אחסון אתרים וורדפרס

יש לקחת בחשבון גורמים רבים בבחירת ספק אירוח וורדפרס מנוהל, ומאמר זה יפרט יותר אודות מהו מארח אתרים וכיצד הוא פועל. נבדוק את התכונות של כמה מחברות האירוח המנוהלות המהירות ביותר עבור וורדפרס ואת הצעות הוורדפרס המותאמות שלהן ונשווה אותן עם ספקי אירוח מנוהלים אחרים בשוק. מאמר זה יכנס לפרטים על מארחי אתרי הוורדפרס הפופולאריים והמהירים ביותר לניהול הקיימים כיום. ביד זו – רשימה נבחרת של חברות אירוח הוורדפרס הטובות והמהירות ביותר, אנו דנים בתכונות שלהם, בתמחור, באבטחה ובהיבטים אחרים של ההיצע שלהם.

כפי שאתה יכול לנחש מהשם

אירוח אתרים מסוג זה מתמקד באתרי וורדפרס, אך תוכל גם לבחור אחד כללי עבור אתר הוורדפרס שלך. אירוח וורדפרס מנוהל מציע מגוון אפשרויות לכל מי שמנהל אתר וורדפרס, בין אם אתם מנהלים עסק או אתר וורדפרס. מארח אתרים מיוחד עבור וורדפרס יכול להציע לך חוויה טובה יותר על ידי הפיכת ההתקנה של וורדפרס לקלה יותר, תואמת לכל תוכנה שאתה זקוק לה, ומציעה עוד הטבות. אם ברצונך לנהל אתר אינטרנט, תצטייד בכל מה שאתה צריך ברגע שתירשם לתוכנית אירוח PHP, כל עוד אתה מנהל את אתר WordPress בעצמך.

התרשים שלעיל

הכולל שירותי אירוח אתרים מסורתיים המציעים שירותי אירוח וורדפרס ושירותי וורדפרס ייעודיים, נותן לכם מושג לגבי התכונות הזמינות בכל שירות. ההבדל העיקרי הוא שתוכניות האירוח של וורדפרס מגיעות עם מגוון תכונות, כמו תמיכה בשפות ותוספים שונים. בדוק את חברות האחסון המנוהלות המהירות ביותר עבור WordPress כדי לראות איזה מארח אתרים מתאים לך. רשמו את כל התכונות הרצויות לכם, מחיר כל תוכנית ורשימת אפשרויות אחרות.

החלק הכי טוב

הוא שאתה יכול לקנות חבילת אירוח מ- Bluehost ולארח בו אתרי WordPress מרובים. אם אינך רוצה לארח אתר וורדפרס, תוכנית אירוח אתרים כללית עשויה להתאים לך יותר. עם זאת, אם אתה רוצה לארח רק אתרי וורדפרס, הרשמה לתוכניות אירוח של וורדפרס היא בחירה טובה יותר, מכיוון שהן מצוידות בתכונות רבות ספציפיות לוורדפרס.

אם אתם מחפשים שירות אירוח וורדפרס מנוהל באופן מלא, Bluehost מציעה גם את WP Pro למשתמשים מתקדמים ואת WP Premium למתחילים.

אם אתה זקוק ליותר כוח

ל- BlueHost יש פתרון אירוח מנוהל בשם WordPress Pro, המותאם לאתרי וורדפרס, שמתחיל ב -17.95 $ לחודש. ככל שהאתר שלך גדל, ספק אירוח הוורדפרס שלך עשוי לבקש ממך לעבור לתוכנית אירוח וורדפרס מנוהלת מתקדמת יותר כגון WP Premium או WP Pro. DreamHost מציעה תוכנית ניהול מלאה – פונקציונלית, מנוהלת לחלוטין וניתנת להתאמה אישית – תוכנית אירוח הוורדפרס שלך. אתה יכול גם להתנהג עם תוכנית אירוח וורדפרס הניתנת להתאמה אישית מלאה, ניתנת לניהול – וחופשית לשימוש – למתחילים.

אם אתר הוורדפרס שלך הגדיל את סביבת האירוח הקיימת שלך או ששכרת מומחה בוורדפרס

כדי לבצע אופטימיזציה לאתר שלך, עליך לבחור בשירות אירוח וורדפרס מנוהל. אם אין לך זמן או ניסיון טכני לבצע את כל פעולות הוורדפרס בעצמך, ייתכן שתעדיף לקנות תוכנית ניהול – שלך – תוכנית אירוח וורדפרס ולגרום לחברת אירוח לעשות את הדברים האלה בשבילך. הניסיון הטכני שלך יעזור לך להחליט אם ברצונך לנהל או לא. פתרון אירוח אתרים ספציפי לורדפרס שווה את זה לחלוטין, במיוחד אם הוא הפיתרון המתאים לצרכים שלך.

Alsonote שיש כמה חברות אירוח וורדפרס מנוהלות שפשוט מאפשרות לך לארח אתר WordPress ולא שום דבר אחר

מארחי אתרים רגילים מציעים בדרך כלל דרך קלה להתקנת וורדפרס ומקבלים מארח אתרים רגיל. מצד שני, אירוח וורדפרס הוא אירוח אתרים שנועד לשמש אך ורק לאתרי וורדפרס. אתה יכול לבנות אתר שאינו וורדפרס על חשבון אירוח וורדפרס הניתן לניהול, אך תקבל את אותה תמיכה ותמיכה באותה מידה כפי שהיית עושה באתר האירוח הרגיל שלך. לאחר שתבחרו בשירות אירוח אתרים, תהיו מוכנים להתקין את וורדפרס תוך זמן קצר.

כדי להאיץ זאת, פיתחנו מנוע המלצות לאחסון וורדפרס שיוכל לעזור לך למצוא את אירוח הוורדפרס הטוב ביותר על פי צרכיך. אם אינך מכיר אירוח מנוהל, אנא קרא את המדריך שלנו להבנת מארחים וחבילות של WordPress.

כפי שהזכרנו בעבר

חברות אירוח הן חברות האחסון שיודעות מה אתה הולך להריץ על שרת מסוים. אם תשווה בין שירותי אירוח אתרים בארצות הברית ובשאר העולם, תגלה שיש חפיפות רבות בין השניים. לכל אחת מהמערכות הללו יש תוכניות תמחור שונות, אך לכולן תכונות בסיסיות זהות לשרת אינטרנט, מסד נתונים וגישה לרשת שרתים.

פוסטים קשורים

בט365

בדיקה של Bt365, אחת מחברות ההימורים המקוונות המובילות. פוסט זה בבלוג מתעמק במגוון העצום של השירותים שמספק Bt365, אמצעי הבטיחות שהוא אוכף, התכונות הייחודיות שהוא

קרא עוד »

ההיסטוריה התרבותית של חיפה

חיפה, עיר של דו קיום וגיוון, מחזיקה בהיסטוריה תרבותית מועשרת שראשיתה בימי קדם. פוסט זה בבלוג יעמיק במסע ההיסטורי של חיפה, יחקור את האבולוציה התרבותית

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן