הנגשת אתרי וורדפרס

בפוסט זה אציג בפניכם כלי פשוט שכל אחד יכול להשתמש בו להגברת הנגישות לכל. זה מראה מדוע כל כך חשוב להפוך את אתרי וורדפרס לנגישים יותר ומציג סדרת כלים פשוטים שיכולים לשמש את כולם להגברת הנגישות לכולם, ללא קשר לרמת הניסיון שלהם עם וורדפרס.

אם כבר יש לך אתר וורדפרס ואינך רוצה לשנות את ערכת הנושא

ישנם תוספי נגישות שיכולים לעזור לך לזהות ולתקן כל בעיות תאימות. תוספים אלה מבטיחים לשפר את הנגישות של וורדפרס עצמה, לפקח על הנגישות ולשפר את הנגישות. ראוי לציין כי בכמה נושאי וורדפרס, כל אחד יכול להגיש את התוספים הללו ולעבור בדיקת נגישות אופציונלית במהלך תהליך הבדיקה. צוות WordPress ללא מכשולים יעזור לכם לבדוק ולשפר את הנגישות באתר שלכם ואת הכלים והמשאבים שמספקים Make.

בנוסף להגדרת כיתוב וקישורי תמונה, תוכלו גם לבדוק ולהוסיף את "תוסף הנגישות בלחיצה אחת" לאתר הוורדפרס שלכם.

בשלב הבא נבחן כיצד לגשת לניהול ערכות נושא וורדפרס ותוספי נגישות הכוללים תמיכה טובה יותר בנגישות

עסקים רוצים שיהיה להם אתר נגיש יותר, אך הם זקוקים לתוספים חזקים כדי להפוך את הנגישות למאפיין מרכזי באתר האינטרנט שלהם. זה גורם להם יותר סיכוי לשמור עליכם ועל העובדים והלקוחות שלכם.

תוספים כמו WP Accessibility יכולים לעזור לך לפתח מיקוד מקלדת טוב יותר עבור אתר WordPress שלך

בין היתר. אם ברצונך לבצע שינויים מוגבלים רק באתרי וורדפרס הנוכחיים שלך, תוכל לבדוק באמצעות תוסף וורדפרס לנגישות או לשנות כמה תכונות בניהול ערכות הנושא שלך ותוספי וורדפרס לניהול האתר שלך.

הנגשת אתר הוורדפרס שלך היא פרקטיקה טובה בעיצוב וגם מבטיחה שלכולם תהיה גישה שווה לתוכן האינטרנט שלך וליישומים שלך. עבור לוחות המחוונים של וורדפרס, נגישות backend היא גם חלק חשוב בהבטחה שכולם יכולים לנהל ולתרום תוכן באתר.

אין שום דבר רע בזה

אבל צריך להיות חשוב באותה מידה להבטיח שאתר הוורדפרס שלך יהיה נגיש לכל. שים לב שלמרות שנדרשת עבודה רבה בכדי לעמוד במלואה בדרישות הנגישות של מגוון רחב של אתרים ויישומים, הנגישות אינה דבר בלעדיה. זה הגיוני, בהתחשב בכך שפיתוח אתרי וורדפרס יסייע בפתיחת הספקטרום הרחב של הרשת לאלה הזקוקים לגישה. ככל שאתר וורדפרס נגיש יותר, כך אנשים יכולים להשתמש בו יותר ובסופו של דבר הוא יהיה טוב יותר. אם אתה רוצה שיהיה אתר שיענה על הצרכים של כולם, ולא רק קבוצה קטנה של אנשים, אתה צריך להבין היטב את הנגישות והתפקוד של וורדפרס.

כדי להשיג זאת, נבדוק מהי נגישות האינטרנט בדיוק וכיצד ליישם אותה באתר הוורדפרס שלך.

תוכלו להתחיל עם נושא וורדפרס נגיש ומוכן להפחתת זמן הפיתוח וליצירת בסיס איתן לאתר נגיש.

אם אתה מפתח המוטל על יצירת אתר וורדפרס נגיש

ישנם מגוון שלם של נושאים שבהם אתה יכול להשתמש כנקודת התחלה. איפה שאני מוצא ערכות נושא נגישות, בספריית הנושאים של וורדפרס יש רשימה של ערכות נושא נגישות בהן אוכל לדפדף. זהו מקום נהדר ללמוד כיצד ליצור נושא וורדפרס נגישות, והוא מביא אותך ליותר מתריסר נושאים מוכנים נגישים.

אם נושא וורדפרס נכלל בספריית הנושאים תחת התג נגיש לנגישות, עליו לעמוד בעשרות דרישות הגישה שהוגדרו על ידי צוות ערכת הנושא של WordPress.

כל הקודים החדשים והמעודכנים המפורסמים בוורדפרס חייבים לעמוד בהנחיות אלה בהתאם לתקני קידוד הנגישות של וורדפרס

תקני קידוד הנגישות של וורדפרס דורשים קודים חדשים או מעודכנים כדי לעמוד באותן דרישות גישה כסטנדרט עבור ערכות נושא ותוספים אחרים של WordPress.

אם אתה מרוצה מהנושא הנוכחי שלך בוורדפרס ורוצה לקבל את האתר שלך בהתאם להמלצות הנגישות

ישנם תוספים נגישים במערכת האקולוגית של וורדפרס. ערכות הנושא של וורדפרס שולטות במראה האתר שלך, ותוספים מאפשרים לך להוסיף פונקציונליות נוספת. WP Accessibility מציע קבוצה של תוספים שתוכננו לתת מענה לאתרי WCAG שלך מבלי לשנות את נושא הוורדפרס שלך.

כדי ללמוד עוד על הנגישות של תוספים אלה, עיין בערך הבלוג של צוות הנגישות של WordPress בנושא נגישות תוספי וורדפרס. אם אתה רוצה עזרה במתן אתר הוורדפרס שלך, יש לנו מומחיות מעמיקה בתחום הנגישות. בנוסף לשיפור הנגישות למשאבי הליבה של וורדפרס, מומחיות הנגישות שלנו מסופקת גם על ידי צוות הנגישות שלנו.

אם אתה תוהה כיצד לבנות אתר נגיש בוורדפרס, מדריך זה יהיה מדריך עבורך. אם אתה מעוניין במה שנגישות באינטרנט, נסביר ונשתף כמה טיפים לבניית אתרי וורדפרס נגישים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן