השכרת ציוד לאירועים בחורף

בין אם זה חורף או קיץ או כל השנה, בווינטר פארק, קולורדו, יש פעילויות ממש נהדרות. בין אם אתם מטיילים בארץ ובין אם לא, ישנן פעילויות חורף רבות ושונות לנסות, החל משלגיות, אופנועי שלג, סקי וסנובורד ועד אופנועי שלג, מזחלות, אופני הרים, החלקה על הקרח ועוד.

ישנן חבילות השכרה שונות עבור גולשים וגולשי סנובורד

אך כאשר מגיעה ההפשרה הגדולה, אינך צריך לדאוג לאחסון ותחזוקת כלים. מדיניות החינם הלא פשוטה שלנו מאפשרת לאורחים להזמין את יום ההשכרה הראשון, לאחסן את הציוד ככל שיידרש ואז להגדיר עם חזרתם. אנו משתמשים בהם רק כמה חודשים בשנה, אז נסה אותם לפני שאתה קונה אותם או אם אתה משתמש בהם רק בחודשי החורף. השירותים שלנו כוללים מגלשיים נוחים לשימוש, נעלי שלג, החלקה על הקרח, אופני הרים, מזחלות ועוד ועוד.

תהליך שטיפת האוהלים הייחודי שלנו הוא אחד השירותים שאנו מציעים ומעסיק את הצוות שלנו מחוץ לעונה (ראה כיצד אנו עושים זאת כאן).
כדי לקרוא עוד על השכרת ציוד לאירועים בחורף מומלץ לבקר באתר eitaneruim.co.il

אנו עושים כמיטב יכולתנו לעמוד בכל הבקשות הספציפיות לציוד להדגמות השכרה ולהתאים את המלצותינו להדגמות ליעדים ולמשוב שאתה נותן לנו בכדי למצוא את הציוד הטוב ביותר עבורך

אם תחליט לשכור לתקופה ארוכה יותר, אנו נודיע לחברת ההשכרה מתי תחזיר את הציוד שלך וכיצד להתאים את בקשתך בהתאם למלאי ההשכרה ולמסגרת הזמן. אנו לא מזמינים כרטיסים מרובי ימים, כך שאם אתה צריך להחזיר ציוד עד סוף היום ולחזור למחרת למשלוחו – אנא פנה אלינו מייד לתכנון היום שעבורו תרצה להשכיר אותנו. למרות שאנו מאפשרים החלפת ציוד והחזרתו לחנות בכל עת, פריטים מסוימים אינם מובטחים בעת החזרתם ואיננו יכולים להבטיח פריט מסוים עד שנחזור לחנות.

יש להחזיר את כל ציוד השכרת הסקי והסנובורד לחנות ההשכרה ביום הראשון של תקופת ההשכרה בסוף היום. מומלץ להגיע למדרונות לפחות שעה לפני ההתחלה ולפחות שעתיים לפני ההתחלה בשכירות שלנו.

לפני שתשקיע בציוד סקי וסנובורד מובילים בקו

אנא בדוק זאת תחילה. אנו יודעים שאנשים צריכים לשכור ציוד ואנו מנסים כמיטב יכולתנו להבטיח כי ציוד חדש יפעל בצורה תקינה ובטוחה. אם תשכיר ציוד בחנות בפארק החורף, תדע זאת מיד ברגע שתגיע להשכרה. לפני שאתה שוכר את הציוד שלך בחנות שלנו, אתה יודע מה אתה יכול ולא יכול לשכור מאיתנו אם הציוד חדש לחלוטין.

למידע נוסף על פתרונות ההשכרה שלנו, הכוללים מוצרים שתוכננו במיוחד לחורף. היינו חייבים לקבל מגוון של ציוד שונה כדי להתאים לאירועים בכל הגדלים והמיקומים.

בעוד אוהלי עמודים מציעים גבהים גבוהים בתקרה וניתן להקים אותם על דשא

בחרנו באוהלי מסגרות לאירועי חורף מכיוון שהם אידיאליים כשיש לפחות ארבעה סנטימטרים של שלג על הבסיס והבעלים לא רוצה לקדוח חור באוהל המסגרת באמצע החורף. אוהל החורף שארזנו משתמש באוהל מסגרת מכיוון שאין צורך לשים ערימות באדמה כדי לעגן אותו. האתרים שלנו נמצאים בדרך כלל על אספלט, אך אם יורד שלג יום לפני הקמת האוהל, השלג מושחף כל היום. אנו שוכרים נעלי שלג למיקומים הבאים: אם יש שלג של שלושה סנטימטרים ומעלה על גבי האוהל או אם המיקום מוגבל בדרך כלל על ידי משטח אספלט.

אם ברצונכם לנסות מסלולים אחרים או לשכור מגלשיים לזמן ארוך יותר

נסו את המרכז להרפתקאות בחוץ באוניברסיטת מינסוטה, הפתוח לקהל הרחב. אתה יכול לשכור נעלי שלג כדי לחקור איפה שאתה רוצה, ואם אתה לא יכול, לשכור אותם ליום-יומיים ברציפות.

השכרת סנובורד זמינה גם במרכז הרפתקאות חוצות באוניברסיטת מינסוטה ובמקומות אחרים בעיר.

החנות מציעה חבילות השכרה שונות המבוססות על רמת המיומנויות בהתאמה

והשכירות כוללות סנובורד, אופנועי שלג, סקי, החלקה על הקרח ונעלי שלג וכן השכרת אופנועי שלג. האורחים יכולים להתנסות בסנובורד, במגלשיים, במזחלות ובציוד סנובורד אחר כמו עמודי סקי. אם אתם נהנים בחורף הזה, אפשרות נהדרת להשכרה בעלות נמוכה יכולה להקל על הכל.

עם השכרת ציוד סקי וסנובורד תוכלו לצאת ללא ציוד משלכם ולחוות ספורט שלג. אם נמאס לכם לעשות סקי, תוכלו גם להחליק על החלקה על הקרח, לעשות שלג או אפילו לרכב על שלג.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן