אחסון אתרי וורדפרס

בחירת אירוח וורדפרס היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתוכלו לקבל בעת יצירת אתר וורדפרס חדש. היום אני רוצה לבדוק מדוע בחירת מארח וורדפרס מנוהל (בניגוד למארח משותף או VPS קטן) עשויה להיות ההחלטה החשובה ביותר שתוכלו לקבל, שכן מדובר בבחירת ספק האירוח המתאים לאתר הוורדפרס שלכם. לכל אחד מהם יש תכונות משלו, שיטות עבודה ומגבלות קיבולת המוצעות באפשרויות האירוח שלו.

כמות התעבורה שהאתר שלך יכול לטפל בה תלויה באמת בתוכנית אירוח הוורדפרס שאתה נמצא בה. נניח שהאתר שלך גדל, עליך למצוא שירות אירוח וורדפרס שיכול לצמוח עם התנועה שלך ככל שהוא גדל.

אירוח וורדפרס מנוהל

הוא יקר יותר מאירוח משותף, אך עלויות אלו מתקזזות על ידי העובדה שאינך צריך לבזבז זמן על משימות טכניות וכי האתר שלך עובד ברמה גבוהה מאוד. אם אתה רוצה לארח אתר וורדפרס אחד בלבד ולשלם מדי חודש, DreamHost ינצח אותך.

אם אתה מתחיל בוורדפרס ומחפש לבנות את אתר וורדפרס שלך במהירות ובקלות

אז אירוח משותף הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך. אם אתה רק צריך להפעיל את WordPress ואתה יכול להרשות לעצמך, אתה יכול ללכת עם אירוח וורדפרס מנוהל. לדעתי זה שחור-לבן, אבל אם יש לך את הכסף, אתה בהחלט בוחר אירוח PHP מנוהל (VPS) במקום בסביבה משותפת.

לבסוף

מחוץ לאירוח משותף ולאירוח מנוהל, יש לך הזדמנות להשיג שרת ייעודי לאתר הוורדפרס שלך. אתה יכול לעבוד עם מארח וורדפרס ממעמד נמוך יותר המשתמש בסביבת אירוח נפוצה כמו SiteGround. אם האתר שלך גדל, כדאי לשקול פתרונות ייעודיים לאחסון וורדפרס.

אם אתה רוצה אירוח וורדפרס מנוהל במחיר הנמוך ביותר האפשרי

bluehost מוכן לשלם עבור 3 שנים מראש. אם אתם מחפשים אירוח חינמי מעולה לאתר הוורדפרס שלכם, אז שירות אירוח זה הוא הבחירה האופטימלית עבורכם. אני מקווה שרשימה זו של שירותי אירוח הוורדפרס הטובים ביותר סייעה לך למצוא את האפשרות המתאימה לך ולעצמך.

הדבר הראשון שעליך לעשות

הוא לקבוע אם ברצונך לספק אירוח וורדפרס מנוהל באופן מלא או שירות אירוח בחינם. אם אין לך זמן או ניסיון טכני לטפל בכל פעולות הוורדפרס שאתה מבצע, ייתכן שתעדיף לקנות תוכנית אירוח מנוהלת או לתת לחברת אירוח לעשות את הדברים האלה בשבילך. לאחר שהבנתם את יסודות אירוח אתר הוורדפרס שלכם ואת האפשרויות השונות העומדות בפניכם, הגיע הזמן להתעמק במה שעליכם לחפש בעת בחירת מארח וורדפרס. הניסיון הטכני שלך יעזור לך לקבוע אם אתה רוצה את תוכנית אירוח הוורדפרס בחינם או את תוכנית הוורדפרס המלאה. קביעה אם ברצונך תוכניות אירוח וורדפרס באתר בודד, רב מארח, מנוהל או מנוהל באופן מלא עבור האתר שלך או לא.

אם אתר הוורדפרס שלך הגדיל את סביבת האירוח הקיימת שלך או ששכרת מומחה בוורדפרס

כדי לבצע אופטימיזציה לאתר שלך, עליך לבחור בשירות אירוח וורדפרס מנוהל. אתה יכול ליצור ולהקים את האתר בעצמך, וזה רק יתרון נוסף של אחסון הוורדפרס הניהול. שירות אירוח וורדפרס פרמיום עשוי להיות אופציה טובה יותר עבורך.

החלק הכי טוב

הוא שאתה יכול לקנות חבילת אירוח מ- Bluehost ולארח בו אתרי WordPress מרובים. האיכות והתכונות לא יהיו טובות כמו אירוח וורדפרס מנוהל, אך עדיין עדיף על שירות אירוח מתכות בלבד. כפי שאנו רואים, ישנם יתרונות רבים לבחירת מארח WordPress מנוהל על פני אירוח משותף או VPS DIY. המסקנה שלי ממאמר זה היא, בתנאי שאתה מפעיל רק את וורדפרס, אתה צריך ללכת על מארחי וורדפרס מן המניין – המנוהלים, המנוהלים, המתפקדים לחלוטין בניגוד לסמנכ"לים נפוצים או מטאל חשוף.

אם אתה זקוק ליותר כוח

ל- BlueHost יש פתרון אירוח מנוהל בשם WordPress Pro, המותאם לאתרי וורדפרס, שמתחיל ב -17.95 $ לחודש. אם אתם מחפשים שירות אירוח וורדפרס מנוהל באופן מלא, Bluehost מציעה גם את WP Pro למשתמשים מתקדמים. DreamHost מציע שירות אירוח וורדפרס מן המניין, המנוהל באופן מלא ומתפקד לחלוטין. הם מציעים תוכנית וורדפרס עבור VPS משותף ומנוהל, כמו גם תוכנית אירוח מתכת חשופה עם אותן תכונות ופונקציות.

הם מציעים גם העברות אתרי וורדפרס בחינם וכוללים מיטוב תמונות משולב, מה שאמור להפוך את אתר הוורדפרס שלך למהיר יותר מבעבר. אתרים חדשים ואתרים קטנים יותר יעבדו היטב עם אירוח וורדפרס משותף (עוד על כך בקרוב).

אם ברצונך ליצור שרת אירוח מותאם שתוכנן במיוחד לשיפור הביצועים של אתר הוורדפרס שלך

עליך לחפש שירות אירוח וורדפרס מנוהל. אם יש לך מספר אתרים גבוה, עדיף להשאיר את אתרי התנועה הדלה במקום בו הם נמצאים, ולהשתמש רק בשירות אירוח וורדפרס ניהול עבור החשובים ביותר. יתכן ואירוח אתר וורדפרס בשרת ייעודי אינו הבחירה הנכונה, במיוחד אם עליכם לארח אתר עם תעבורה גבוהה במיוחד מבלי לשתף את משאביו עם משתמשים אחרים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן