בניית תבנית וורדפרס

במאמר זה אראה לכם כיצד ליצור בקלות ערכת נושא וורדפרס מותאמת אישית מבלי לכתוב קוד. בעקבות המאמר האחרון שלי על PSD HTML, הדרכה זו תנסה לקחת תבנית HTML / CSS ולהפוך אותה לנושא פועל בוורדפרס. נסקור את היסודות של בניית ערכת וורדפרס עם תבנית bootstrap המתחילה, וניצור שני נושאים שונים, אחד לנושא הראשי והשני לנושא המותאם אישית שלנו.

זה הראשון בסדרת מאמרים שיעזרו לכם ליצור ערכות נושא של וורדפרס משלכם, וגם אסביר את תהליך יצירת נושא וורדפרס מאפס. למידע נוסף על יסודות פיתוח ערכות הנושא עבור וורדפרס, בקרו במדריך לפיתוח ערכות נושא קודקס.

תוכלו ללמוד כיצד ליצור אתר וורדפרס

ליצור אתר מסחר אלקטרוני (WooCommerce), ליצור תבנית נושא מקצועית ולהשתמש בתוספי צ'ק-אין של ערכות נושא של וורדפרס וכן הלאה. כשתעבור להדרכה זו, תלמד את היסודות של פיתוח ערכות נושא, כיצד לתכנת את תבנית ה- HTML וה- CSS שממנה ניתן להפעיל את ערכות הנושא של וורדפרס שלך, ליצור סוג פוסט מותאם אישית, לפתח אפשרויות ערכת נושא ווידג'טים, ליצור תוסף ועוד ועוד. . אם השיטות המתוארות כאן מקיפות מדי, תוכל גם ליצור תבניות עמוד וורדפרס מותאמות אישית עם תוספים. במה שהמחבר עושה כאן, הוא לוקח את תבנית הבלוג הקיימת של bootstrap ועוזר לכם להמיר את התבנית לנושא וורדפרס פונקציונלי שישכפל את העיצוב שלכם.

עד שתסיים, הנושא הבסיסי שלך יהפוך לחלוטין לנושא ילד מותאם אישית לחלוטין של WordPress. יש לה בראש את המטרה שלך והנחת את הבסיס לנושא חזק, כעת עליך להחליט אם ברצונך ליצור ערכת וורדפרס מאפס או להתאים אישית תבנית קיימת.

אינך צריך להיות מתכנת מומחה בכדי ליצור נושא וורדפרס משלך, אך אם יש לך הבנה בסיסית בפיתוח אתרים, אין שום דבר שמונע ממך ליצור אותו. אם אין לך רקע נרחב בפיתוח אתרים, יצירת נושא וורדפרס אפשרית לחלוטין.

אם אתה בטוח עם CSS ו- HTML, זה בכלל לא קשה לעמוד באתגר של בניית נושא WordPress מותאם אישית. אם אתה יוצר נושא וורדפרס מאפס, לא תהיה לך אותה רמת התאמה אישית שתקבל עם נושא רגיל, אך אם אתה בטוח ב- CSS או ב- HTML שלך, כדאי.

חלק מהאפשרויות שיש לך להתאמה אישית של ערכת הנושא שלך כוללות תוספים כגון Customizer

עריכה ישירה של קוד הנושא של WordPress ויצירת ערכות נושא לילדים. אפשרויות אלה נעות בין ביצוע שינויים בנושא הקיים שלך ליצירת ערכות נושא משלך מ- WordPress.

אתה עומד להתחיל פיתוח אתרי מסחר אלקטרוני ואתה רוצה להתחיל את פיתוח ערכת הנושא של WordPress באמצעות Bootstrap

ייתכן שתרצה גם לדעת מהם נושאי וורדפרס עבור אתרים אחרים שאתה משתמש בהם ותרצה לפתח ערכות וורדפרס כדי להגיש לספריית העיצוב של וורדפרס. ניתן לבצע עבודות פיתוח מסוימות על ידי עריכת הקוד של העיצוב שלך, יצירת ערכת נושא לילד כדי לבצע שינויים, התקנת העיצוב והעתקת תוכן לאתר החי שלך. אם ברצונך שנוצר ערכות נושא לילדים מחוץ לוורדפרס, ייתכן שתצטרך לבצע חלק מעבודות הפיתוח בעצמך, כגון עריכת קוד בנושאים שלך ויצירת נושאי ילדים על ידי ביצוע שינויים והתקנתם.

אם יש לך תיקיה שבה מאוחסנים הנושאים שלך, עליך ליצור את התבניות החיוניות של WordPress. מתן שמות לתבניות, מתן שמות וייצוא של קובצי תבנית בודדים וייצוא לקובץ נפרד בתיקיית העיצוב של וורדפרס.

כשתראה את עמוד השער

וורדפרס ישתמש בכמה קבצי תבנית כדי ליצור את הדף עבורך. קבצי תבניות וורדפרס שולטים בדפי האתר שנוצרים כדי להציג מידע ממסד הנתונים של וורדפרס באתר שלך, כגון שם האתר שלך, הכותרת, התיאור והתיאור. במילים פשוטות, אם ברצונך ליצור נושא וורדפרס רספונסיבי מאפס, עליך לדעת על היררכיית התבניות. רצוי להתוודע לקבצי התבניות כדי לבנות רכיבים עבור ערכות הנושא של וורדפרס שלך מבלי שתצטרך להתאים אותם אישית.

בעזרת Dreamweaver ל- WordPress תוכלו ליצור ערכת נושא מותאמת אישית מבלי ללמוד HTML

CSS, JavaScript ו- PHP. בעזרת זה תוכלו ליצור ערכות נושא מותאמות אישית העונות על צרכיכם ומהוות אבני הבניין של ערכות הנושא של וורדפרס. אתה יכול ליצור ערכת נושא וורדפרס למראה מקצועי עם כל התכונות שלה בעזרת Builder Theme. עם כל התכונות שמגיעות עם הבנאי, תוכלו ליצור נושא וורדפרס מקצועי ומתקדם מאוד.

TemplateToaster מאפשר לך ליצור ערכת נושא של WordPress הניתנת להתאמה אישית במידה מסוימת

תבניות עמודים מותאמות אישית מאפשרות לך להתאים אישית חלקים מאתר WordPress שלך מבלי להשפיע על שאר חלקיו. בנוסף, הנושא משולב בכל המידע שנוצר באתר, מה שמקל על השימוש בו.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן