השתלת שיניים – כי להחזיר את החיוך היפה זה במרחק של נגיעה

היגיינת הפה והבריאות הכללית של הפה שלנו היא אחד האתגרים המשמעותיים של העידן המודרני. 

מעניין לדעת שסטרס פוגע מאד בבריאות הפה. הוא ולא אחר מהווה את הסיבה המרכזית לפגיעה בחניכיים ולדלקות. כמובן שצחצוח חזק מדי, עישון וצריכת סוכרים ומשקאות מתוקים ומותססים עושים את שלהם ופוגעים בשיניים וגם בחניכיים, אבל הסטרס פוגע לא רק באופן ישיר בחלל הפה, אלא פוגע במערכת החיסונית הכללית שגם היא בתורה חושפת את חלל הפה לפגיעות מרובות יותר.

תחזוקה של שיניים היא דבר חשוב וחיוני ויש בה משום היכולת להציל את חלל הפה ולמנוע התדרדרות, יחד עם זאת חשוב לדעת שיש גם רכיב גנטי ובעוד שאנחנו יכולים להשפיע על הסביבה באופן שתשפיע על הביטוי הגנטי, לבטל את הגנים שלנו אנחנו לא יכולים. לגנטיקה יש משקל משמעותי בבריאות הפה וזה משהו שכדאי פשוט להשלים אתו.

אל חשש- יש פתרון

רובינו נאבד את השיניים שלנו לאורך החיים, גם אם נשמור על ההיגיינה הטובה ביותר, יש סיכוי שזה יקרה לנו ולא יהיה לנו שום דבר לעשות בנידון, אבל כן ישנם פתרונות ממש טובים ואת כל המידע המורחב תוכלו לקבל אצל בי דנטל.

השתלת שיניים היא הפתרון האולטימטיבי לאובדן השיניים בין אם מדובר על שיניים בודדות ובין אם מדובר על כל הפה. חשוב לזכור שתחזוקה נכונה בהחלט תספק הגנה לפה ותוכל להעניק לכם עוד שנים רבות וטובות עם השיניים שלכם בפה.

כשמגיעה השעה וצריך לעשות טיפול עמוק, השתלות שיניים בשלל של טכניקות שונות ומגוונות שיותאמו בהתאם למצב הפה ומצב הבריאות הכללי שיחזירו את החיוך, הביטחון העצמי וההנאה שבאכילה בלתי מוגבלת של כל מה שמתחשק לכם, ובלבד שזה נאמן לדיאטה.

השתלת שיניים נעשית כיום בהרדמה מלאה, ללא כאבים ובתהליך החלמה קצר יחסית וקל הרבה יותר מאי פעם, כך שאין ממה לחשוש ואין ממה לפחד. כמובן שהשתלות יכולות כאמור להיות עבור הפה המלא וגם עבור שיניים בודדות, בהתאם לצורך, ובכל מקרה על בסיס המלצת הרופא.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן