בניית אתר תדמית

אני יודע שזה יכול להיות קשה למצוא תמונות רעננות עבור כל פוסט חברתי שאתה יוצר, אז ריכזתי רשימה של כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור דף תמונות משלך עבור אתרי פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואתרי מדיה חברתית אחרים. אשתף אתכם ביותר מ -20 מקורות וכלים שונים המכסים כל דבר, החל ביצירת פוסטים חברתיים, תמונות, סרטונים, פוסטים בבלוג ועוד, וכלה ביצירת תמונות משלנו.

אם ברצונך לבצע אופטימיזציה לתמונות שלך

גלה מה חסר לך ולמד כיצד ליצור תמונות ידידותיות לקידום אתרים עבור הדפים וההודעות שלך. נסה להשתמש בתוספים שונים עבור וורדפרס או השתמש בכלי דף אינטרנט בחינם כדי לדחוס תמונות תוך מספר דקות בלבד. אם מסיבה כלשהי דחסת את התמונה שלך באופן ידני (דלג על פריט 1 ברשימה זו) או אם כבר העלת תמונה לאתר שלך, תוכל להשתמש בכלי אופטימיזציה.

לפני שתפתח את בונה אתרים, שב לרגע ושאל את עצמך מה המטרה שלך ביצירת אתר תמונות. לפני שתיצור את האתר שלך, כדאי לך לבחון כמה מהמשאבים שיועילו לאתרי הצילום החדשים שלך.

לפני שתתחיל לבנות את האתר שלך

עליך ליצור ולאסוף את כל ערכי האינטרנט והרכיבים המרכיבים את האתר שלך. אם אתה זקוק לכתובת אתר מקצועית, ייתכן שתרצה להעלות את כל התמונות שלך מהמחשב שלך לאחד מהדפים האלה בעמוד אחד ולהעלות אותן לעמוד אחר.

זה הזמן שבו אתה רוצה להשתמש בתמונות גדולות כתמונות רקע וגיבור באתר האינטרנט שלך

אם אתה מציג רק תמונות לתיק העבודות או לפוסטים בבלוג שלך, אתה יכול לעשות בהם שימוש מקסימלי. תמונות אלה כוללות את כל תמונות האתר שלך, אך הן יכולות להכיל גם תמונות המשרתות מטרה מסוימת, כגון תיק עבודות, פוסט בבלוג ואפילו תמונת כרטיס ביקור.

דרך נוספת ליצור תמונות ידידותיות לקידום אתרים

היא לשלב את מילות המפתח היעד שלך בכותרת התמונה. הוספת טקסט חלופי לתמונות שלך יכולה להגביר את דירוג האתר שלך על ידי קישור התמונות (וכך הדפים שלך) למילות המפתח בתיאור. אם תמונה היא חלק מתוכן דף אינטרנט, היא יכולה לשמש כתמונת רקע בעמוד. ניתן להשתמש ב- Img גם כאשר התצלום משמש לטפטים באתר האינטרנט שלך, למשל כאשר תמונות הן חלק ממצגת העמוד או מהעיצוב החזותי.

אם יש לך דף עם דפים מבוססי מיפוי איכותיים

דחיסה יכולה להיות הדבר שלך – כדי לייעל את האתר שלך. אתה יכול להשתמש בתוספים כדי להוסיף פונקציונליות גלריה מתקדמת הרבה יותר לאתר שלך, ואז אתה יכול להציג את הגלריה שיצרת בכל עמוד באתר. אם אינך נמצא ב- WordPress, ייתכן שתצטרך לבצע דחיסה ללא הפסד של התמונות שלך או להשתמש בתוסף ל- WordPress שעושה זאת עבורך כשאתה מעלה תמונה לדפים.

אם אתם מחפשים כמה אתרים בחינם

אתם יכולים להתנהג עליהם, אך לפעמים קל יותר פשוט לשלם עבור כולם. אם אתה מנהל בלוג או ארגון צדקה שאין לו תקציב לוויזואליה, פורטלי תמונות בחינם מציעים תוכן איכותי רב, במיוחד אם אתה יוצר מושגים או תיקי עיצוב. לרבים יש מגוון רחב של תמונות הזמינות בחינם באתר האינטרנט שלהם, וחלקם משתמשים בתמונות של Getty Images כדי להטמיע אותן באתר שלהם.

קח את הזמן ללמוד כיצד לייעל את התמונות שלך באינטרנט

כדי להבטיח שמבקרי האתר שלך יקבלו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אם יש לך תמונות שאתה רוצה להיראות נהדר, כדאי למטב את התמונות שאתה מעלה ולהשתמש באתר שלך. לטפל בזה חובה לכל אתר תדמיתי, אך במיוחד עבור אתר חינמי כמו שלך.

זה יכול להיות המקרה אם ברצונך להוסיף תמונה לאתר שלך

אך התמונה חייבת להיות גדולה מאוד כדי שתוכל לראות את הפרטים. כתובת האתר של התמונה המקורית שולבה בקוד המקור, כך שהאתר מציג את התמונות רק בגודל קטן. אם אתה מעלה את התמונות שלך ישירות לאתר אירוח, אין צורך ליצור את כתובת האתר של התמונה שלך במחשב שלך. זה יכול לגרום להרבה בעיות מכיוון שתמונות יכולות להיגנב ולגרום לבעיות באתר שלך.

אחד האתרים החינמיים הטובים יותר

הוא שלא תוכלו לחפש תמונות לפי מילת מפתח, אך עליכם להתאים לתמונה אותה תרצו להוריד. כשאתה משתמש בתמונה באתר שלך, עליך לשייך אותה לצלם על ידי ציון הכיתוב וקישור לתמונה המקורית. המשמעות היא שניתן להשתמש בתמונה שלך רק אם אתה מחווה את הצלם המקורי.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן