איך לשמור על תמונות ישנות

אם אתה רק רוצה להסתכל אחורה ולהיזכר בזיכרונות ישנים עם המשפחה שלך, אלבום תמונות הוא דרך נוחה וקלה – שם. סוג זה של אלבום שימור תמונות שימש מאוד בכדי להעניק למישהו את מתנת הצילום הבלתי נשכח. במאמר זה נדון כיצד לשמור תמונות ישנות ולשמור על זיכרונותיך לדורות הבאים. כולנו מאמינים שאלבומי התמונות הטובים ביותר הם אלה שישמרו את הזיכרונות העתיקים ביותר שלנו.

לפעמים קשה למצוא דרך לאחסן

להציג ולארגן תמונות ישנות, ובסופו של דבר אתה עלול בסופו של דבר עם קופסת נעליים מלאה בתמונות שהתעלמו מהן. עדיף לוודא שאין ערימות של תמונות ישנות יותר על שולחן הקפה במשך השבוע, החודש או השנה הבאים.

למרבה המזל

מאמר זה יספק לך רשימה של דברים שאתה צריך לעשות כדי לשמור על התצלומים הישנים שלך. מדריך זה נועד גם להראות לכם כיצד לשמר תמונות ישנות יותר ולהנות מעט. אני יכול לומר לך שדרך אחסון זו של תמונות ישנות היא אחת הדרכים הבטוחות והיעילות ביותר להחזיק תמונות ישנות בחיים. זה ייקח הרבה זמן וסבלנות, אבל זו הדרך הטובה ביותר להציל אותם בצורה בטוחה. בין אם אתה צלם חובב או איש מקצוע, חשוב לדעת לשמור ולהגן על ההדפסים הישנים שלך. למרות שזה אולי נראה כמשימה מייגעת להפריד את ההדפסים שלך עם דף חומצה, נייר חופשי יכול להגן ולשמור עליהם.
לעוד פרטים אודות סריקת תמונות ניתן לבקר באתר memoriz.co.il

כאשר אתה מכניס תמונות משפחתיות ישנות באלבום תמונות

אל תשתמש בקלטת או בדבק בכדי להשאיר אותן במקום, מכיוון שהדבר עלול להוביל לכתמים ולנזק לנייר. בעת שמירת תמונות באלבומי תמונות, אין להשתמש בדבק או בחומרים אחרים בעלי מאפיינים זהים לאחסון תמונות ישנות. הם יכולים להגיב באופן שלילי לכימיקלים המשמשים לעיבוד ההדפסים, מה שמוביל לשינוי צבע.

השתמש כמיטב יכולתך לאחסון תמונות ישנות בחדר שנשאר תמיד 75 מעלות פרנהייט או קר יותר

כשאתם מאחסנים אותם בקופסאות, וודאו שהקופסאות מספיק גדולות כדי לשמור על הצילומים שטוחים וזקופים מבלי להתכופף או להתכופף. אם אין לך קופסה מלאה, השתמש בקופסה קטנה עם כמה חורים קטנים כדי למנוע מהתמונות להסתובב יותר מדי.

אם יש לך תמונות ישנות

זוג אותם עם סליל תפירה וינטאג 'מתוק לא פחות כדי לשמש כמודעה. אם אינך בטוח כיצד להעתיק תמונות ישנות, עליך לחפש משחזר שיעשה זאת עבורך. אתה יכול גם לנסות כלי שיבוט כדי להסיר אובייקטים או אנשים מתמונות ולשחזר אותם. מומלץ גם לקחת אותם לשיקום מקצועי, אם הם נמצאים בסגנון עתיק במשך שנים.

עותק דיגיטלי של תמונה ישנה יכול לשמש כגיבוי מושלם אם ההדפס המקורי אבד אי פעם או ניזוק. משחזר מקצועי יכול לשחזר את התמונה בקלות והיא אפילו יכולה להיות מודפסת בפורמט דיגיטלי.

אם אתה צריך לפנות מקום

אחת הדרכים לעשות זאת היא למחוק את התמונות שלך מאפליקציית התמונות. אם תסיר אותם מהטלפון שלך, סביר להניח שאתה רוצה לאחסן אותם איפה שאתה עדיין יכול לגשת אליהם בטלפון שלך, אך קשה יותר לגשת לתמונות שבאחסון הארכיון שלך. אחסן אותם בכ -10 כוננים קשיחים ובמקום בטוח, כגון כונן קשיח במרתף ביתך או איפה שאתה רוצה לאחסן אותם עד 50 שנה. ההדפס המקורי מגן על התצלום, אך לא על העותק הדיגיטלי.

אם ברצונך להציג את התמונות הישנות שלך

שמור את המקור תמיד באזור בטוח ומאוחסן כהלכה. אם אתה שומר אותם בקפידה במסגרות עתיקות, עליך להיזהר איפה שאתה תולה אותם מכיוון שאתה לא רוצה שהם יתאבקו, אבל חלקם צריכים להיות מוצגים בפשטות.

לפני שתתחיל לצלם תמונות ישנות

וודא שהחדר בו אתה עובד מואר באופן שווה ככל האפשר. אחסון תמונות במקום חשוך עוזר לשמר אותן מכיוון שהוא מונע דהיית דיו ופיגמנטים. מכיוון שתוכלו לצלם אותם בכל מקום, עדיף להקים אזור מיוחד המשמש פינת עבודה.

מלבד המידע כאן אתה יכול לשמור על התצלומים הישנים שלך. בצע את הצעדים הנכונים לשימור התמונות שלך, וכאשר הדור הבא שמח על כך, יש לך אותן.

חשוב מאוד גם לבחור את סוג אלבום התמונות

אז בחרו אחד שישמור את כל התמונות המתאימות לכם. כאן תוכלו לגלות מדוע אתם משתמשים באלבומי תמונות וכיצד לשמר תמונות ישנות באלבום. אם בחרתם באלבום תמונות טוב לזיכרונות המשפחה שלכם, תוכלו לראות את המאמר שלנו על האופן בו בחרנו את אלבומי התמונות הטובים ביותר לזיכרונות המשפחה שלנו.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן