דיאטה מומלצת לנשים- לחיות חיים בריאים ומאושרים

דיאטה מומלצת לנשים היא למעשה שגרת תזונה נורמטיבית שמותאמת באופן אישי וכדאי מאד לבנות ולהתאים אותה. ישנן המלצות תזונה קולקטיביות עד היום, למרות שאנחנו כבר חיים בעידן של מודעות שבריאות היא עניין מאד אישי, מה שנכון לאחד לא נכון לאחר, ואורח החיים הפרטי צריך להיות תואם לסביבה, לקצב החיים, לרגישויות ולנטיות הפרטיות של האדם. כאשר מדובר על נשים המורכבות גדולה יותר, ואתה גם החשיבות להתאמה אישית.

חשיבותה של דיאטה מאוזנת, לנשים בעיקר, אבל לא רק כמובן, היא אקוטית וכדאי מאד לקחת את הזמן ולהתאים דיאטה אישית. זה כולל בחינה של רגישויות מקובלות כמו לגלוטן וללקטוז, אבל גם אלרגיות שונות, כמו אלרגיה לחלב, לדבש ולמוצרים שונים נוספים. במקרי קצה אלרגיות למזון מסכנות חיים של ממש, אבל הרבה פעמים יש אלרגיות קלות שלא ממש מהוות סכנת חיים מיידית, אבל כן פוגעות החיים בצורה ניכרת, כתוצאה מחוסר מודעות ושילוב שלהם בדיאטה. דיאטה מומלצת לנשים כוללת גם היכרות עם הרגישויות שלנו.

דברים שחשוב לשלב בתזונה היומיומית:

מעבר לכל מאכלי הסופר פוד הידועים לנו כמו ספירולינה למשל, יש עוד כמה דברים מהותיים שהשילוב שלהם בתפריט היומי יזין את המערכת, יאזן אותה ויבטיח את מלוא הבריאות, הפיזית והנפשית.

שמן פשתן הוא מוצר על מדהים ששומר ומשקם את רוב המערכות של הגוף, עם תרומה אדירה לעור ולשיער. שיפור ניכר תוך זמן קצר מאד. הוא אנטיאוקסידן חזק מאד ומהווה רכיב מרכזי בתזונה מונעת וכזו שמרפאת סרטן.

בנוסף, דיאטה מומלצת לנשים צריכה להכיל כמויות מאוזנות של חלבון וגם סידן באופן נכון. כך למשל, חלבון טוב לאכול בבוקר ולאחר פעילות גופנית. אכילה של מנת חלבון בבוקר, לאחר ההתעוררות ולא יאוחר משעה אחרי, תקטין את התקפי הרעב הקטנים לאורך היום, הרגעים האלה שבא לנו מתוק. סידן חשוב לצרוך בנפרד מקפאין שמונע ספיגה שלו. 

חשוב מאד להקפיד על ויטמין C, עדיף כמובן באמצעות פירות, אבל תוספי תזונה הם לא מילה גסה. זה חיוני, גם אבץ וגם ויטמין D.למידע נוסף היכנסו לאתר – https://marze-morit.com/

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן