מדריך וורדפרס למתחילים

אדמת וורדפרס גדלה כל כך שקשה להישאר ערה והיא מלאה בהם. לכן אני כאן כדי לתת לך הוראות שלב אחר שלב כיצד להקים בלוג וורדפרס ללא כל קושי.

אם אתה רק רוצה להרטיב את הרגליים עם וורדפרס ולגלות אם זה מתאים לך

אז עיין במדריך שלי כיצד ליצור אתר בחינם. ייתכן שתרצה גם לבחון מקרוב כיצד בחרתי את ערכת הנושא המושלמת של WordPress לאתר שלך. התקנת תוספים באתר וורדפרס שלך היא קלה ויש שתי שיטות עיקריות לכך. בדוק גם בקטגוריית התוספים של וורדפרס שלי שם תמצא כמה מהתוספים הטובים ביותר לוורדפרס שעושים כל מה שאתה רוצה באתרי וורדפרס. ברגע שמותקן בוורדפרס באתר שלך, כל שעליך לעשות הוא להוסיף את גוגו ולהוסיף פוסט חדש. לאחר שהתקנת וורדפרס מוכנה, היכנס לאתר הוורדפרס שלך כדי להירשם לורדפרס. בין אם אתה מתחיל או מתקדם, בספר זה יש את כל מה שאתה צריך כדי להצליח בוורדפרס. ספר זה מכסה את מה שאתה צריך בכדי להתחיל לכתוב תוספי וורדפרס. בכדי לכתוב ולפרסם תוכן בפועל עם וורדפרס, נשתמש בעורך המובנה המשמש באתרים פופולריים רבים אחרים כמו Google Docs, Facebook, Twitter ורבים אחרים.

לכן, זה ספר נהדר למפתחי תוספי רשת ומפתחי נושא שרוצים ללמוד את כל הדברים הטכניים על וורדפרס, אך גם למתחילים.

השיעורים הרשמיים של וורדפרס ידריכו אותך צעד אחר צעד בתצורה הקלה ביותר של אתר האינטרנט שלך

אם אתה מנסה להבין איך לעשות משהו לבד, הדרכה זו תראה לך את הצעדים שאתה יכול לנקוט בכדי לעשות כמעט כל מה שקשור לפיתוח וורדפרס ואתרים. חומר זה יכול ללמד למתחילים הכל מהיסודות של וורדפרס, אל ההיבטים הטכניים של האתר, כמו תוסף וורדפרס ופיתוח ערכות נושא, התוספים והנושאים הטובים ביותר לאתר הוורדפרס שלך ותוספים לאתר, כמו גם טיפים וטריקים כיצד לייעל את ביצועי האתר שלך ולבנות חנות מקוונת בוורדפרס. התוכן למתחילים שתוכלו לגלות בדף זה הם: כיצד לפתוח בלוג עם WordPress; היסודות של אתר WordPress; והטיפים כיצד – להאיץ – להאיץ – האתר שלך – באמצעות – מדריך וורדפרס.

WordPress היא פלטפורמה אינטואיטיבית וידידותית להפליא, ומדריך זה מכיל שפע של צילומי מסך אשר ידריכו אותך בכל שלב בעבודתך.

אינך צריך ליצור אתר עם וורדפרס כמתחיל, אך מה שתלמד יעזור לך בעתיד. כפי שצוין קודם לכן, וורדפרס היא ללא ספק השיטה הפופולארית ביותר ליצור כל סוג של אתר, והיא גם אחת הקלות ביותר.

עם טונות של תוספים ועיצובים

קל להרחיב ומאפשר לך להפוך כל סוג אתר שניתן להעלות על הדעת. בנוסף לסדרה זו, ריכזתי גם סדרת מאמרים המתארת כיצד להתקין את וורדפרס מאפס אם אינך מעוניין להשתמש בהתקנה בלחיצה אחת. אתה יכול להתקין את וורדפרס במחשב שלך, אבל אתה רק צריך להוריד ולהתקין אותו ידנית. אמנם אני אראה לך כיצד למצוא ולהתקין תבניות וורדפרס בחינם עבור האתר שלך, אך לא תזדקק למה שאני עושה.

אחת הדרכים האטיות ביותר ללמוד וורדפרס

היא שימוש באינטרנט, שמלא בסרטונים, בלוגים ופורומים. דרך טובה היא לפתוח בלוג עם WordPress המתארח בעצמו, שם יצירת האתר שלך היא לגמרי בחינם, כאשר העלות היחידה שלך היא אירוח, שתוכל לקבל תמורת 2.75 $ לחודש בלבד אם תבחר Bluehost. אמנם יש לך כמה אפשרויות כשאתה פותח בלוג של WordPress, אבל אני ממליץ לעבור מיד לגרסה המתארחת בעצמה של Blue Hosting. אם אוכל להוריד את וורדפרס בחינם ב- wordpress.org, אז הייתי מתחיל את זה כאן ושוכח להפעיל אותו מכאן.

אני ממליץ בחום לקנות נושא פרימיום, כפי שניתן לראות בעשרת הנושאים הפופולריים ביותר של WordPress בחינם ב- wordpress.org. מדי שנה, נושאים חדשים מיועדים בדרך כלל למי שרק מתחיל עם וורדפרס לפתוח בלוג, ואני בטוח שראית את כולם.

האתר מציע לא רק מדריכי וורדפרס

אלא תוכלו להכיר גם את כל ענפי התוספים של וורדפרס ו- SEO. ב- WordPress TV תוכלו למצוא הוראות שיעזרו לכם לבלוג במהירות וללא מאמץ – בחינם. בלוג בהנחיית עצמי: כיצד להגדיר את זה וכדי שאוכל לבלוג בתוך 30 דקות או פחות.

הקורס אימון חיוני של וורדפרס כולל סדרת מדריכי וידיאו על שנים עשר נושאים שונים הקשורים לפיתוח וורדפרס

הנושאים הזמינים כוללים הקמת אתר עם פורומי דיונים, התקנת נושא ועוד. אתה יכול להשתמש באחד מתוספי הפורום בוורדפרס כדי ליצור אתר בחינם ומומלץ להדריך זה. הנושאים הם היסודות של וורדפרס, עם כמה הפתעות שמשולבות בתמהיל, כמו השימוש במערכת הספרייה של וורדפרס.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן