איך מסמיכים מנעולן

מנעולן באשדוד נותן לך את הגמישות להוסיף ולשרשר מספר מפתחות כדי ליצור תנאי נעילה ייחודיים. מקשים מאפשרים לך לציין את התנאים המדויקים שבהם ללקוחות שלך יש גישה למשאב נעול. לאחר שתגדיר את המפתחות שלך, תוכל ליצור מפתח על ידי לחיצה על הוסף מקשים.

גמילה מושלמת עבור בעלי בתים שמנסים להתמודד עם דיירים שלא ויתרו על המפתחות שלהם

בעלי בתים שרוצים התחלה חדשה בהפצת מפתחות וכל אחד אחר שמעדיף שלא יצטרך לדאוג לדיירים, למשכירים או לקבלנים קודמים. בעלי עותקים נוספים של ביתם. היתרון העיקרי של מפתחות חדשים הוא שקיבלתם מפתח חדש אם המקור הישן המשומש אינו חוקי. כאשר אתה מחליף או מחליף מנעול, תקבל גישה למפתח החדש במקום למפתח שעבורו היה צריך להתקין את המנעול החדש.

מנעולן באשדוד עובד על מנעולים

דלתות, חלונות, כספות ומכוניות. ניתן ליצור מפתחות כפולים, לשנות שילובי נעילה ולעקוף מנעולים ללא הרשאה. שירות המנעולן המקומי שלך מאשדוד יכול לשכפל כל סוג של מפתח כדי לגרום להעתקת מפתח לעבוד. למנעולן יש את הכלים הדרושים כדי לעזור לאנשים עם מגוון שירותים, כולל נעילות. אם אתה נועל את המכונית, הדירה או העסק שלך, שירות מנעולן באשדוד מקומי יכול לבצע נעילת חירום בכל שעה ביום או בלילה. קיים סיכון שאנשים ישתמשו בשירותים מקצועיים בבניין או ברכב שאינם בבעלותם, ולכן לעתים קרובות שירותי מפתח צריכים להוכיח שהם הבעלים לפני שהם פותחים מכונית, חנות או בית.

כפי שראינו

מפתחות בלתי מוגבלים (שאינם כפולים) הם משאלה ולא הצעה, כך שאם ברצונך לסווג מחדש את ביתך או עסקך ולהעלות את דירוג האבטחה שלך, עליך לקבל מפתח מוגבל לנעילה מערכת. אם חברה רוצה לשלוט במספר העותקים הזמינים, מפתחות מוגבלים הם הבחירה הנכונה. מפתחות ללא הגבלה הם דאגה למנעולנים מכיוון שאינם זקוקים לציוד מיוחד, עליהם לעקוב אחר תהליכי ייצור מסוימים ועליהם להיות מוכנים להגיש תיעוד המסכים לביצוע משימה זו. אם אתה חושד שמפתחות כפולים פוגעים בביטחון הארגון שלך, עליך לבקש משירות מנעולן מוסמך להחזיר את המנעול או את הנכס למפתח. שיפוץ הוא כאשר שירות המנעולנים משנה את המנגנון הפנימי המקבל את המפתח, מה שמאפשר למפתח הקודם לפתוח את הנעילה. ייצור מפתחות כפולים או מוגבלים הוא קשה, אם לא בלתי אפשרי, אלא אם כן אתה משתמש בשירות המנעולן המקורי באשדוד והסביבה.

אם ראית אי פעם מפתח שאומר "אל תשכפל", ייתכן שאתה תוהה אם זה לא חוקי להעתיק אותו. בעוד שכולנו מכבדים את הסימן "לא לשכפל" על מקשי המקשים, רבים מהמחשבים לא עושים זאת.

איננו מעתיקים מפתחות

אך אם אתה מדווח עלינו כבעל המנעול והמפתח נפתח, עליך להוכיח לנו שאתה הבעלים. חותמות לא מדויקות (DND) הן אפשרות יקרה למניעת שכפול מפתחות לא מורשה ומורכבות ממפתח סטנדרטי שכותרתו "DND" (אל תשכפל). אנו מכבדים את חותמות המפתחות DND ללא קשר לסוג ההגנה מפני העתקות שתבחרו, בין אם במכונה אוטומטית בקופה גדולה או לא.

שירותי המנעולן והספקים המרכזיים החוקיים ביותר לא יעתיקו את מפתחות DND אלא אם תוכיח שיש לך הרשאה ליצור עותק

חותמת DND ממוקמת שם כדי לומר לשירות המפתחות כי לא ניתן להעתיק עותק של המפתח כמו מפתח רגיל ללא הרשאה. מפתחות שקל לשחזר בבית או בעסקים אינם בטוחים.

Artie Lock & Key הוא ספק שירותי המנעולן שלך באשדוד, למנעולנים למגורים, מסחר ורכב. אנו שמחים לעזור לכם ולהציע את שירותינו בזהירות מירבית. בקר איתנו לצורך מפתחות מחדש, נעילה, התקנת נעילה, תיקונים ומערכות בקרת כניסה.

אם אתה זקוק לשירות מנעולן מקצועי

פנה לטולדו לוק אנד קי, LLC. אנו מציעים שירותי מנעולנים מסחריים, פרטיים ורכביים, כולל נעילה, חיתוך מפתחות, החלפת מנעולים ותיקון מנעולים. מתן שירות מנעולן הפועל 24 שעות ביממה: שירותי מנעולנים רבים מספקים שירות לאחר שעות העבודה לאנשים שמאבדים את המפתחות או המנעולים או צריכים להחליף או להחליף מנעול.

מנעולן מוסמך יכול להתקין

להחליף או למלא מחדש מנעולים, מנעולי צילינדרים, תפסים ומנעולים. תמורת תשלום קטן, הם יכולים גם להצפין מחדש את המנעולים שלכם, מה שמעניק לכם ביטחון ואתם יודעים שיש לכם אנשים שאתם סומכים עליהם לגשת לדומיין שלכם. כאשר מנעולן מצמיד מנעול לבניין, הם הופכים למנעולן הסטנדרטי של הבניין, מכיוון שהם דורשים היכרות עם מנעולי הבניין.
למידע נוסף בתחום של איך מסמיכים מנעולן ניתן לבדוק ב- eyalock.co.il

אם אתה תוהה אם יש לך מפתח כפול

החדשות הטובות הן שיש אנשי מקצוע מיומנים שיכולים לעזור לך. במנעולן אקספרס באשדוד יש לנו את הכלים לשכפל סוגי מפתח רבים. בין אם יש לך את המפתח לנעילה מוגבלת או מפתח שאומר "אל תשכפל אותו", אנו יכולים לעזור לך.

זכור שמסגרות דלתות עץ מתעקמות ומתנפחות בטמפרטורה ולחות

ואילו מסגרות דלת מתכת יכולות להתפתל ולהחליד עם הגיל. לפעמים, אין קוד מפתח זמין. אל תפרק את המנעולים זה מזה אם אינך בטוח שתוכל להרכיב אותם מחדש. לאחר שניסיתם את תמיסת השימון, בדקו שמדובר במנעול שפועל כאשר הדלת נפתחת.

למען ביטחון רב יותר

 

מומלץ ליישם פתרונות טכנולוגיים כגון מנעולים אלקטרוניים חכמים. מנעול אלקטרוני חכם הוא מכשיר מיוחד המאפשר לנעול ולפתוח דלתות, לתכנת מערכות אבטחה ולנטר תנועה בתוך הבניין ומחוצה לו מהסמארטפון שלכם. אפשרות נהדרת נוספת היא מערכת בקרת כניסה אלקטרונית או מערכת כרטיסי מפתח, המאפשרת לחברות להגביל אזורים מסוימים או להפסיק את הגישה מבלי להצטרף להנפיק שוב כרטיסים לעובדים אחרים.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן