אופציות ומניות בגירושין

רוב האנשים שמעו על אופציות למניות, אך לרבים אין מושג מהן או כיצד ניתן לחלק אותן במקרה של גירושין. אם אתה מתגרש, ייתכן שלא תבין שלבן / בת הזוג שלך יש אופציה למניות. אם אתה מעניק לבן הזוג אופציות למניות במהלך הנישואין, אתה שואל את עצמך האם יש לו את הזכות להן או לא?

אין שום דחיפה לשקול שהעושר הפוטנציאלי הקשור באופציות יכול להוביל לחוסר וודאות רב לגבי אופן הערכתן ואופן חלוקת הנכסים

במיוחד כאשר גירושין קרובים. לאדם המתגרש אין זכות לממש אופציות כלשהן שלו, ואין ערך למניה שלא מומשה. מכיוון שאפשרויות גירושין יהיו חלק מתהליך חלוקת הרכוש, עדיף להזמין עורך דין לגירושין במחוז דופייג 'כדי להגן על האינטרסים שלך. אם אתה עובר גירושין וזקוק לחלוק רכוש כגון מניות ואופציות, עליך לפנות לעורכי הדין לגירושין בהליגן מדנבר. , LLC מוכנה לעזור לך. כל גירושין – העברת מניות או נכסים אחרים או כל העברה הקשורה לגירושין – יהיו על פי הסכם הנכסים של הגירושין, על פי מסמכי בית המשפט ומסמכי בית המשפט. אם אתה מתגרש וזקוק לאופציה כזו, עורך הדין שלנו בדנבר, האליגנס, LLP, עומד לרשותך.

אם אתה שוקל להתגרש באילינוי ולא בטוח כיצד לפצל נכסים כגון אופציות

אנו יכולים לעזור. ואחרון חביב, עליכם להתייעץ עם עורך דין או איש מקצוע בתחום המס בנושא קבלת אופציה למניות בהליך הגירושין שלכם. אם היו לך שאלות לגבי אפשרויותיך או כיצד גירושין עשויים להשפיע עליך, או אם אתה שוקל להשקיע כסף בתהליך הגירושין, הנה רשימה של האפשרויות הטובות ביותר העומדות לרשותך במחוז דופייג ', אילינוי.

צוות הגירושין שלך יעבוד איתך על מגוון אפשרויות

כולל אופציות מוגבלות, קרנות נאמנות ואופציות אחרות. אם יש לך ולבן זוגך אופציות שאינן ממומשות, הצעד הראשון הוא לקבוע אם האופציות נחשבות זוגיות. אם לבני הזוג שלך במחוז דופאג 'יש אפשרויות זוגיות, נפרדות, מוערכות או מופרדות, מחק את האפשרויות האלה בהליך הגירושין שלך.

גם במקרה של גירושין

כל האופציות לאחר גירושין – אופציות למניות הניתנות לבן הזוג של העובד לאחר גירושין – נותרות בגירושין. חלק מהעובדים ובני הזוג עשויים לחוש זכאים לשמור על עבודתם בעבר ואולי בעתיד, מה שזיכה אותם באופציה או מניות לאחר הגירושין. אם אתה יכול לאסוף את המניות והאופציות שלך, עליך לעבוד עם עורך הדין לגירושין ו / או עם צוות הגירושין במחוז DuPage. בן / בת הזוג שלך לא יקבל אופציות למניות עד גמר הגירושין, ורק אם בן / בת הזוג לא. במובן זה, אופציות למניות נראות יותר כמו בונוס חד פעמי, ואתה ובן הזוג שלך צריכים לשתף את הרוח. הרשו לי לתת לכם דוגמא: אם האופציה למניות שלכם שווה כרגע 1,000 דולר, זה לא אומר שאתם חייבים לקבל אותה, אלא שהיא כן, אתם יכולים לומר: "לבן הזוג שלי היה את זה וחייב לשתף אותה. —- – אם אופציות המניות שלך מחולקות בגירושין באילינוי, על שני הצדדים לשקול לתת משהו בעל ערך דומה יחסית במקום אופציית המניות. לדוגמא, אם רבע מאופציות המניות שלך היה מוענק ברבעון בזמן הגירושין, אתה ובן הזוג שלך היית שותף לרוח הרוח, אז יש לחלק את אופציות המניות ברבעון ההוא.

כך או כך

חשוב לברר אם לבן / בת הזוג שלך יש אופציות למניות או מגבלות מניות. אם לשני בני הזוג יש אופציות למניות, בוודאי תרצו לקחת את הזמן לבחון איזה חלק מהאופציות הוא רכוש בן זוג שיש לחלוק. לדוגמא, נניח שתקבעו כי בן / בת הזוג שלכם זכאים לאופציות בסך 5,000 דולר עבור כל אחד מבני הזוג שלהם. מספר דרכים לאפשר למובטלים e לקבל אופציות בשווי של עד 5,000 דולר באופציות למניות.

הדרך הפשוטה והנפוצה ביותר להקצאת אופציות למניות

היא שהעובד או בן הזוג שבבעלות האופציות יקזז את האופציות המוסכמות כנגד נכס, על פי שווי האופציות. השני הוא להעביר את החלק לאחד מבני הזוג אם הוא מוכן לחלוקה, כמו מניות. הערכת שווי ושיתוף של אופציות למניות יכולות להיות מורכבות יותר, מכיוון שחלקן הן אופציות לרכישת מניות במועד מאוחר יותר במחיר מסוים.

דרך נוספת לגשת לאופציות למניות במקרה של גירושין

היא עבור בן / בת הזוג שעובדים בחברה ציבורית, מכיוון שהם הרבה יותר קלים לטפל מאשר אם הם עובדים בחברה שאינה רשומה הבורסה והמניות לא נסחרות כל יום. גברים ונשים ממשיכים לסמוך זה על זה כדי להגיש בקשה לאופציות למניות, גם כאשר הם עובדים בחברות רשומות.
לעוד פרטים נוספים אודות עו"ד לענייני משפחה ואופציות ומניות בגירושין כדאי לבקר באתר adv-office.co.il

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן