טיפול פסיכיאטרי- כבר לא מילה גסה

העידן שבו בריאות הנפש היה מושג משול לחרדת הבושה פסח מן העולם. אנחנו הרבה יותר מודעים לרגישות והחשיבות של בריאות הנפש. בעיקר בתקופה שלנו, שבה הקצב רחוק מלהיות טבעי והמתחים גואים מכל עבר, המזון תעשייתי ומעובד ועיקר העבודה היא במצב פיזי סטטי כלומר עיקר המתח שאנחנו חיים הוא מלאכותי שמעוגן בסביבת עבודה משרדית ואילו מצבי הילחם או ברח טבעיים כמו להתמודד עם דוב ביער כבר לא באמת מתרחשים והמתח הטבעי והבריא קשה מאד להשגה- השפיות של כולנו מצויה בסכנה, ויציבותה נזילה מאי פעם.

למרבה המזל אנחנו נמצאים בעידן של מודעות הולכת וגדלה ועמה גם סט רחב יותר של פתרונות ואמצעים לסייע להתמודדות. ישנם לא מעט מצבים של ריפוי והחלמה מלאה וכמובן שכשהשיקום נעשה באופן נכון, הצפי העתידי יכול להיות אופטימי למדי. 

לרופא המאבחן והמטפל יש משקל רב בהחלמתו של המטופל משום שהאבחון שעל בסיסו מותאם הטיפול מתווים דרך לתכנית טיפול אחת ולא אחרת. ד"ר לידי לרנר תוכל להעניק את הפתרון המלא הנחוץ.

לפוגג דעות קדומות

העולם הפסיכיאטרי צומח ומתפתח ואנחנו לומדים כל הזמן את אניגמות הנפש, תוך ניסיון למפות, במטרה להגיש את העזרה הטובה ביותר. אנחנו רחוקים מלהבין באמת איך נפש האדם פועלת, והמיפוי והמיון ואפילו המושגים והתוכן שלהם משתנים באופן תדיר למדי, זאת נוכח הלמידה  שכל הזמן מתרחשת.

גם היכולת להגיש עזרה נמצאת בשינוי מתמיד, בין אם זה בעולם התרופות ובין אם זה בהיבטים קליניים וסיעודיים. נכון, יש לאן להשתפר, תמיד, אבל חשוב גם לדעת שעזרה טובה ואמתית קיימת. הנפש שלנו שברירית והחיים המודרניים הם כמו קלחת שאי אפשר לפתח כנגדה חסינות. תופעות כמו דיכאון, התפרצויות פסיכוטיות, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה, התמכרויות, הפרעות התנהגות ואפילו הפרעות אישיות, הן כולן תופעות נפוצות, הרבה יותר ממה שאפשר היה לצפות.

טיפול פסיכיאטרי הוא שם רחב למגוון של שיטות טיפול וגישות שונות לטיפול כשהמטרה היא לאפשר את השילוב האופטימלי שיעניק את הפתרון הטוב ביותר, בטווח הקצר ובטווח הארוך.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן