אבטחת אתר וורדפרס

מדריך זה יעזור לך לאבטח את אתר WordPress שלך, לתקן ולמנוע בעיות אבטחה נפוצות של WordPress. במאמר זה נדגיש 5 בעיות אבטחה של וורדפרס שעליך לדעת כדי להגן על MySQL, וורדפרס ואתרי WordPress אחרים שלך ואבטחתם. אנו נראה גם כיצד להגן על האתר מפני תוכנות זדוניות של וורדפרס, כולל הסרת תוכנות זדוניות, וכן כיצד להתאושש מאתר וורדפרס שנפרץ.

מדריך זה מספק אמצעי אבטחה פשוטים שתוכלו ליישם

כדי לאבטח את אתר הוורדפרס שלכם, למנוע התקפות האקרים ולשמור על בטיחות התוכן שלכם. אנו מקווים כי מדריך זה יספק לך בסיס מעולה לידע באבטחה של וורדפרס ויעניק לך הבנה טובה כיצד להגדיר אתר וורדפרס מאובטח חדש ומה עליך לעשות כדי לתחזק את האתר שלך. מקווה שמאמר זה עזר לך ללמוד בנוסף להליכי WordPressSecurity הטובים ביותר ולגלות את מיטב התוספים ואתרי האבטחה של WordPress.

ישנם רק כמה יסודות השומרים על פעולת וורדפרס שלך מאובטחת

ואלה: אפשרויות אירוח מאובטחות, סיסמאות חכמות, עדכון האתר שלך ובחירת מארח WordPress מאובטח ומנוהל. יש רק כמה דברים שאתה צריך לדאוג להם: שימוש בסיסמה חכמה, שמירה על אתר האינטרנט שלך מעודכן ומאובטח, ניהול מארחים מאובטחים וורדפרס הם רק כמה מהיסודות שישמור על בטיחותך.

עקוב אחר מדריך האבטחה האולטימטיבי של וורדפרס

כדי ליישם את ההליכים המומלצים לאתר הוורדפרס שלך. עקוב אחר המלצות אבטחת וורדפרס ובצע את השלב האחרון של "מדריך אבטחת אתרי וורדפרס אולטימטיבי" לקבלת מדריך מלא ליישום האבטחה המומלצת הנהוגה באתרי וורדפרס.

הוסף לסימניות מאמר זה וחזור אליו בכל פעם שתרצה לבדוק שבאתר הוורדפרס שלך יש את כל אמצעי האבטחה של וורדפרס

שמירה על גרסה עדכנית ועדכנית של WordPress Security לאתר שלך היא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשפר את האבטחה באתר שלך. שוב, עדכון דפי וורדפרס הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע בעיות פוטנציאליות באבטחת וורדפרס. עדכוני וורדפרס והעדכון שלהם לגרסאות האחרונות יעזרו לך לשמור על אבטחת האתר שלך.

למרות שיצרת אתר WordPress מאובטח על ידי בחירת נושא בקפידה והתקנת אבטחה פלוס

אתה עדיין צריך להגן על עצמך מפני גישה וכניסה לא מורשים. אימות דו-גורמי מוסיף שכבת הגנה נוספת לאתר הוורדפרס שלך בכך שהיא מאפשרת להאקר להיכנס לאתר שלך, גם אם הוא יודע את שם המשתמש והסיסמה שלך. אתה יכול ליישם אימות דו-גורמי באמצעות תוסף האבטחה של WordFence, כך שאדם, למרות שיש לו שם משתמש או סיסמה, לא יזדקק למכשיר נייד כדי להיכנס לדשבורד של וורדפרס.

למרות ש- WordPress מציעה כמה הגנות

תכונות ומנגנוני אבטחה בסיסיים, אינך יכול לסמוך עליהם כדי להגן על אתר הוורדפרס שלך מפני ניסיונות פריצה. למעשה, מומלץ מאוד לקחת את האבטחה של אתרי וורדפרס ברצינות על ידי יישום תוכנית אבטחה של וורדפרס עד שנת 2020. לקחת את הזמן ליישם שגרות ופונקציות אבטחה מסוימות של וורדפרס באתר שלך יכול לעזור להגן על האתרים שלך מפני האקרים ומתקפות זדוניות אחרות . בין אם החלטתם לטפל בעצמכם באבטחת וורדפרס או להשתמש במארח המתמחה בוורדפרס, חשוב להתייחס אליו כאל מאמץ מתמשך. מארח וורדפרס טוב יישאר בראש האיומים האחרונים באתר וורדפרס שלך ויסרוק כל הזמן את האתר שלך לאיומים. כספק אירוח אתרים, בעלי אתרי וורדפרס יכולים לנקוט בצעדים רבים להגברת האבטחה.

זהו פוסט מפורט מאוד (ולכן ארוך) שיעזור לכם לבצע בדיקת אבטחה מלאה באתר הוורדפרס שלכם

ישנם שינויים מומלצים נוספים שתוכלו לבצע כדי לשפר את האבטחה של אתרי וורדפרס. אם ברצונך להוסיף אבטחה של WordPress לאתרך, עליך לעקוב אחר שינויים בקבצי האתר באופן קבוע. הגנה על אתר WordPress: עיין במדריך האבטחה של WordPress למידע נוסף על WordPress ותכונות האבטחה שלו.

על ידי עדכון רשימת הבדיקה של WordPress שלך, תוכלו ללמוד עוד כיצד לשמור על בטיחות האתר שלכם, מה שומר על בריאותכם ושומר על אתריכם.

כל עדכון של וורדפרס לא רק מביא תכונות חדשות

אלא שבכל עדכון של וורדפרס הוא מביא תיקוני באגים ותיקוני אבטחה, כך שאתר הוורדפרס שלכם יהיה בטוח מפני פגיעויות נפוצות וניתנות לניצול. לדוגמא, תיקנו 6 נקודות תורפה של XSS ב- REST API שיכולות לאפשר להאקרים להזריק קוד לאתרי וורדפרס. אירוח מנוהל איכותי מספק עדכונים אוטומטיים לכל האלמנטים באתר הוורדפרס שלכם.

אם ברצונך להשבית את ה- WP REST API באתר וורדפרס שלך, תוכל לעשות זאת פשוט על ידי הוספת הקוד הבא לקובץ התכונות / php של העיצוב שלך.

פוסטים קשורים

אבטחת סייבר במעבדות מחשבים

מול מה אנחנו עומדים? נוף האיומים הוא עצום ומתפתח כל הזמן. התקפות סייבר מגיעות בצורות שונות, החל מניסיונות תוכנות זדוניות ודיוג ועד תוכנות כופר והפרות

קרא עוד »

הירשם לניוזולר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן