בניית אתר וורדפרס

אם אתה עדיין לא מתחיל את האתר שלך, אנא קרא את המדריך שלנו לבניית אתר עם WordPress. מדריך מקיף זה צעד אחר צעד מנחה אותך ביצירת אתר וורדפרס עם כל הכלים הדרושים לך כדי להרחיב את האתר שלך. בעזרת מדריך WordPress זה למדת כעת כיצד להתקין ולהשתמש ב- WordPress ליצירת וניהול אתר משלך. כשתסיים עם דוגמת יישום זו – א – וורדפרס – מדריך למתחילים באתר – יש לך אתר מן המניין המלא.

אנו מלמדים אותך כיצד ליצור אתר מקצועי עם וורדפרס מתחילתו ועד סופו בחינם

אנו נראה לך את תהליך יצירת אתר בוורדפרס, שהוא ללא ספק הדרך הפופולרית ביותר ליצור אתר. בתנאי שיש לך הבנה טובה של יסודות השימוש ב- WordPress וכמה ידע בסיסי ב- HTML ו- CSS, תוכל לבנות מחדש את האתר שלך מאפס תוך מספר דקות בלבד.

אם אתה רוצה ליצור בלוג או אתר אישי

תמצא הרבה כלים לניהול מהיר של אתר הוורדפרס שלך ולגודל זה. ניתן גם להשתמש בוורדפרס לאתרים עסקיים, וכדי להפוך אותם למעניינים יותר, תוכלו להשתמש במגוון נושאים שונים, תוספים, ערכות נושא וכלים אחרים. התבונן ברשימת הנושאים הטובים ביותר של תיקי WordPress עבור WordPress וקבל השראה ממבחר אתרי WordPress הטובים ביותר. יצרנו גם תיק מקצועי, בנינו אתר מסחר אלקטרוני והשתמשנו בוורדפרס כאתר עסקי.

אם ברצונך ללמוד כיצד ליצור אתרים מותאמים אישית

לנהל ולבצע אופטימיזציה של הפונקציות של אתר WordPress, זה בשבילך. אם אתה משתמש ב- WordPress המתארח בעצמך באתר שלך, עליך להשתמש בכלי לבניית דפי אתר SiteGrounds. אז התקן את וורדפרס, התחל עם אירוח אמין, השתמש באלמנטור והתחל את האתר עם בונה האתרים A2. עם זאת, אם ברצונך לבנות מחדש את דפי האינטרנט של וורדפרס מאפס, כדאי שתהיה לך אפשרות להתחיל את דפי האינטרנט שלך עם בונה דפי האינטרנט a2.

על ידי שילוב הכוח של וורדפרס עם תוסף Elementor Page Builder

תוכלו ליצור אתר שנראה נהדר וכולל את כל התכונות הדרושות לכם מבלי שתצטרכו לשכור ספק שירותים לבניית האתר מאפס. ניתן ליצור דפי אינטרנט מבלי לכתוב קוד יחיד על ידי שילוב של וורדפרס ויצירת כל מיני דפי אינטרנט עם וורדפרס. אין עקומת למידה באתר שלך עם WordPress, וכל אחד יכול ליצור אתרים גם אם לא – מבחינה טכנית.

בהמשך הדרכה זו נעבוד דרך לוח המחוונים של WordPress כדי להשלים את הגדרת האתר שלך. ואז התוסף Elementor Page Builder בפינה השמאלית העליונה של לוח המחוונים.

שלושה אלמנטים שיש לקחת בחשבון בעת קניות עבור מארח יעזרו לך להיות בדרך הנכונה להתחיל לעבוד באתר וורדפרס שלך

לאחר התקנת וורדפרס, יש כמה שאלות לענות שקשורות לתחום שבו ברצונך להשתמש, לספרייה בה ברצונך להתקין את וורדפרס ולשם המארח. לאחר רכישת שם הדומיין שלך, תוכל להמשיך וליצור את אתר התמונות שלך באמצעות WordPress. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כדי ליצור את אתר WordPress שלך הוא להקים אירוח דומיינים. שירות אירוח אתרים נדרש לרכוש שם דומיין ולפרסם את אתר וורדפרס שלך. לאחר שיצרתם אתר WordPress, העבירו אותו לספק אירוח לשירותי אירוח כמו ספקי אירוח, אתרי אירוח ונותני שירותי אירוח.

אתה יכול לקנות שם דומיין לאירוח האתר שלך ולהתקין את וורדפרס

כדי להקים את האתר תוך דקות. ישנן גם תוכניות אירוח ספציפיות של וורדפרס, שם חברת האחסון וורדפרס התקינה עבורכם ותוכלו לשקוע ישירות בלוח המחוונים של וורדפרס כדי לעבוד באתר שלכם. עליכם להתקין ערכת נושא של וורדפרס ולבצע התאמות אישיות לאיך שהאתר נראה, תוכלו לקנות ערכות נושא של וורדפרס שהוכנו מראש או להתקין אותן בעצמכם לאחר שיצרתם אתר למספר דקות

אם כבר יש לכם דף וורדפרס לחץ כאן כדי ללמוד כיצד להתקין את ערכת הנושא ולדלג על שלב שני. אם כבר השתמשת בדפי וורדפרס, תוכל להתקין נושא וורדפרס תוך מספר דקות באמצעות כלי שורת הפקודה.

עליך להוריד ולהתקין את וורדפרס רק באופן ידני

אך תוכל להתקין אותו בתיקיה אחרת באתר האינטרנט שלך או בבלוג שלך כדי להתחיל לבלוג באופן מיידי. בחר את שם התחום שלך, פתח את התפריט "מתקין בלחיצה אחת" ולחץ על WordPress. אתה יכול להתקין את WordPress מהמחשב שלך או להשתמש בתת-דומיין של הבלוג באתר שלך. לחץ על "וורדפרס בהתקנת דומיין" והוא יתקין את הדומיין באופן אוטומטי תוך מספר דקות, אז אתה רק צריך לחכות.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן