השתלת שיער בטורקיה- בעד ונגד

השתלת שיער באופן כללי היא פרוצדורה מצילת חיים, לא פחות ולא יותר. אף על פי שסוגיות של שיער נכנסות תחת קטגוריה של אסתטיקה, ולקטגוריה הזו אנחנו מקדישים מקום באמצע של הסקטור של הדברים שהם לא חיוניים לחיים, בפועל המציאות מראה אחרת.

השיער שלנו, הן בקרב גברים והן בקרב נשים הוא איבר מאד מאד משמעותי והוא משפיע על כל חלקי החיים, החל מהדימוי העצמי ועד לביצועים שלנו בעבודה. הכל קשור בהכל והאופן שבו אנחנו מרגישים עם עצמינו זה האופן שבו אנחנו מביאים את עצמינו לעולם. השתלת שיער משנה חיים, היא משנה את האופן שבו אנחנו תופסים את עצמינו, והיא משנה את האופן שאנחנו מביאים את עצמינו לעולם.

ישראל מול טורקיה- מה צריך לקחת בחשבון?

השתלת שיער בטורקיה מתאפיינת בכמה יתרונות מרכזיים. המשמעותי שבהם הוא המחיר. אכן העלויות של השתלות שיער בטורקיה הן נמוכות באופן משמעותי והוצאות הטיסות ושהות ההחלמה כבר כלולות במחיר. למעשה, מדובר במערך מאורגן ופעיל מאד המספק שירות כולל ויסודי מההתחלה ועד הסוף.

מעבר למחיר הנוח, להשתלת שיער בטורקיה יש גם יתרונות של ניסיון. מדובר אחרי הכל במרכז עולמי להשתלות שיער וכמות הפרוצדורות שנעשות בסביבה על בסיס יום יומי הוא כל כך גבוה שאכן מדובר במטפלים מנוסים מאד, מהמנוסים בעולם. ככאלה, מסוגלים כמובן להעניק את הטיפול המקצועי ביותר, לרבות כל שירותי הסיעוד, השיקום וההחלמה.

השתלת שיער בארץ לעומת זאת כוללת בתוכה יתרון אחד שאין לו תחרות, וזו הקרבה. אף על פי שמדובר על פרוצדורה פשוטה ביותר, שלרוב מתאפיינת בתופעות לוואי קלות מאוד אם בכלל, זו בכל זאת פרוצדורה רפואית ופרוצדורה רפואית מחייבת פיקוח. העובדה שהרופא המטפל שלכם נמצא במרחק של טיסה כאשר מדובר על טורקיה היא גורם משמעותי ולא נעים. במקרים הנדירים שבהם יש מצוקה כלשהי, אמנם תמיד ניתן לקבל טיפול רפואי מעולה בישראל, ויחד עם זאת, אנחנו רוצים את הרופא המטפל שלנו קרוב. זה משמעותי. זה משמעותי עוד יותר כאשר יש מקרים של רשלנות.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן