מה צריך לברר לפני שעושים השתלת שיניים

רופא השיניים סימפסונוויל, ד"ר גודווין, רוצה לומר לך לרגע למה לצפות במהלך ניתוח השתלת השיניים ולמה לצפות ממנו. אם אתם מתכננים ניתוח להשתלת שיניים או שכבר יש לכם שתל, לפניכם סקירה מהירה של כל מה שאתם צריכים לדעת על אי ספיקת שתל וסיבוכים אפשריים אחרים. מנתח השתלת השיניים שלך אמור להיות מסוגל להסביר את ההליך בצורה יסודית ולענות על כל השאלות שיש לך לגבי הניתוח, ההחלמה וכו '.

מומחה מוסמך להשתלות שיניים אמור להיות מסוגל לענות על כל שאלותיך ועוד

מה שנותן יש לך סיבה מספקת לשים את אמונך בידיהם. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה מוכן לפגוש את הצוות המוסמך שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו ב (סימפסונוויל, SC) השתלות שיניים לשיא כדי לתאם פגישת ייעוץ. אנא קרא את הבלוג שלנו למידע נוסף על השתלות שיניים וצור איתנו קשר כדי לברר אם אתה מועמד להליך טרנספורמטיבי זה. נשמח לדון באפשרויות שלך וניצור איתך קשר אם נשאל האם שן מושתלת מתאימה לך.

ברצוננו לענות על כל שאלותיך בכדי שתוכל להיכנס להליך השתלת שיניים בביטחון ועם התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבורך.

ככל שיש לך יותר מידע

כך אתה מרגיש מוכן טוב יותר ובטוח יותר בבחירתך. דרך טובה להתכונן להתייעצות עם שתלים היא לשקול את כל השאלות שיש לך ולרשום אותן במהלך התהליך. זה ימנע ממך לשכוח את השאלות שלך וגם יאפשר לך להבין טוב יותר את החששות הספציפיים שיהיו לך. אם יש לך שאלות מדוע ארבעת השתלים הללו טובים יותר מאשר שתלים קונבנציונליים, מנתח השתלות שיניים טוב יענה על שאלתך ויעבוד בכדי להרגיש בנוח לפני שתתחיל בהליך.

רופאי שיניים ורופאי שיניים אחרים עשויים לטעון שהם יכולים להשתמש בשתל דנטלי

אך אינך יכול להיות בטוח איזה סוג של טיפול תקבל לפני שאתה שואל שאלות מכריעות. בקש מרופא השיניים שלך להנחות אותך בהליך ושאל אותך כמה שאלות לגבי החששות שלך והדאגות לגבי השתל והשתלים עצמם, כדי שהוא יכול להיות בטוח שאתה יודע בדיוק למה לצפות. לאחר שהחלטת כי ברצונך לעבור לשלב הבא ורופא השיניים שלך מחשיב אותך כמועמד אפשרי להשתלת שיניים, השלב הבא שלך הוא התייעצות קלינית מלאה. במהלך תור זה, רופא השיניים יבצע צילום רנטגן של עצם הלסת שלך ויעשה צילומי רנטגן של העצמות שלך כדי להבטיח שהשתל יהיה במקום הנכון לפני סגירת החניכיים. הוא גם יקבל רושם על השיניים לאחר ריפוי החניכיים כדי להבטיח שהשתלים יתאימו בצורה בטוחה וטבעית. בתום ההליך הוא יצלם את כל העצמות בכדי להבטיח כי אין סימנים לאובדן עצם או שתלים וכי כל השתלים נמצאים במקומות הנכונים וכי אין שום סימן לאובדן עצם מהשתלים.

תלוי מה שתגלה

מומלץ לוודא שיש להכניס שתל דנטלי בהקדם האפשרי כדי להפחית את הסיכון לסיבוכי שתל וכישלון. רופא השיניים שלך צריך לדבר איתך אם הוא מציע להשתלות שיניים כאופציה. אם חסרות לך שיניים או שברצונך ללמוד עוד על השתלת שיניים, תוכל להתייעץ עם רופא השיניים שלך או עם מרפאת השיניים או עם רופא השיניים במרפאת השיניים שלך או לקבל מידע נוסף כיצד להנחות אותך בתהליך כולו. זה כולל התייעצות קלינית מלאה עם רופא השיניים, כמו גם סדרת בדיקות שיניים וצילומי רנטגן.

אם טרם החלטתם או טרם החלטתם לעבור ניתוח להשתלת שיניים

אנו מקווים כי טיפים אלו יתנו לכם תובנה למה אתם יכולים לצפות לקראת ההליך. אם בחרת בהשתלת שיניים אך עצבנית לפני הניתוח – הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך להתכונן לכך נפשית.

אם אתה חדש בשתלים דנטליים ורואה בהם תותבות, יש הרבה מה להבין. לאחר שרופא השיניים שלך סיים את הטיפול בהשתלה בהצלחה, הוא ילמד את סוג השתלים הנדרש ואת השפעות השתל על השיניים שלך.

כאשר אתה בוחר השתלת שיניים

הידיעה למה לצפות תעזור לך להיכנס לחוויה החדשה בביטחון ובקלות. למרות שהסיכון לבעיות שתלים נמוך, זה לא מזיק להיות מושכל ככל האפשר. אם אתם מחפשים כירורג מנוסה, דברו עם מנתח בעל ידע נרחב בתחום השתלים ורפואת השיניים ובקשו את המלצותיו. הקפדה על השתלת שיניים לחברים ובני משפחתך מעניקה לך את השקט הנפשי הדרוש לך כדי להרגיש בטוח לגבי אפשרויות השיניים התותבות שלך.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן