וול סטריט – חדשות ועדכונים

המניות בארה"ב עלו לשיא ביום רביעי לאחר שעודדו דיווחי רווחים והמשכו אופטימיות לפיה מנהיגות חדשה בוושינגטון תביא ליותר תמיכה בכלכלה הנאבקת.

S & P 500 איבדה 2.1% ביום רביעי

ואילו הדאו איבדה 2%, הירידה הגדולה ביותר מאז ינואר. נאסד"ק כבד הטכנולוגיה הוביל את הירידה בוול סטריט, עם משקולות הכבד שלה Apple Inc (AAPL). מיקרוסופט קורפ (MSFT) וגוגל (GOOG) חוטפות מכה. המניות נפתחו נמוך יותר לאחר פרסום דוחות הרווחים של אפל, גוגל, מיקרוסופט וחברות גדולות אחרות בארה"ב, אך כולן צנחו וננעלו ביותר מ -2% במהלך היום.

עבור וול סטריט

זו רק הדוגמה האחרונה לאופן שבו מדיה חברתית יכולה להפוך את חיי היומיום. כל הדרמה אפילו משכה את תשומת לבה של סאטרדיי נייט לייב, שכונתה של משקיעי רדיט "וול סטריט לא עובדת. כעת, קהילת רדיט מעודדת מדברת על נקיטת גישה אגרסיבית יותר להימורים בוול סטריט.

שבירה החדשות על הדרך הפתוחה

"כתב משתמש אחד של Reddit ביום שני, שעות ספורות לאחר שהבורסה בניו יורק הפסיקה את המסחר. ביום שני, לאחר שה- NYSE השביתה את המסחר, כתב משתמש אחר של Reddit:" לשבור את ה- GMe בפתח ", כתב זה אולי נראה כנטל על אנשי המקצוע בוול סטריט להחליף רכילות בעובדות קשות, אבל זה מבוסס על מידע מוצק.

כאמור לעיל

סוחרים מקצועיים מבלים חלק ניכר מזמנם בציפייה למחזור החדשות הבא כדי שהם יכולים לקנות ולמכור מניות לפני פרסום המספרים בפועל. דוחות רבעוניים מראים כיצד חברה התפתחה בחודשים האחרונים ועשויה להכיל רמזים לגבי העתיד הקרוב.

בוול סטריט היו מספר מניות שהן מאמין שייכשל

אבל יש כאלה ש הם לא יטרחו לעדכן את עמדותיהם הקצרות עד שהמניות ישתגעו. הם אומרים כי משקיעים מבוססים עדיין מהמרים שהם יתעלמו מההפסדים המוקדמים וישתמשו בזיכויים המניות שזמינים בכדי ליזום פוזיציה קצרה חדשה.
עבור מידע על וול סטריט – חדשות ועדכונים ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

נאסד"ק גם הזהירה כי היא תפסיק לסחור במניות המנוהלות על ידי מדיה חברתית. השמאל נטש את מכירות המניות, וציין את הטרדת תומכיו.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לקרוא סיפורים במצב לא מקוון

לקבל חדשות חמות, לשמור מאמרים ולעקוב אחריהם ברשתות החברתיות אם הם רוצים להישאר מעודכנים. כפי שהיית מצפה מאפליקציית חדשות עסקיות, היא מציעה מגוון רחב של חדשות ומידע על שוק המניות, העסקים והפיננסים. יש לו גם אפשרויות ייחודיות אחרות, כגון יכולת חיפוש לפי שם חברה, שווי שוק, מחיר, מחיר מניה ועוד.

מנוי דיגיטלי לוול סטריט ג'ורנל מספק גישה לכל התוכן של ג'ורנל

כולל חדשות עסקיות, שווקים כלכליים ופיננסיים, וכן חדשות ומידע על שוק המניות והכלכלה. הסוחר פרנק מסיילו מדבר על מניות השבוע המועדפות עליו ועל מחשבותיו על מצב השוק הנוכחי.

שיעורי ריבית גבוהים גוררים את מרבית שוק המניות

אך הם כואבים במיוחד עבור מניות שנחשבות ליקרות ביותר ואינן צפויות להשיג שום רווחים הרחק בעתיד. דינמיקה זו הביאה למשקיעים בוול סטריט להמר על עתיד החברה להפסיד מיליארדי דולרים. GameStop קודמה על ידי משקיעים באתרי הבת והפורומים של WallStreetBets, ורבים מציגים אותה כדבר הגדול הבא בטכנולוגיית משחקי וידאו ומשחקים. שיעורי ריבית גבוהים גוררים את שוקי המניות בריבית גבוהה, במיוחד עבור חברות עם חוב גבוה ורווחים נמוכים. אך הן יכולות להיות כואבות במיוחד עבור מניות שנחשבות יקרות במיוחד בגלל עלויות ההלוואות הגבוהות שלהן והעובדה שלא צפוי שום רווח בעתיד הרחוק, ולכן ההתרגשות מתדלקת את ההייפ עוד יותר.

שיעורי ריבית גבוהים גוררים את מרבית שוק המניות

אך הם כואבים במיוחד עבור מניות שנחשבות ליקרות ביותר ולא צפויות להרוויח הרחק בעתיד. ריביות גבוהות גוררות את שוקי המניות, במיוחד עבור חברות עם חוב גבוה ורווחים נמוכים. אך הן יכולות להיות כואבות במיוחד עבור מניות שנחשבות יקרות במיוחד בגלל עלויות ההלוואות הגבוהות שלהן והעובדה שלא צפוי שום רווח בעתיד הרחוק, ולכן ההתרגשות מתדלקת את ההייפ עוד יותר. שולי רווח נמוכים ויחסי אשראי / ערך גבוהים שיעורי הריבית נמשכים כלפי מטה מרבית שוקי המניות נמשכים – הריבית נמשכת – הריבית מושכת את מרבית שוק המניות. נמוך יותר – רווח – מרווח וגבוה יותר – מהממוצע חוב ריביות גבוהות – בלם ריבית – הפחתת ריביות גבוהות

ריביות גבוהות גוררות את מרבית שוק המניות

אך יכולות להיות כואבות במיוחד עבור מניות הנחשבות היקרים ביותר בגלל עלויות ההלוואות הגבוהות שלהם והעובדה שלא צפוי רווח הרבה בעתיד, ולכן ההתרגשות מביאה את ההייפ. רווח גבוה יותר – מרווחים וחוב גבוה מהממוצע – ריביות גבוהות – בלם ריבית – הפחתת ריביות גבוהות – שולי רווח נמוכים ו-

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן