אך תגבירו את המהירות אינטרנט בבית

מבוא: הצורך באינטרנט מהיר יותר בבית

הצורך באינטרנט מהיר יותר בבית גובר בגלל השימוש המוגבר באתרי הזרמת וידאו כמו נטפליקס ויוטיוב. זמן השהייה הממוצע באתרים אלו הוא כשעתיים ביום, מה שיכול להיות הרבה עבור אנשים מסוימים.

זו תלונה נפוצה שמהירות האינטרנט בבית אינה מהירה מספיק. לעתים קרובות זה יכול להיות איטי מדי להזרים סרטונים, לשחק משחקים מקוונים או להוריד קבצים גדולים.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

מבוא

האינטרנט הוא משאב חיוני לחברה של היום. זה הפך להכרח עבור אנשים ועסקים רבים. הסיבה לכך היא שהאינטרנט הביא כל כך הרבה נוחות ויעילות בחיינו. לדוגמה, הוא מאפשר לנו לגשת למידע ממקורות שונים, לתקשר עם אחרים ממקומות שונים בעולם ואפילו לעשות קניות מבלי לצאת מהנוחות של ביתנו.

עם זאת, ישנם אזורים שבהם מהירות האינטרנט עדיין לא עומדת בקנה אחד עם מה שרוב האנשים היו רוצים שיהיה בבית. החדשות הטובות הן שישנן דרכים להגביר את מהירות האינטרנט שלך בבית, כך שתוכל ליהנות מכל היתרונות הללו על בסיס קבוע יותר.

קישוריות ירודה לאינטרנט הפכה לנושא מרכזי עבור אנשים רבים. מספר האנשים שגרים באזורים כפריים עם חיבור אינטרנט לקוי הולך וגדל.

הצעד הראשון לפתרון הבעיה הוא להבין כיצד פועל האינטרנט. מהירויות האינטרנט נמדדות בסיביות לשנייה, או bps. לרשת Wi-Fi ביתית טיפוסית יכולות להיות מהירויות של עד 100 מגה-ביט לשנייה, שהם 10 מיליון bps (10 מגה-ביט לשנייה). עם זאת, מהירות זו יכולה להשתנות בהתאם למרחק מהנתב וגורמים אחרים.

השלב הבא יהיה להגביר את מהירות האינטרנט שלך בבית על ידי שדרוג נתב ה-Wi-Fi שלך או החלפת ספק שירותי האינטרנט שלך. אתה יכול גם לנסות להתחבר באופן אלחוטי עם מחשב נייד ולאחר מכן להשתמש בכבל Ethernet למהירות מהירות יותר.

למה לא להזניח את אות ה-Wi-Fi שלך או להיפטר מטלוויזיה בכבלים?

מגמת צריכת התוכן באינטרנט גוברת. מספר משתמשי האינטרנט צפוי לגדול מ-3 מיליארד ב-2016 ל-4.1 מיליארד ב-2021.
למידע מורחב בתחום של אך תגבירו את המהירות אינטרנט בבית עליך לבקר ב- ishopy.co.il

עקב הגידול במספר המשתמשים, גדלה גם הדרישה לחיבורי אינטרנט מהירים ואמינים יותר.

מחקר של Akamai מצא כי עלייה של 10% במהירות הפס הרחב מובילה לעלייה של 8% בצמיחת התמ"ג עבור מדינות עם תשתית פס רחב לא מפותחת.

מהירות ההורדה הממוצעת של חיבור פס רחב ביתי היא כ-25 Mbps, מה שנופל ממה שרוב האנשים צריכים לסטרימינג ולמשחקים בסמארטפונים ובמכשירים אחרים.

בשלב זה, ספקי טלוויזיה בכבלים אינם מציעים מספיק רוחב פס כדי לענות על הדרישות של הלקוחות שלהם והם לא עושים כל מאמצים לשיפור מכיוון שהם רוצים שהלקוחות שלהם יירשמו

הצעד הראשון הוא לוודא שאין בעיות הפרעות ברשת האלחוטית שלך. ניתן לעשות זאת על ידי שינוי הערוץ של הנתב או על ידי העברתו למקום אחר.

אם יש לך מודם כבלים, כדאי לשקול לעבור לחיבור סיבים אופטיים מהירים. חיבורי סיבים אופטיים מהירים הרבה יותר ואינם סובלים מבעיות הפרעות כמו אותות Wi-Fi.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן