ב-2019?

מגמות עיצוב מטבחים משתנות במהירות בשנים האחרונות. כיום, אנו יכולים לצפות לעיצובים חוסכי מקום יותר עם סוגים חדשים של אחסון ומכשירי חשמל. המגמה היא למטבחים קטנים יותר שמציעים הרבה פונקציונליות ושימושיות. המשמעות היא שיהיה פחות שטח דלפק אבל יותר ארונות ומגירות לאחסון דברים כמו סירים, מחבתות, כלים וכו'. תהיה עלייה באיים ובראשי בר כדי להתאים לביקוש הולך וגובר לבישול או אוכל בבית במקום לאכול לצאת או להזמין אוכל לקחת. אנו יכולים גם לצפות לראות הרבה יותר תוכניות קומה פתוחות כאשר המטבח מחובר לחדרים אחרים כמו סלון או חדרי אוכל המציעים תחושה של מרווח ונעימות בו זמנית.

1. טרנד "מטבחים צבעוניים".

בעבר אנשים השתמשו באותם ארונות מטבח כבר שנים רבות. עם הפיתוח של חומרים חדשים וסגנונות חדשים, אנשים מוכנים יותר לשנות את המטבחים הישנים שלהם ולהפוך אותם ליפים יותר.

בשנים האחרונות עולה טרנד בעיצוב הבית שנקרא "מטבחים צבעוניים". מגמה זו היא המשך למגמות העבר של "מטבחים מודרניים" ו"מטבחים בסגנון כפרי", אך יש לה מאפיינים ייחודיים משלה.

הטרנד האחרון בעיצוב מטבחים הוא מטבחים בהירים וצבעוניים. הטרנד מכונה לרוב "מטבחים צבעוניים" והוא בהשראת האוכל, המשקאות ואפילו המסיבות שמתקיימות בהם.

הטרנד החדש הזה זכה לפופולריות על ידי שפים מפורסמים כמו ניג'לה לוסון, ג'יאדה דה לורנטיס ורייצ'ל ריי שכולם ידועים בהדגמות הבישול הצבעוניות שלהם.

מטבחים בסגנון כפרי במבצע: 1. טרנד "מטבחים צבעוניים". – סגנון קישוט, גבס
עבור עוד פרטים נוספים אודות אולם תצוגה מטבחי דניאל יש לבדוק ב- daniel-k.co.il

2. טרנד "גדול זה טוב יותר".

המטבח בסגנון כפרי הוא הטרנד החדש במטבחים. זה סגנון שהיה פופולרי מאז שנות ה-90 והוא עדיין מתקדם ב-2018.

גדול יותר טוב הוא הטרנד במטבחים בסגנון כפרי בימינו. בפוסט זה, נחקור מה זה אומר עבור אנשים שרוצים לקשט את המטבח שלהם בקסם מיושן.

מטבחים בסגנון כפרי במבצע: 2. טרנד "גדול יותר טוב".

עיצוב ארונות מטבח, שולחן גדול לארוחות ערב משפחתיות ותנור שיכול להתאים לכל המשפחה הם כולם מאפיינים של מטבחים בסגנון כפרי.

מטבחים בסגנון כפרי הם לא רק בגודל המטבח; זה גם קשור לסגנון. המטבח צריך להיות מרווח אבל יש לו גם תחושה נעימה. זה צריך להיות מזמין גם לבישול וגם לאירוח של אורחים.

ניתן למצוא מטבחים בסגנון כפרי במבצע בטווחי מחירים רבים ושונים, החל מיוקרה בהזמנה אישית ועד לאפשרויות מוכנות מראש במחירים נוחים.

4. מגמת "הקווים הנקיים".

מטבח הוא חלל המשמש בדרך כלל לבישול, אכילה ומפגשים חברתיים. המטבח הוא גם החדר הכי חשוב בבית. אנחנו מבלים שם זמן רב ולכן חשוב ליצור מרחב שאנחנו אוהבים ושגורם לנו להרגיש מאושרים.

בשנים האחרונות המטבחים הפכו מודרניים יותר ויותר, עם עיצובים אלגנטיים וקווים נקיים מסביב. המגמה הייתה של מעצבים לעשות מטבחים מינימליסטיים ככל האפשר – כשכל מכשירי החשמל מוסתרים בארונות או במגירות.

עיצוב מסוג זה פופולרי מכיוון שקל לנקות אותו לאחר הבישול מבלי לדאוג שמשהו יתלכלך או מבולגן על השיש או הכיריים.

החיסרון של הטרנד הזה הוא שזה יכול להיות קשה לאנשים שמחפשים מקום מזמין לבשל בו – מה שאומר שלעיתים קרובות הם משתמשים בתנורים שלהם יותר ממה שהם היו רוצים כי הם לא יכולים להשתמש בכיריים או במשטחי השיש שלהם.

5. מגמת ה"קונספט הפתוח"

טרנד הקונספט הפתוח הוא טרנד עיצובי פופולרי שצובר פופולריות בעשור האחרון. מטבח הקונספט הפתוח הוא מוקד עיקרי של הבית וניתן לראות בו הרחבה של חלל המגורים.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מטבחים כפריים מעוצבים במבצע באפשרותך לגלוש לאתר daniel-k.co.il

מגמה זו קיימת כבר זמן מה, אך היא הולכת וצוברת תאוצה במהלך השנים האחרונות. הרעיון מאחוריו הוא שיהיה מטבח פתוח לסלון ולשאר אזורי הבית.

טרנד הקונספט הפתוח אינו מוגבל למטבחים בלבד, אלא משתרע על כל חללי הבית. כך אנשים יכולים ליהנות מחלל פתוח עם הרבה אור טבעי ואוורור.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן