בניית אתרי וורדפרס

בפוסט זה אדריך אותך שלב אחר שלב בתהליך יצירת אתר משלך באמצעות וורדפרס. אני אראה לך כיצד ליצור אתר בוורדפרס, שהוא ללא ספק הדרך הפופולרית ביותר ליצור אתר.

כעת

כשתדע להתקין את WordPress ולהחיל נושא מותאם אישית, עליך לדעת כעת את היסודות של בניית אתר WordPress. בתנאי שיש לך הבנה בסיסית של וורדפרס, התכונות שלו ואיך זה עובד, תוכל ליצור את האתר שלך באמצעות וורדפרס. עכשיו, כשאנחנו יודעים לבנות אתרי וורדפרס, כל שנותר הוא לעדכן את אתר הוורדפרס שלך, את פוסט הבלוג שלך או את הדף שלך. עורך הפוסטים / עמודי וורדפרס מקל על הוספת קישורים לאתרים ותוכן אחרים. אתה יכול גם להוסיף קישורים בוורדפרס על ידי הוספת קישורים לפוסטים, פוסטים ודפים בבלוג שלך באמצעות כלי ההיפר-קישור בעורך.

כדי לגשת לדשבורד של וורדפרס, פשוט הוסף "wp – admin" בתחתית כתובת ה- URL בפינה השמאלית העליונה של סרגל ה- URL של האתר שלך ובחר "admin".

אם כבר יש לך אירוח

ייתכן שתרצה לבצע התקנה חדשה של WordPress כדי לבנות את האתר החדש שלך מבלי להשאיר את האתר הקיים שלך באינטרנט. שירות אירוח אתרים נדרש לרכוש שם דומיין ולפרסם את אתר וורדפרס שלך. בלחיצה אחת להתקין, רשום את שם הדומיין שלך וקבל את אותו ספק לארח את אתר WordPress. אם אתה משתמש בספק אירוח עבור WordPress, יהיה עליך להתקין את ה- CMS כדי לחבר את הדומיין החדש גם לאתר שלך.

קבצי התבנית של וורדפרס שולטים בדפי האתר

שמייצרים את המידע ממסד הנתונים של וורדפרס שמוצג באתר שלך. אם אתה יוצר אתר עם וורדפרס 100% מאפס, יהיו לך תפריטים באלמנט יוצר עמודי וורדפרס של Hestia, אם כי לפעמים הם מתווספים אוטומטית. תסתכל על הנושאים הטובים ביותר בתיקי WordPress עבור אתרים עסקיים וקבל השראה ממבחר האתרים הטובים ביותר בוורדפרס. כדי להפוך את האתר העסקי שלך למעניין יותר, תוכל להשתמש במגוון נושאים שונים כגון WordPress, HTML5, CSS3, JavaScript ו- CSS4 כדי להפוך אותו למעניין עוד יותר.

תוכלו ללמוד להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לבטוח יותר ולגלות כיצד לייעל את האתר שלכם לקידום אתרים

כמו גם את נושאי הוורדפרס הטובים ביותר לאתרים עסקיים וכיצד הם פועלים. בקיצור, כל מי שרוצה שיהיה לו אתר קל לתחזוקה, הניתן להתאמה אישית, צריך ללמוד כיצד לבנות אתר וורדפרס. אם אתה עדיין לא פותח אתר, הקפד לקרוא את המדריך שלנו לבניית אתר עם WordPress. בין אם אתה חדש ביצירת תהליך של אתרי וורדפרס או סתם מנסה להבין מה הדרך הטובה ביותר להתחיל בעבודה, מה המקום הנכון להשתמש בוורדפרס וכיצד פועלת וורדפרס, אנחנו כאן כדי לעזור.

כשאתה יוצר אתר עם WordPress, זה אידיאלי לבחור ספק אירוח שמציע אירוח במיוחד עבור אתרי וורדפרס. עיין בהמלצות שלנו לאירוח אתרי וורדפרס כדי ללמוד עוד על בחירת חברת אירוח לאתר הוורדפרס שלך.

אמנם אין חלוץ ברור בכל הקשור לספקי אירוח

וורדפרס נותנת לנו רשימה של חברות שעובדות טוב עבור אתרי וורדפרס ומציעות תוכניות אירוח במחיר סביר. Bluehost מציעה מגוון רחב של אפשרויות אירוח עבור אתר WordPress שלך, כולל הסמכת SSL לשמירה על אבטחת האתר שלך.

לאחר התקנת וורדפרס

תצטרך לענות על כמה שאלות הקשורות לתחום שבו ברצונך להשתמש ולספרייה שרצית להתקין בו וורדפרס. תראה את לוח המחוונים של וורדפרס שלך לאחר שתיכנס למשתמש נתונים שהגדרת בהגדרת WordPress. צור גיבוי לאתר שלך ישירות ממרכז השליטה של WordPress ושחזר אותו בכמה לחיצות בלבד. הערה: תוכל להשתמש באחת משלוש השיטות הללו כדי להקים אתר WordPress חדש במארח האינטרנט הקיים שלך או אצל ספק אירוח אתרים חדש יותר. אם אתה בונה אתר וורדפרס מאפס, ייתכן שתרצה להתחיל את האתר שלך בעזרת הכלי ליצירת עמודי אתר SiteGrounds. למי שרוצה לבנות דפי וורדפרס מאפס, ניתן לבנות אותם על שרת קיים בעזרת ספק שרתי אינטרנט כמו HostGator.

תוכלו להוסיף תכונות חדשות לאתר הוורדפרס שלכם על ידי התקנה והפעלה של תוספים ושימוש בהם

כדי להתאים אישית את האתר שלכם בקלות. בעוד שעיצובים של וורדפרס שולטים במראה האתר, תוספים יכולים לעזור לך להוסיף תכונות חדשות לאתר, כמו גם להוסיף תכונות כגון פריסת עמוד מותאמת אישית, ניווט ועוד.

אם אינך יודע ליצור אתר עם וורדפרס, אז תוספים קיימים בשבילך. על ידי שילוב של וורדפרס עם שכירת מפתח שירות לבניית האתר שלך מאפס, תוכל ליצור אתר בעל מראה נהדר שכולל את כל התכונות הדרושות לך מבלי להזמין מפתח שירות.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן