בניית אתרי תדמית

אני יודע שזה יכול להיות קשה למצוא תמונות רעננות לכל פוסט חברתי שאתה יוצר, אז ריכזתי רשימה של כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור תמונות משלך. אשתף אתכם ביותר מ -20 מקורות וכלים שונים המכסים הכל החל מיצירת פוסטים ברשתות חברתיות, תמונות, סרטונים, פוסטים בבלוג ועוד.

ישנן פלטפורמות רבות לעריכת תמונות שתוכלו לחקור

כדי להעלות תמונות ולהשתמש בתמונות של אנשים באתר האישי שלכם, ואפילו תוכלו ליצור תמונה משלכם – דף אירוח בחינם. פלטפורמות אלה מאפשרות לך גם לשתף את העבודה שלך בקלות עם לקוחות ואנשי קשר אחרים.

הבן מדוע האתר שלך משתמש בתמונות של מתחרה ונסה ליצור קשר עם האתר כדי להציע גם את התמונות שלך. כדאי גם ליצור רשימה של כל התמונות של המתחרים שלך ואת התמונות שלהם באתר שלך.

יש אתרים שמציעים תמונות בחינם שניתן להשתמש בהם ברישיונות Creative Commons, ויש אתרים שלא. ל- Unsplash משלה רישיון, שבעצם מאפשר לך להשתמש בתמונות כרצונך, כל עוד אינך משתמש בהן ליצירת אתרים מתחרים.

יש אתרים נדיבים בתשלום

ומציעים לצלם עמלה של 50% על כל תמונה נמכר. אתרים אחרים גובים יותר כסף עבור תמונות, מוכרים במהדורות נמוכות יותר או מוכרים תמונות עם שקל שנותר לאחר העמלה. כדאי להתנסות בכמה אתרים שונים כדי לראות איזה מהם מתאים לך ביותר.

אם אתה מחפש תמונות כלליות של אנשים שקונים

תשלום עבור תמונות יכול לתת לך יותר בחירה מאשר מקורות בחינם. אם אתה משתמש רק בתמונה אחת של המוצר שלך, אתה יכול לאסוף תמונות חדשות ומעניינות במגוון דרכים. אתה יכול גם להשתמש ב- Getty Images מאת הטמעתם באתר שלך, כל עוד הם בעלי כמות גבוהה אלימות וייחוס וקישורים נדרשים לשימוש בהם.

לפני שתשתמש בתמונה באתר שלך, ודא תמיד שיש לך הרשאה של בעל זכויות היוצרים ואל תניח שזה בסדר להשתמש בה אם אין לה סמל זכויות יוצרים. חשוב לבדוק תמונות עם רישיונות Creative Commons לפני השימוש בהן באתר.

בחלק מדפי Creative Commons יש דף חיפוש בו תוכלו למצוא תמונות בעלות רישיון מתאים. הקפידו לבדוק את מצב זכויות היוצרים של התמונה, את מספר הרישיון ואת כל המידע הרלוונטי האחר באתר.

ראשית

חפש ידנית אתרים המשתמשים בתמונות שלך מבלי לכתוב לך כראוי, ובקש שיקשרו חזרה למקור המקורי של התמונה. בצע חיפוש הפוך (כפי שהוסבר לעיל) כדי לעשות זאת עבור תמונות אם אתה יודע שאנשים משתמשים לעתים קרובות בתמונות פופולריות מבלי לספק קישור או מיפוי.

אם זה המקרה

תמורת תשלום אתה יכול להעסיק חברה כמו זכויות יוצרים כדי לבדוק את התמונות באתר שלך ולייעץ לך אם התמונה דורשת רישיון בתשלום שלך. אם אתה נתקל בתצלום CC המשמש בדף Weebly, אל תטרח ליצור קשר עם בעל האתר כדי להחליף את הקישור Flickr.

מכירת תמונות באתר שלך יכולה להיות רווחית מאוד

במיוחד אם הקמת אוסף גדול. אתה יכול לנהל אתר עם חנות מקוונת אוטומטית לחלוטין עם תמונות והדפסים שנמכרים תוך מספר דקות, או שאתה יכול להפעיל את האתר שלך כעסק מלא עם שליטה מלאה בתוכן ויכולת למכור תמונות בדפוס בתוך דקה. . היכנסו למגוון רחב של תמונות איכותיות ואיכותיות ותקבלו מושג טוב אילו סוגי תמונות מבוקשים מאוד ומה הופך את הביקוש אליהם לכל כך גבוה. בחר את סוג התמונות בהן תרצה להשתמש מארכיון התמונות החינמי שיצרנו עבורך, כגון תמונות בשחור לבן, תמונות צבעוניות ושחור לבן ותמונות ברזולוציה גבוהה.

אינך צריך ליצור חשבון בחינם

כדי לפרסם את התמונות שלך, אך עליך לשלב את ספריית התמונות שלך בכדי להשתמש בה באתר שלך. יש כמה מהתוספים הטובים ביותר שנוכל להשיג לאתר כדי לשנות את הגודל, לייעל ולדחוס את התמונות שלך בחינם. ייתכן שתרצה אחת אם תרצה ליצור כיתובים, להעלות תמונות לדוא"ל שלך או לשמור קבצי תמונה באתר שלך. אנו רוצים שיהיה לך ממשק משתמש פשוט לשימוש ליצירת כיתובים, העלאת תמונות בדואר אלקטרוני ושמירת קבצי תמונה בעמודים שלנו.

תלוי בסוג האתר שאתה בונה

ייתכן שתרצה להציע למבקרים את האפשרות לרכוש את התמונות שלך. האפשרות האחרונה היא אידיאלית אם אתה מוכר את התמונות שלך באופן מקוון מכיוון שהן מיועדות לצלמים. זה חכם ליצור אוסף של תמונות אשר עשויות להיות צילומי מלאי רווחיים, כגון תמונות של משפחתך, חברים, חיות מחמד וחיות מחמד. חסרון אחד בגישה זו הוא שצלמים רבים שוכחים למכור את תמונות המניות שלהם לפני שהתמונות שלהם רשומות באתר שלך.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן