החלפת ירך בגישה קדמית- ליהנות מאיכות החיים שמגיעה לך

למרבה המזל, אנחנו חיים בעידן שבו תוחלת החיים עולה ועולה. למעשה ההישג הכי משמעותי של המודרניזציה מצוי בכך שהאנושות הצליחה להאריך את חייו של האדם, נתון שנמצא בעליה מתמדת.

יחד עם זאת ולצד ההישג המדהים הזה החיים המודרניים לא נטולי אתגרים, זה לצד השחיקה הטבעית של הגוף והמערכת מייצרים את מה שנקרא מחלות מודרניות, כאשר שחיקה שמולידה לצורך של החלפת ירך היא בהחלט אחת מהבולטות שבהן.

החלפת ירך בגישה קדמית היא טכניקה כירורגית מתקדמת שנמצאה כיעילה ואפקטיבית. חשוב לדעת שניתוחי החלפת ירך הם מצילי חיים, אבל חשוב להבין את המשמעויות. ניתוחי החלפת ירך מאפיינים את הגיל השלישי לרוב, והרבה פעמים אלו ניתוחי חירום לאחר נפילות וחבלות. פגיעה בירך היא פגיעה מסכנת חיים וניתוח, כמו כל ניתוח- נושא עמו סיכונים לא מבוטלים, לכן לפני הכל חשוב מאד להמנע עד כמה שניתן מנפילות, חבלות והזדקקות לניתוחים.

זה נכון שאין לנו מה לעשות נגד הטבע והשחיקה הטבעית שמתרחשת כל הזמן ובאופן בלתי נמנע, אבל אורח החיים שלנו, התזונה והסביבה בה אנחנו חיים משפיעה באופן מהותי וניכר על קצב השחיקה ועל החומרה שלה.

אורח חיים בריא- לפני ואחרי החלפת ירך

על מנת להבטיח את הצלחתו של הניתוח והחלמה מלאה ממנו, כמו גם את ההימנעות האפשרית, עד כמה שניתן מניתוח באשר הוא ובפרט מניתוח של החלפת ירך בגישה קדמית, או באשר הוא- חשוב להקפיד על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה.

פעילות גופנית באשר היא, ובלבד שנעשית באופן מתון ובהתמדה היא משמעותית לבריאות הגופנית וגם הנפשית. מאחר והמפרקים שלנו נשחקים יותר, והסחוס אינו משתקם או עובר שחזור טבעי, כל שיש לנו לעשות זה לתמוך במערכת להמשיך ולייצר חומרי סיכה ברמות הדרושות על מנת לצמצם את השחיקה עד כמה שניתן. זה בדיוק מה מאפשרת הפעילות הגופנית.

זאת ועוד, תזונה מהווה את הרכיב המשמעותי לבריאות הגופנית שלנו ובעוד שפעילות גופנית היא חיונית, מזון הוא הדלק הבסיסי, ההכרחי והבלעדי לקיום בריא. הקפדה על המזונות הנכונים יהוו את התמיכה המשמעותית ביותר להצלחת הניתוח.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן