מטבחים אנגליים מודרניים

מהו מטבח אנגלי מודרני?

המטבח האנגלי המודרני הוא מטבח בעל רמת פונקציונליות גבוהה, עם תכונות כמו מכשירי חשמל ומשטחים שקל לנקות. המטבח האנגלי המודרני כולל גם פריטים כגון תנור, מיקרוגל, מדיח כלים וכיור.

מטבח אנגלי מודרני הוא כזה שתוכנן להיות פונקציונלי ופרקטי מבלי להיות עמוס או גדול מדי. מטבח אנגלי מודרני ניתן למצוא כיום בבתים רבים בבריטניה, כולל בתים שנבנו לאחרונה או שופצו.

מטבח אנגלי מודרני הוא סגנון מטבח שמקורו באנגליה וכיום פופולרי ברוב מדינות המערב. יש לו עיצוב נקי, פשוט ולא עמוס עם התמקדות בפונקציונליות. מטבח מסוג זה מיועד לתכנית קומה פתוחה וכולל חומרים איכותיים כגון נירוסטה, משטחי גרניט איכותיים וארונות איכותיים.

מטבח אנגלי מודרני מורכב בדרך כלל מהתכונות הבאות:

1) מגוון רחב של שטחי אחסון כדי לאפשר גישה נוחה למרכיבים ולכלי בישול;

2) אי או חצי אי גדול המשמשים כאזור הכנה נוסף או שולחן אוכל;

3) כיור תחתון לניקוי קל;

4) מכשירים איכותיים כגון תנורים עם בישול בהסעה, מדיחי כלים, מיקרוגלים, מקררים עם מכונות קרח.

מדוע המטבח האנגלי המודרני מושלם עבורך

המטבח האנגלי המסורתי הוא חדר שקיים כבר מאות שנים. במקור, הוא שימש לבישול והכנת מזון. כיום, הוא משמש לעתים קרובות יותר כמקום להתכנסות עם משפחה וחברים. זהו גם החדר היקר ביותר בבית לעיצוב ושיפוץ. מאמר זה על מטבחים אנגליים מודרניים יספק לכם קצת תובנות לגבי מה הטרנד החדש הזה טומן בחובו, מה עליכם לקחת בחשבון כשמעצבים מטבחים, והיתרונות שיש בכך.

המטבח בסגנון עכשווי הוא מטבח אנגלי מודרני בעל עיצוב מלוטש ומינימליסטי. זה בדרך כלל נשלט על ידי גימורים בצבע לבן או בהיר, עם חומרים טבעיים כמו עץ ואבן.

המטבח האנגלי המודרני מושלם עבורכם אם יש לכם חלל מגורים בקונספט פתוח ואם אתם מחפשים מטבח שקל לניקוי ולתחזוקה.

אם אתם מחפשים מטבח בסגנון עכשווי, אלו הן כמה מהתכונות הפופולריות ביותר שצריך לשים לב אליהן:

5 טיפים ליצירת חלל מטבח אנגלי מודרני מושלם

המטבח האנגלי המודרני הוא מקום שבו המשפחה מתאספת לבשל, לאכול וליהנות מזמן משותף. מטבחים אנגליים מודרניים הם לרוב הלב של הבית מכיוון שהם מספקים שפע של מקום לבישול והתכנסות.
למידע נוסף על אולם תצוגה מטבחי דניאל ומטבחים אנגליים מודרניים באפשרותך לבדוק כאן: daniel-k.co.il

זה יכול להיות די מאתגר ליצור חלל מטבח אנגלי מודרני מושלם מכיוון שיש כל כך הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון. עם זאת, עם חמשת העצות האלה בחשבון לא תהיה לך בעיה ליצור חלל מטבח אנגלי מודרני מושלם משלך.

מטבחים הם מקום עבודה ובילוי. הם לב הבית, שבו מתאספות משפחות לבשל, לאכול וליהנות מזמן משותף. אבל עם כל כך הרבה שינויים בדינמיקה המשפחתית, מה כדאי לקחת בחשבון כשמעצבים את המטבח?

השיקול הראשון הוא פונקציונליות – איך המטבח שלכם יראה ויתפקד? איזה סוג של מכשירי חשמל תצטרך? מה לגבי מקום אחסון לסירים, מחבתות וכלים? אם יש לך משפחה גדולה או מבקרים רבים שמגיעים לארוחת ערב, ייתכן שתרצה לכלול אי או הרחבה אחרת בפריסה שלך.

מטבח אנגלי מודרני צריך להיות מתוכנן גם מתוך מחשבה על קיימות. המגמה האחרונה היא להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה כגון במבוק שיכול להיות זול יותר מעצים אחרים כמו אלון. הבמבוק הוא גם ידידותי יותר לסביבה מכיוון שהוא גדל במהירות ואינו דורש חומרי הדברה או דשנים כמו שעושים אחרים.

5 הרעיונות המובילים לעיצוב מטבחים אנגליים מודרניים שחייבים לראות באינסטגרם

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית, ולעתים קרובות זהו החדר הראשון שרואים כשנכנסים אליו. זה גם החדר שבו אנו מבלים הרבה מזמננו, ולכן חשוב שיהיה לנו טוב- מטבח מעוצב המתאים לצרכים שלכם.

מהם כמה מסוגי המטבחים הטובים ביותר? ישנם סוגים וסגנונות רבים ושונים של מטבחים, אך דבר אחד המשותף לכולם הוא שהם מודרניים. מטבחים מודרניים הם אלגנטיים ומסוגננים, עם קווים נקיים ועיצוב מינימליסטי. יש להם גם פריסה בחלל פתוח עם הרבה מקום אחסון לכל ציוד הבישול שלך. זה אומר שאין צורך לדאוג שיגמר המקום לסירים או המחבתות שלך! מטבחים מודרניים ניתן למצוא בכל העולם, מאמריקה ועד אוסטרליה ועד ספרד.

מהם כמה רעיונות לעיצוב מטבח אנגלי מודרני שחייבים לראות באינסטגרם? חמשת המטבחים האנגליים המודרניים הבאים

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מבשלים, אוכלים ומבלים הרבה זמן עם משפחה וחברים. מטבח אנגלי מודרני צריך להיות מעוצב כך שיקל על אנשים להשתמש בו בצורה פרקטית וכן להרגיש בו בנוח.

במאמר זה, אנו הולכים לחקור 5 רעיונות מודרניים לעיצוב מטבחים אנגליים שכדאי לכם לראות באינסטגרם אם אתם רוצים לדעת יותר על מה ניתן לעשות עם המטבח החדש או הישן שלכם.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן