טיפים לניקוי ספה

למרבה הצער, רובנו לא בטוחים כיצד לנקות ספה – בין אם זה עור, מיקרופייבר, זמש או כל חומר אחר -. לדברי מומחים, כדאי שנפנה את הזמן ללמוד כיצד לנקות ספות כמו שצריך ולא רק למראה החיצוני, במקום להשתמש בטריקים ישנים כמו הפוך כריות ספה להסתרת כתמים. להלן יש לנו טיפים וטריקים להפוך ניקוי ספות למשב רוח.

יש לבצע ניקוי ותחזוקה שוטפים של הספות באופן קבוע

כדי למנוע את ההשפעות ארוכות הטווח של נזקי דליפה ושחיקה קבועה. אם אינך רוצה שהספה היפה שלך תהפוך לביתך, עליך לנקות אותה באופן קבוע. לפני שתתחיל לנקות את הספה שלך, חשוב לדעת באיזה בד משתמשים ומה פירוש קוד הריפוד לפני שתתחיל במשימה.
למידע נוסף בנושא של טיפים לניקוי ספה באפשרותך לבדוק כאן: doronclean.co.il

ניקוי הספה בבית מונע ריחות ושומר על בריאותך ועל משפחתך. אופן ניקוי הספה שונה בהתאם לחומר הספה. אמנם קל להסיר כתמים מספות עור, אך תצטרך מטלית רטובה לניקוים.

מערבבים תמיסת ניקוי פשוטה עם כתמי רקמה קטנים ובדקו אזורים בלתי נראים לצבע. טובלים מטלית בתמיסה ומטפטפים או משפדים את הכתם ואז מנגבים את כל הספה. X אתה יכול לבצע את הניקוי הקל ביותר של הספה שלך בעזרת מנקה ריפודים מקצועי.

בעת ניקוי כתמים, עליך לוודא שאתה משתמש בפתרון המתאים לרקמה. אם הספה שלך עשויה מבד, נגב אותה במים או נסה להשתמש באדים להסרת אבק וכתמים.

ניקוי סדיר בלבד אינו מספיק כדי להילחם בלכלוך וכתמים מוטבעים. כדי להסיר לכלוך עמוק המובנה בזרוע או במושב הראש, השתמש במנקה יניקה נייד.

בהתאם לחומר שאתה מנסה לפזר סודה לשתיה על הספה שלך

להשאיר אותו לשבת במשך 20-30 דקות ולאחר מכן לשאוב אותו עם המברשת המצורפת על הוואקום שלך. לאחר שהספה שלך יבשה, השתמש במוצר כמו Febreze כדי לטפל בריחות מתמשכים עם חומרים עמידים למים.

בדיקת הרקמה שלך עם סודה לשתיה נהדרת להרבה דברים, כולל הסרת לכלוך ולכלוך מוטבע מהספה שלך. בדוק את הבד שלך במקומות לא בולטים וסודה לשתייה אמורה להיות בטוחה עבור רוב סוגי הריפודים.

מדי פעם

יש ללכלך, אבל אם אתה רוצה לקשט את הספה שלך בכיסוי פלסטיק יפה אתה צריך לדעת לנקות את בד הספה. אם הספה שלכם עשויה בד שיש לו בעיה עם מוך, שיער או אבק, תוכלו להחזיק בידכם עטיפת מוך בזמן השימוש בה. השתמש במברשת נוקשה כדי לסלק פירורים, אבק ופסולת אחרת.

אם הספה שלך יבשה, נקה אותה במים וחומר ניקוי שאינו מחובר. אם הספה שלך עשויה מסיבים טבעיים או טבעיים, שטפי אותה במים ללא דם.

כתוצאה מכך

כריות הספה שלך רואות יותר שיער לחיות מחמד, שמן גוף, ריחות, פירורי מזון, אבק ולכלוך בבית מכל דבר אחר בבית. לא קשה לנקות ספה מבד, עד כמה שהיא מלוכלכת. ספות, ספות וכסאות מבד פופולריים בשל נוחותם ועמידותם, אך יש לנקות מדי פעם בדים מטופלים בכדי לשמור עליהם במצב מעולה.

לפני שנכנס לקוד הניקוי X

להלן מספר יסודות של ניקוי ספות שניתן להשתמש בהם על כל ספה. במקרה של שאיבת אבק, עליך לבצע את השיטה היחידה שאתה רואה בקוד ואם אתה רוצה להשתמש בחומר ניקוי נוזלי, עליך לשאוב את הספה לפני שתתחיל. ניקוי אדים הורג את רוב החיידקים והחיידקים שנותרו על הספה.

סודה לשתיה עוזרת לשחרר ריחות אורבים ולפרוק כתמים ברקמה

השתמש בסודה לשתייה יבשה מפזרים את הסודה לשתייה על הספה שלך כדי לספוג ריחות. מפזרים את הסודה לשתייה על הכתם כדי להמיס את הכתם. תמיסה רוויה של חלקים שווים וסודה לשתייה ומים חודרת יותר בקלות לכתם.

אם אתה משתמש בשטיחים מרופדים למיניהם ומצפה לתוצאות הטובות ביותר מתמיסת ניקוי טבעית

אנו ממליצים להשתמש בחומץ וסודה לשתיה. אם אתם מרגישים שהספה שלכם זקוקה לניקוי רציני, ערבבו מנקה שטיחים טבעי יבש והשתמשו בו לכיסוי הבד. אם הספה שלך מסומנת ב- "W", הודו לכוכבי המזל שלכם כי הבד העמיד קל לניקוי.

אם הכתם שלך קשה, אתה יכול לערבב קצת חומר ניקוי עם מים מזוקקים כדי להסיר אותו. רק הקפד לא להתקרב יותר מדי לספה, וודא שהכתמים לא מתחככים בבד וקבל מטלית לבנה או מגבת קפה יבשה לסיום הניקוי.

מים עשויים להיראות לא מזיקים בהתחלה, אך הם יכולים להשאיר כתמים לאורך זמן על ספות עם תווית "S" או "X". אם אינך יכול למצוא תווית כזו או שאינך בטוח כיצד לנקות את הספה שלך, בדוק אותה באינטרנט או צור קשר עם היצרן.

בחלק מהספות תוכל למצוא הוראות מיוחדות כיצד לעשות זאת

הוראות אלה מבוססות על הבד המשמש ועל מה שאתה צריך לנקות. חלק מהחומרים מטופלים אך אינם מנוקים במים, אחרים מנוקים בעזרת חומרי ניקוי מיוחדים המבוססים על ממס, ואחרים משמשים רק לשואבי אבק.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן