איך להקים חנות אינטרנטית

הקמת חנות מקוונת קלה מתמיד, אך כשאתה יזם מתחיל, להבין איך לפתוח חנות מקוונת נראה די מסובך.

כיום

קל מאוד לבנות חנות מקוונת, וורדפרס מציעה לך את מירב ההזדמנויות אם אתה מתמצא בטכנולוגיה ורוצה לבנות חנות מקוונת בהתאמה אישית לעסק שלך. לחלופין, תוכלו להשתמש באחת הרבות מהחנויות המקוונות החינמיות הרבות שמגיעות עם תוספים – הוספות שניתן להכניס לאתר שלכם ליצירת אתר, בלוג, חשבונות מדיה חברתית או אפילו אפליקציה סלולרית.

באמצעות וורדפרס תוכלו להקים חנות מקוונת משלכם בפחות מ- 30 דקות, ואנו נדריך אתכם בכל שלב בתהליך.
למידע נוסף בנושא של בניית חנות אינטרנטית ניתן לבקר באתר web-it.co.il

עקוב אחר שבעת השלבים הפשוטים לעיל

כדי ללמוד על בעלי החנויות המקוונים הטובים ביותר בפחות מ- 30 דקות. במדריך זה נדריך אותך בשלבי הגדרת אתר האינטרנט שלך לחנויות מקוונות. באמצעות WordPress תוכלו להקים חנות מקוונת בכמה צעדים פשוטים ואתם מוכנים להקים אותה.

באמצעות WooCommerce תוכל ליצור בדיוק את סוג אתר המסחר האלקטרוני שאתה רוצה מבלי שתצטרך להוציא חלק גדול מהתקציב שלך. תוכלו להקים את החנויות המקוונות שלכם עם מגוון כלים כמו וורדפרס, גוגל דוקס וכלים אחרים בחינם ופתוח פתוח.

בעזרת Constant Contact Builder אתרים תוכלו ליצור חנות מקוונת משלכם ולמכור עד שלושה מוצרים עם אפשרויות בלתי מוגבלות

אתה יכול להשתמש באתר הקיים שלך כדי למכור את המוצרים שלך ולהרוויח כסף, או שאתה יכול לפתוח חנות מקוונת חדשה המפרטת ומכירה של מוצרי אמזון. הקמתי חנות מקוונת עם WooCommerce, אם כי זה עולה קצת יותר מ- Etsy אם אתה רק רוצה למכור 10 מוצרים או פחות.

אמנם פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify ו- BigCommerce הן מעט קלות יותר לשימוש וכוללות את כל מה שאתה צריך

כדי להקים חנות מקוונת באופן מיידי, אך WooCommerce מגיע עם דמי כניסה של 5 $ בלבד לחודש. תמורת 3-5 דולר בלבד לחודש תוכלו לגשת לחברת אירוח אתרים, מה שהופך אותה לדרך החסכונית ביותר להקים חנות מקוונת. הנושאים הזמינים אטרקטיביים, אינך צריך להיות מתוכנת ויש לך יותר שליטה באתר שלך. אם אתה משלם עבור בונה האתרים, עלות חנות הפייסבוק כלולה בתשלום החודשי (עליו נדון ביתר פירוט בהמשך), אך אינך צריך לשלם לאפל.

Shopify מאפשרת לך למכור את המוצרים שלך במגוון פלטפורמות, החל מפלטפורמות מסחר אלקטרוני כגון Shopify, BigCommerce ו- WooCommerce ועד חנויות מקוונות כגון Facebook Store.

תוכלו למצוא מספר פלטפורמות מסחר אלקטרוני המאפשרות לבנות חנות מקוונת עם מנוי פרימיום הכולל חלקים ממנה

כולל אירוח חלק ממנה. ניתן לרכוש שם דומיין תמורת 14.99 דולר לשנה, בעוד שחשבון אירוח עולה 7.99 דולר לחודש. עם זאת, כמעט לכל מפתח אתרים יש גם תוכנית "חנות מקוונת" או "מסחר אלקטרוני" המאפשרת לכם למכור מוצרים נוספים ומציעה לכם כלים מיוחדים למסחר אלקטרוני. Shopify הוא יוצר חנות מקוונת שלם שיכול לארגן את המוצרים שלך, להתאים אישית את חלון הראווה שלך ולשלב תשלומי כרטיסי אשראי למעקב אחר הזמנות במחיר סביר. כדי להתחיל עם חנויות מקוונות המופעלות על ידי WooCommerce שלך, עליך להתחיל מחדש.

לפני שנדבר על אופן הקמת חנות מקוונת

עלינו לדון בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שתבחר. אנו מחפשים פלטפורמות מסחר אלקטרוני בהן תוכלו להשתמש כדי ליצור חנויות מקוונות משלכם. לאחר שתסיים, תוכל להקים את החנות המקוונת שלך ולהתחיל למכור את הסחורה שלך, ולהלן השלבים הבאים שיעזרו לך.

לאחר שהבנתם ולמדתם כיצד למכור

עליכם לעצב אתר שיארח את החנות המקוונת שלכם. כעת לאחר שהקמתם את אתרכם, נוכל להתחיל בבניית האתר הבסיסי שלכם ולהוסיף מוצרים למכירה. לאחר שהסברנו על השלבים לבניית האתר המקורי שלך (שנוצר סופר מהיר וקל על ידי חברת בנייה חכמה), יש לך הזדמנות להקים את החנות המקוונת שלך ולהתחיל למכור. גלה כיצד להשיג רשימת מלאי לחנות המקוונת שלך, הפעל את האתר ואז התחל לבנות אותו. אם אתה רוצה לתכנן חנות מקוונת משלך, לממש את התוכנית שלך ולראות את העסק שלך מצליח, מדריך מסחר אלקטרוני זה יעשה בדיוק את זה. זו הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד להקים חנות מקוונת באתר וורדפרס מכיוון שהיא כזו שתבקר ותחזור עליה בתדירות גבוהה. לאחר שיצרת גישה מאורגנת להשקת החנות המקוונת שלך, הגדר אותה עם הכלים והכלים הנכונים.

אם אתה חולם להיות בעלים של חנות מקוונת משלך

לפתוח עסק קטן בפעם הראשונה או להיות במשחק זמן רב, מדריך זה יעזור לך ללמוד כיצד להקים חנויות מקוונות שלך. נפרט את שלבי המפתח של פתיחת בוטיק מקוון, ניתן לך טיפים נוספים להפעלת חנות מקוונת ונחקור כיצד להבטיח את מימון העסק החדש שלך. לפני שתוכל לפתוח את החנות המקוונת שלך, עליך להחליט איזה סוג מוצרים אתה רוצה למכור. כדי לעשות את הצעד הראשון שלך לעבר יזמי מסחר אלקטרוני, קרא את הספר האלקטרוני הזה כיצד – להתחיל – חנות מקוונת אחת.

 

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן