בניית אתרים מקצועיים

תוכנת עיצוב אתרים צריכה להיות קלה לשימוש, בין אם ברצונך לעדכן את האתר הנוכחי שלך או ליצור אתר חדש מאפס. קשה להאמין שוורדפרס הוא בדיוק זה, אבל זה בדיוק מה שזה. השימוש בבונה אתרים הוא אידיאלי לאנשים ללא ניסיון בתכנות או כישורים טכניים שרוצים ליצור אתרים במהירות ולא אכפת להם להקריב גמישות לפשטות, או לאתרים שלא צריכים להיות מורכבים מאוד כדי להתאים אותם. יוצרי אתרים מעסיקים שכירת מפתח או תכנות, וזה בחינם.

אני לא ממליץ לפתוח את האתר שלך עם WordPress

מכיוון שרוב יוצרי האתרים החינמיים מציגים את המודעות שלהם, מה שגורם לך להיראות לא מקצועית. אם אתה רוצה להגדיר שם דומיין מותאם אישית ולהסיר את המודעה, כמעט כל יוצר אתרים דורש ממך להירשם לתכנית פרימיום, שהיא די יקרה, ועליך לשדרג לתוכנית בתשלום. לדוגמא, אם תרצה להתחבר לשם דומיין משלך, סביר להניח שתרצה חשבון נפרד עם דומיין אחר, כגון חשבון פרטי או ציבורי.

אם אתם מתכננים להשתמש במפתח אחר כמו Squarespace

התוכנית תגיע עם תוכנית פרימיום. מחיר Weebly דומה ליריבות כמו Wix ו- Squarepace, אך אפשרויות המינוי החינמיות שלה יקרות בהרבה מתוכניות הפרימיום שלה. כדי להפעיל את האתר, עליך להשיג שם דומיין לאתר שלך, חשבון פרטי וחשבון ציבורי לשימוש באתר זה.

עלויות אחרות הקשורות לבניית אתר אינטרנט משלך ולתחזוקתו כוללות רישום שם דומיין (יש הרבה מאוד בחינם) עליכם לקנות שמות דומיינים ואחסון אתרים

אך גם עם עלויות אלה, וורדפרס היא עדיין בחירה טובה לפלטפורמת פיתוח אתרים בחינם ונוחה לשימוש עבור אתרים מקצועיים.

אם ברצונך למכור פריטים באתר האינטרנט שלך

עליך להיות בעל תכונות מסחר אלקטרוני כגון קישורים לפריטים שתמכור באתר. אם לא, לא תהיה לך גישה לאף אחת מהתכונות הדרושות למכירת הפריטים שלך באתר, כגון תכונות מסחר אלקטרוני כגון קישורים וקישורים.

אם אתה רוצה דרך קלה לבנות אתר מקצועי

אתה יכול להשתמש ב- Squarespace, שמציע דומיין בחינם ותוכנית שנתית. אתה יכול גם להשתמש בבונה דפי אינטרנט גרור ושחרר אינטואיטיבי כדי ליצור עיצוב אתרים מותאם אישית משלך ולכתוב את כל תוכן דף האינטרנט שלך מאפס. DreamHost אינה חברת אירוח אתרים מסורתית, עם זאת, מכיוון שאתה יכול לארח כל אתר, בין אם נוצר על ידי מפתח או מעצב אתרים, ב- DreamHost.

אתה יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור כל סוג של אתר שתרצה, בין אם זה אתר מקצועי, אתר אישי או אפילו אתר עסקי. בעזרת DreamHosts WP בניית אתרים ניתן ליצור כל מיני אתרים עם שם דומיין מותאם אישית ולארח את כולם לבד.

זה גם נותן לך גישה לניתוח אתרים, בין אם אתה שותף לשירות עיצוב או אם אתה משתמש בתוכנת DIY. בין אם אתה יוצר אתרים עסקיים או דפי אינטרנט, הפלטפורמה תלווה אותך בהקמת האתר שלך ובמקביל תאפשר לך להתאים אותו בהתאמה לצרכים שלך.

אם אתה רוצה ליצור אתר עסקי פשוט תוך מספר דקות

Constant Contact הוא בונה האתרים הטוב ביותר עבורך. זוהי אחת ממכונות הבנייה הקלות ביותר לשימוש, כך שתוכל להפעיל אתר מקצועי תוך מספר דקות. אם תבחר בסוכנות, ככל הנראה תזדקק לבונה אתרים שיספק לך גישה למגוון רחב של שירותי עיצוב, החל מעיצוב אתרים וכלה בפיתוח אתרים. בונה אתרים הוא בחירה טובה אם ברצונך ליצור אתרים פשוטים ויפים במהירות בפחות מדקה.

אם אתה רוצה אתר פשוט יחסית שנראה מקצועי ואינטואיטיבי עבור המבקרים שלך

השימוש בבונה אתרים זה יספק. אתה רוצה לוודא שהוא מציע המון תבניות אתרים מקצועיות ויכולת להוסיף מגוון רחב של תכונות כגון קישורים, קישורים לאתרים אחרים ומגוון תכונות אחרות. בוני האתרים הטובים ביותר לעסקים קטנים עוזרים לך ליצור אתר עסקי חזק ומעוצב בעלות נמוכה. כשאתה פותח חנות מקוונת, אין ברירה טובה יותר מ- Constant Contact, היוצר הטוב ביותר של חנויות מקוונות לעסקים.

למרות שרבים מיוצרי האתרים הם בחינם, אנו ממליצים לך להקים את האתר שלך בפלטפורמת WordPress המתארחת בעצמה, אך זכור כי אינך זקוק לספק אירוח נפרד.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג שם דומיין בחינם

היא לבחור בפלטפורמה לבניית אתרים המציעה דומיינים בחינם כחלק מתוכנית בתשלום. במקום לשלם אלפי דולרים כדי לשכור מפתח אתרים, אתה יכול להשתמש בבוני אתרים המספקים ממשק גרור ושחרר פשוט לשימוש – כדי ליצור אתר משלך בתשלום חודשי קטן. בכוחם של וורדפרס ויוצרי אתרים, קל ליצור אתרים משלך בעזרת אנשי מקצוע בתחום עיצוב אתרים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן