Site Loader
111 Rock Street, San Francisco

חברנו לפייסבוק ו- HubSpot כדי להגדיל את הקהל שלך מבלי להשתמש בפרסום בפייסבוק. מדריך פייסבוק מתקדם זה יעזור לכם לגלות אילו חברות מתאימות ביותר למודעת הפייסבוק שלכם וכיצד להריץ קמפיין מצליח. לפני שמתחילים בקמפיין פרסומי, צרו עמוד עסקי פייסבוק מקצועי המנצל את מלוא פלטפורמת המדיה החברתית ותכונותיה הייחודיות.

אם אינך מעוניין לנהל את עמוד הפייסבוק שלך, תוכל להגדיר אותו כך שמבקרים יראו פוסטים המפנים אותם לאתר שלך.

בחלק העליון של המסך, תנו שם לקמפיין המודעות שלכם בפייסבוק ותבחרו את העמוד עליו תרצו לפרסם. כשתסיים את מודעת הפייסבוק שלך, תוכל להוסיף כפתור CTA כדי לפתות את משתמשי פייסבוק לאתר שלך, לגרום להם ליצור איתך קשר, או לשכוח ליצור עמם קשר ולעודד אותם לפעול. אם המטרה שלך היא להביא תנועה לאתר, פייסבוק תבחר בלחיצה שתציג לך את המודעה שלך. כפתור המעקב של פייסבוק הוא יישומון שניתן להוסיף לכל אתר שמקשר אנשים מאתרי האינטרנט שלך לדף פייסבוק.

אמנם מודעות כאלה אינן משנות את חייך, אך הן מגדילות את מספר העוקבים החדשים בדף הפייסבוק שלך ואת מספר המבקרים באתר שלך. Bebe שבו אתה יכול להשתמש בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק כדי לדחוף תוכן ולגרום לצופים לעשות לייק לדף שלך. הפק את המרב ממודעות הפייסבוק שלך על ידי הטמעת תמונות באיכות גבוהה, שיתוף תוכן יקר והגדלת המעורבות שלך עם טקסט שניתן לפעולה. תמונות יכולות להעביר תנועה רבה לאתר, כך שקידום תמונות מצחיקות או מעניינות תוכל להשיג עוקבים רבים יותר חדשים לדף הפייסבוק שלך, מכיוון שכל כך הרבה אנשים משתפים אותם.

ככל שתגיע לדף הפייסבוק שלך יותר, כך הרעיון לשתף פוסטים עם העוקבים שלך יהיה אטרקטיבי יותר. ברגע שתגיעו למספר עוקבים ומבקרים בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק, תרצו להשקיע בקמפיין פרסומות בפייסבוק.

עליך להוסיף את חשבון המודעות שלך בפייסבוק למנהל העסקים של פייסבוק לפני שתוכל לקדם את ההודעות שלך ב- Sprout. אם כבר פעלת בפייסבוק עבור הדף העסקי שלך, עבור אל מנהל מודעות הפייסבוק או מנהל העסקים כדי ליצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק. עליך ליצור את המודעה בעצמך, על ידי עבודה עם משרד פרסום בפייסבוק לעיצוב המודעה שלך, או על ידי שימוש בכלי הפרסום בשירות עצמי של פייסבוק. הוסף משתמשים, קדם פוסטים והוסף משתמשים לחשבונות המדיה החברתית שלך (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, גוגל +, פינטרסט וכו ').

פייסבוק מאפשר לך להפסיק להציג את המודעה שלך בפני אנשים שעשו את הפעולה הרצויה, כגון חברים, בני משפחה או חברים בדף העסקי שלך.

המשמעות היא שבשלב מסוים תוכלו למקד לחדשות, קישורים, בלוגים ודפי פייסבוק ולצפות לתמורה דומה (בעבר, פייסבוק הציעה רק אפשרות לפנות למעריצים בעמוד או למעריצי חברים).

ליצירת קידום מכירות באתר שלך, לחץ על "קדם" בסרגל הצד השמאלי ולחץ על האפשרות "פרסם בעמודים עסקיים". אתה יכול להשתמש בדף זה ולכלול את כל הפעולה שלך בקהילת פייסבוק. פייסבוק אפילו מאפשר לך להגדיל את ההשתתפות באירועים, לשלוח אנשים לאתר שלך, לקדם את הדף או להגדיל את ההודעות שלך. עם פייסבוק בחיים שלך, יש לך הזדמנות לקדם את קבוצות הפייסבוק שלך לאורך זמן.

כדי להתחיל קמפיין מודעות חדש בפייסבוק, היכנס למנהל המודעות של פייסבוק, בחר בכרטיסייה קמפיינים ולחץ על "צור". כדי להעריך את הביצועים של מודעות הפייסבוק שלך, עבור לצד ימין של דף החברה שלך, לחץ על "נהל מודעות" ובחר "קמפיינים". עליכם ליצור רשימת מודעות הכוללת אנשים אשר קיימו אינטראקציה עם עמוד הפייסבוק והתוכן שפרסמתם בפייסבוק, כמו גם כאלה שלא היו במסעדה שלכם.

כדי להשתתף בקמפיין בפייסבוק שלך, עליך להציע משהו שהקהל שלך מעריך כפרס. אפשרויות עמוד ופוסט מקודמות בפייסבוק מציעות לך אפשרות לפנות לקהל ספציפי. תוכן עקבי ואותנטי ימשוך את תשומת ליבם של קהל היעד שלכם ושל המתעניינים בעסק שלכם.

אם יש לך דף פייסבוק, אתה יכול לקדם אותו באמצעות מדיה חברתית, שעובדת יד ביד עם שיטות שיווק מסורתיות יותר. פרסם את הודעת הפייסבוק שלך ב- Sprout וודא שאתה מוסיף את דף העסק שלך בפייסבוק למנהל העסקים של פייסבוק. תוכל גם לקדם את ההצעה שלך על ידי פרסום עדכוני סטטוס על ציר הזמן של החברה שלך או על ידי הצגת מודעות פייסבוק. פייסבוק בודקת את הפוסטים שלך לפני שהם מופיעים בעדכון החדשות עבור אנשים שאוהבים את הדף שלך.

הוסף תמיד קישור למעקב שמוביל לדף נחיתה הניתן לקישור, ותוכל לשכלל את ההודעות שלך בפייסבוק.

פייסבוק רוצה שתבהיר שאין לה שום קשר לקידום שלך, אך אם אתה מפרסם אותה כמודעת המרה, ספק קישור ליישום בקופה למשתמשי פייסבוק. שקול תמיד את קהל היעד שלך בעת בחירת המיקום של הקידום שלך בפייסבוק.

Post Author: coupa

לקבלת פרטים נוספים על קידום בפייסבוק, נא ליצור קשר:
נא למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
דילוג לתוכן