בניית חנות וירטואלית בוורדפרס

מאמר זה הוא כמו מסחר אלקטרוני של וורדפרס – מדריך אותך בתהליך בניית חנות מקוונת משלך באחת הפלטפורמות הגדולות באינטרנט. תן לי להראות לך איך להקים את החנויות המקוונות שלך כראוי, איך זה עובד עבור אתר מסחר אלקטרוני וכיצד תוכל לבנות בקלות מאפס בוורדפרס. כדי ליצור אתר מסחר אלקטרוני בחינם, אתה זקוק לבניית אתרים בחינם למסחר אלקטרוני, ולפלטפורמת WordPress התייחסנו אליו כ- WooCommerce.

לאחר שתשלים את השלבים הבאים

תוכל להתקין את WordPress ולהתחיל לבנות את החנות המקוונת שלך באמצעות WooCommerce. עכשיו הגיע הזמן להקים את חנות המסחר האלקטרוני שלכם בוורדפרס, וכדי לעשות זאת עליכם להתקין את התוסף Woo Commerce. זהו התוסף של וורדפרס שהופך את האתר שלך לחנות מקוונת, אז הגיע הזמן שתגדיר Woocommerce.

אם אתה אוהב את המראה והשליטה ש- WooCommerce מציע לך וחושב שזה יתאים לחנות המקוונת שלך

עקוב אחר המדריך הזה כדי להגדיר אותו בוורדפרס ואז התחל בהתקנה. אם אתה רגיל לנהל את אירוח הוורדפרס שלך ואתה רוצה משפך הפצה עבור וורדפרס, אתה יכול להשתמש ב- CartFlows, אך WP eCommerce אינו מאובזר לגמרי כמו Woo Commerce. ווקומרס מיועד לאנשים שרוצים להוסיף רכיב מסחר אלקטרוני לאתר שלהם עבור אתר טוב יותר, או שנחושים להשתמש בוורדפרס כפלטפורמת המסחר האלקטרוני העיקרי שלהם. צור חנות מקוונת באמצעות WordPress: צור חנות אינטרנט באמצעות Woocommerce והשתמש בוורדפרס.

בדוק מבחר זה מתוך 5 הטובים ביותר ליצירת חנות מקוונת בחינם עם WordPress

צור חנות מקוונת באמצעות Woocommerce והשתמש ב- WordPress. אם יש לך שאלות כיצד להקים את החנויות המקוונות שלך בוורדפרס או אם ברצונך לחלוק את מסע המסחר האלקטרוני שלך עם העולם, נשמח לשוחח איתך בצ'אט בתגובות למטה.

למידע נוסף אודות אירוח וורדפרס מסחרי, קרא "מה אני מקבל ?, ואז לחץ על" התקנת וורדפרס "כדי לעבור דרך ההתקנה והזן את שם הדומיין שלך. בחר את המארח שלך מרשימת האתרים המציעים חבילות שפותחו עם WordPress כבסיס ל- WooCommerce, וסיימת.

לאחר הקמת אתר וורדפרס בסיסי

המשימה הבאה שלך היא לבחור תוסף מסחר אלקטרוני לדפי הוורדפרס שלך. כך תוכלו לבנות חנות מקוונת בוורדפרס שמקלה על אי פעם, והגיע הזמן להתקין אותה על גבי ה- Backend של וורדפרס. עכשיו שבחרת בתוסף המסחר האלקטרוני שלך והאתר שלך מוכן להפוך את החנויות המקוונות של חלומותיך ל- #. נסביר כיצד פועל התוסף בהדרכת WooCommerce זו וכיצד ליצור חנות מקוונת פונקציונלית של WordPress.

WooCommerce

היא דרך חסכונית להקים חנות מקוונת, ואפילו תוסף הנושא לא כל כך יקר. זה פיתרון נהדר למקרה שתרצה להוסיף חזית חנות וירטואלית לאתר שלך. כדי ליצור חנויות מקוונות עליך להוריד את תוסף WooCommerce (שהוא גם בחינם) ואז לבנות את החנות על ידי הוספת מוצרים חדשים.

הדרך הקלה ביותר להשיג זאת

היא להיות מסוגלים להוסיף פונקציונליות מסחר אלקטרוני לאתר הוורדפרס שלך באמצעות תוסף WooCommerce, פיסת תוכנה המאפשרת לך להתקין, לשנות ולהפעיל את וורדפרס. כדי להוסיף פונקציונליות זו לאתר שלך, עליך להתקין את התוספים למסחר אלקטרוני. אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית חנות מסחר אלקטרוני בוורדפרס הוא ההתקנה. ישנם מספר תכונות מסחר אלקטרוני מקורי של וורדפרס הזמינות עבורך, אך רק אחת מהן היא תוסף "WooCommerce" שאתה מתקין.

אם יש לך בלוג של WordPress.org

אתה יכול להוסיף חנות מקוונת לאתר שלך מבלי להשתמש בתוספי צד שלישי, אך עליך להוסיף את הכספים כדי למכור את המוצרים שלך ישירות מהאתר. וורדפרס בנתה בסיס רב עוצמה לחנויות מקוונות, אין ספק בכך, ומה שיפריד בין אתר המסחר האלקטרוני של וורדפרס לאתר וורדפרס רגיל הוא העובדה שתמכרו מוצרים פיזיים ווירטואליים שהלקוחות שלכם יכולים למיין. בניגוד ל- MarketPress, שמאפשר לך להקים חנות בוורדפרס וליצור רשת Etsy או eBay בה אתה מקבל אחוז מהמכירות שלך, התוסף WP Online Store יעזור לך למכור את המוצרים שאתה מוכר ישירות באתרי האינטרנט שלך.

עכשיו יש לך את כל מה שאתה צריך

כדי לבנות חנות מקוונת רוצחת עם התוספים הטובים ביותר ל- WordPress מסחר אלקטרוני. תוכלו ליצור חנויות מקוונות פונקציונליות משלכם בוורדפרס עם וורדפרס והנושאים והתוספים החזקים שלה, או שתבחרו ב- SaaS. וורדפרס מסוגלת להתמודד עם תכנון ופיתוח של חנויות מקוונות פונקציונליות, מדרגיות ומדרגיות. תוסף מסחר אלקטרוני זה של וורדפרס בחינם מקל על ובמחיר סביר להוסיף דפי מוצרים ללא הגבלה לאתר שלך. פלטפורמה היא אפשרות פשוטה ומשתלמת הניתנת להתאמה אישית לצרכי המסחר האלקטרוני שלך.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן